2025-04-29, 21:10
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberslut
död?
Tydligen så tog han horse två gånger, första och sista. RIP.
Citera
2025-04-30, 11:56
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Tydligen så tog han horse två gånger, första och sista. RIP.

Fan vad tragiskt.. Hur kunde han göra ett sånt misstag; hur i helvete kan man ta fel på 25 och 250mg???

Heroin är fan ingen lek, och jagar man att vara "flummig" så är det väl lite självsanering egentligen, men jag tycker synd om barnet som får växa upp utan sin pappa.

Men till alla som ska prova heroin, se till att ha en VÅG för helvete! Och se till att ni vet hur den väger, dvs. se till att ni vet skillnaden på 0,25 och 0,025..
Citera
2025-04-30, 12:00
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppet321
Snorta ljusbrunt h hur ska man uppskatta lagom dos. Ska tilläggas att viss tolerans finns.

Använd en våg!
Citera
2025-05-01, 08:37
Medlem
Subben är snart helt ute låg på 24 mg klippte rakt av, andra dagen utan sub. Tog en liten lina och rökte några bloss folie men skulle kunna komma upp en våning till om man säger. Ska snorta nu.

Igårkväll vägde jag upp 130 mg. Snortade först en tredjedel, halvtimme senare lite till allt som allt ca 80mg. Blev lagom skön o inte för mycket. Hade käkat 4-5 blå utspritt under dagen.

Undrar mest är det pga min tolerans eller är det dåligt shit? Har inte pillat mycket med H men däremot oxy så jag vet vad jag söker.

Nu vill jag bli ordentligt larmad men känns som jag måste bränna på med iallafall 0.150. nån som orkar dela sina åsikter? Btw tar alltid lite åt gången så delar denna på 3 under en halvtimme ✌️
Citera
2025-05-01, 13:35
Medlem
Är på andra dagen utan sub antingen spökar det fortfarande eller så sa polaren de va bättre än vad det var för jag är novis på just h.

Men jag kommer inte upp i rätt nivå så jag undrar hur lång tid från snortningen till det ska gå igång? Ok att fylla på var 5:e/10:e minut? Vill fan verkligen slappa idag. Drog runt 70mg för 5 min sen visst börjar de klia lite men så som jag känner ska jag nog ta 3-4x mer. Någon som orkar svara?
Citera
2025-05-05, 19:48
Medlem
Måndagen förra veckan tog jag sub sista dagen. Då tog jag 1/3 dos alltså 1 8mg espranor. Har både rökt jonk men även haft oxy 80mgs. Fram till igår har jag bara tagit så pass att jag mått bra på morgonen och fyllt på lite senare på eftermiddagen men igår tänkte jag att jag skulle se hur mycket jag behövde för att må riktigt bra.

Edit; Ska tilläggas att det är när det varit utan holk jag knappt känt, men när man tänder den jäkel då mår man.

Snabbt förklarat först vid 120-130 mg mådde jag riktigt bra. Men det hade varit en lång dag och 2-3 blå med i grytan då. Jag är inte helt hundra på folie men idag tänkte jag med horset göra samma, röka till jag är nöjd för jag tror jag har fegat eller så är det skit.

Hade uppskattat om någon orkar dela sin åsikt, verkligen , hur är kvaliteten på jonket i nuläget jämfört med Köpenhamn exempelvis?
Senast redigerad av Muppet321 2025-05-05 kl. 19:50.
Citera
2025-05-06, 15:34
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppet321
Måndagen förra veckan tog jag sub sista dagen. Då tog jag 1/3 dos alltså 1 8mg espranor. Har både rökt jonk men även haft oxy 80mgs. Fram till igår har jag bara tagit så pass att jag mått bra på morgonen och fyllt på lite senare på eftermiddagen men igår tänkte jag att jag skulle se hur mycket jag behövde för att må riktigt bra.

Edit; Ska tilläggas att det är när det varit utan holk jag knappt känt, men när man tänder den jäkel då mår man.

Snabbt förklarat först vid 120-130 mg mådde jag riktigt bra. Men det hade varit en lång dag och 2-3 blå med i grytan då. Jag är inte helt hundra på folie men idag tänkte jag med horset göra samma, röka till jag är nöjd för jag tror jag har fegat eller så är det skit.

Hade uppskattat om någon orkar dela sin åsikt, verkligen , hur är kvaliteten på jonket i nuläget jämfört med Köpenhamn exempelvis?

Kvaliteten är usel. Nu jämför jag år för år och den har absolut försämrats senaste åren.
Tar återfall ibland när jag blir sugen men det är inte värt det längre för min del iaf.
Bor på andra sidan Köpenhamn och kan inte säga hur det är i t.ex Sthlm. Är det fortfarande mest vitt där uppe som förr i tiden?
Citera
2025-05-08, 16:00
Medlem
Heroin konstiga biverkningar

Tjatja folket!

Jag undrar om ni har erfarenhet av konstiga/mindre omtalade biverkningar av att gå på Heroin? De vanliga som förstoppning, trötthet, diarré, illamående, infektioner, kärlproblem, m.m känner jag redan till. Men undrar om ni kan berätta om andra som det inte pratas lika mycket om?

Jag har gått på heroin iv dagligen i några veckor nu, inga monsterdoser, jag är en liten 30 årig tjej och ingen direkt tolerans sedan tidigare, dock lite vana då av opioider då jag då och då tagit tram och oxy enstaka gånger och inte här heller några stora mängder.

1 g horse på 10 dagar -> "ren" 5 dagar -> 0.5 g på 5 dagar -> nu varit på 1 g sedan ca en vecka tillbaka.

Det jag märkt av nu är att jag är stel och spänd i kroppen, märker att jag kan sitta och spänna mig av ingen anledning. Kan få "ryckningar" i kroppen. Och är lite darrig också. Vaknar upp med stela och ömma leder i båda händerna
Vad beror detta på? Kan det vara så enkelt som elektrolytrubbning?

PS jag vet att droger är skit och skadar mig, jag vet att jag är en pundare etc etc, behöver inte påminnas om det

Mvh
Citera
2025-05-08, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillkexet94
Tjatja folket!

Jag undrar om ni har erfarenhet av konstiga/mindre omtalade biverkningar av att gå på Heroin? De vanliga som förstoppning, trötthet, diarré, illamående, infektioner, kärlproblem, m.m känner jag redan till. Men undrar om ni kan berätta om andra som det inte pratas lika mycket om?

Jag har gått på heroin iv dagligen i några veckor nu, inga monsterdoser, jag är en liten 30 årig tjej och ingen direkt tolerans sedan tidigare, dock lite vana då av opioider då jag då och då tagit tram och oxy enstaka gånger och inte här heller några stora mängder.

1 g horse på 10 dagar -> "ren" 5 dagar -> 0.5 g på 5 dagar -> nu varit på 1 g sedan ca en vecka tillbaka.

Det jag märkt av nu är att jag är stel och spänd i kroppen, märker att jag kan sitta och spänna mig av ingen anledning. Kan få "ryckningar" i kroppen. Och är lite darrig också. Vaknar upp med stela och ömma leder i båda händerna
Vad beror detta på? Kan det vara så enkelt som elektrolytrubbning?

PS jag vet att droger är skit och skadar mig, jag vet att jag är en pundare etc etc, behöver inte påminnas om det

Mvh

Vitamin och mineralbrist som orsakar brister i kroppen skulle kunna vara en förklaring till att du känner dig stel och spänd.
Citera
2025-05-10, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Kvaliteten är usel. Nu jämför jag år för år och den har absolut försämrats senaste åren.
Tar återfall ibland när jag blir sugen men det är inte värt det längre för min del iaf.
Bor på andra sidan Köpenhamn och kan inte säga hur det är i t.ex Sthlm. Är det fortfarande mest vitt där uppe som förr i tiden?

Jag bor på den blå sidan av sundet men vad jag hört bland folk att procenten vid beslag på gatan, volymer för att användas 10-20% menupp till 40% har förekommit beslag på
Citera
2025-05-10, 04:51
Medlem
Citat:

Jag har börjat känna så också, det är slut på wow känslor
Citera
2025-05-10, 07:56
Medlem
Citat:

Det har ju med att talibanerna har rensat ut opium produktionen i Afghanistan så det bruna heroinet därifrån börjar väl ta slut och är väldigt utblandat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in