2025-04-15, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygerOmkring
Kan du inte tillföra något som ger personen mer koll än att bara komma med det påståendet?

Absolut, läs mitt tidigare inlägg i tråden.
Citera
2025-04-17, 11:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Du verkar vara efterbliven. Du har verkligen noll koll på vad du pratar om.

Wow du verkar inte må bra grabben.
Hoppas du mår bättre snart

Och jag undrade bara en sak och skapade en tråd. Varför du beter dig som ett barn vet jag inte? Men jag vet vad jag pratar om och om jag inte vet så frågar jag/kollar upp
Senast redigerad av chrissepisse 2025-04-17 kl. 11:42.
Citera
2025-04-17, 11:46
Avstängd
Citat:
Kan du inte tillföra något som ger personen mer koll än att bara komma med det påståendet?

Tack så mycket! Nån som har sunt förnuft och kan bete sig
Citera
2025-04-22, 16:07
Medlem
Mousse hasch är i Sverige oftast av lägsta kvalitet och det billigaste alternativet man har när man köper kilon...

Så det är massa pollen tjocka bricks ute på marknaden nu vilket jag hatar!! Fan jag gillar bra hasch vill ha premium dammit!

Så nej tack till la mousse och pollen röka i sig ...
Citera
2025-05-07, 22:48
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Tack så mycket! Nån som har sunt förnuft och kan bete sig

Tack själv, tycker det är intressant att detta kommer upp! Jag har så svårt att tro att det här skulle vara det sämsta av det sämsta, helt utan någon inblandning av något annat. Skiten luktar däck.

Citat:
Ursprungligen postat av CBisAjavisst420
Mousse hasch är i Sverige oftast av lägsta kvalitet och det billigaste alternativet man har när man köper kilon...

Så det är massa pollen tjocka bricks ute på marknaden nu vilket jag hatar!! Fan jag gillar bra hasch vill ha premium dammit!

Så nej tack till la mousse och pollen röka i sig ...

Går marknaden ändå runt med detta skithasch?
Köper folk vad som finns oavsett? Det känns ju som att slänga pengar i sjön, det du beskriver.
Citera
2025-05-11, 11:14
Medlem
Citat:
Tack själv, tycker det är intressant att detta kommer upp! Jag har så svårt att tro att det här skulle vara det sämsta av det sämsta, helt utan någon inblandning av något annat. Skiten luktar däck.

Köper folk vad som finns oavsett? Det känns ju som att slänga pengar i sjön, det du beskriver.

Asså ja det funkar ju, det är standard hash! Så det är inget plus el dunder. Men marknadsföring är som om de vore dunder .. jag e bara så trött på att man som konnusör inte kan köpa sig något riktigt fett! Från en butik utan man tvingas handla av nån som endast tänker på cash cash cash
Citera
2025-05-12, 14:17
Medlem
Känns som allt bra röka försvann från gatorna och nu finns det bara mousse skit om det ens finns. Som att kasta pengar i sjön som sagt. Även min langare kunde inte rekommendera de skitet men om folk köper det kommer det fortsätta säljas. Riktigt synd fanns massa bra dry sorter för några månader sen nu finns det typ bara på nätet och överprisat. Är det en grov torka igen eller vad händer? Ser bara grönt och skit mousse från alla langare jag känner
Citera
2025-05-12, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CBisAjavisst420
Asså ja det funkar ju, det är standard hash! Så det är inget plus el dunder. Men marknadsföring är som om de vore dunder .. jag e bara så trött på att man som konnusör inte kan köpa sig något riktigt fett! Från en butik utan man tvingas handla av nån som endast tänker på cash cash cash
Funkar knappt asså, har rökt varje dag i flera år men fick ta en paus i veckan efter stashed tog slut, vägrar röka mus asså, så äcklig smak konsistens och bänga, tror hash olja som samlas i pipan som rester är starkare än de "rökat"
Citera
2025-05-13, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Känns som allt bra röka försvann från gatorna och nu finns det bara mousse skit om det ens finns. Som att kasta pengar i sjön som sagt. Även min langare kunde inte rekommendera de skitet men om folk köper det kommer det fortsätta säljas. Riktigt synd fanns massa bra dry sorter för några månader sen nu finns det typ bara på nätet och överprisat. Är det en grov torka igen eller vad händer? Ser bara grönt och skit mousse från alla langare jag känner

Håller med, har undrat länge nu vart vanligt Commercial Hash (var standard för par år sedan, bra mycket bättre än La Moouse och brukade bubbla helt ok även om vissa sorter bubblade bättre än andra och det var olika smaker medans La Moouse ofta är väldigt likadana) har tagit vägen? Det kanske inte kommer längre upp än Frankrike/Tyskland nuförtiden?

Bor du i södra Sverige kan jag rekommendera att åka över till Danmark (är lätt att hitta kontakter via apparna). Där kan man hitta 73u för ca 4500 danska kronor, 90u för 4700-5000 och från lite billigare "farms" för ca 5500kr.
Finns en väldigt fin och prisvärd sort som heter "Strawberry Banana" som jag kan rekommendera, är inte samma som finns i Sverige.
Citera
2025-05-14, 10:50
Medlem
sixgorillions avatar
Citat:

Du får inte glömma att för många nyblivna rökare så är det här haschet det dom är vana vid, många av dagens 15-20 åringar har inte rökt annat än riktigt jävla pisshasch, vilket gör att det fortsätter säljas.
Citera
2025-05-14, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sixgorillion
Du får inte glömma att för många nyblivna rökare så är det här haschet det dom är vana vid, många av dagens 15-20 åringar har inte rökt annat än riktigt jävla pisshasch, vilket gör att det fortsätter säljas.
Jag har rökt i typ 4 år nu och även under min tid har hashet blivit sämre. Egentligen är allt här i sverige bajs. Testat från coffeeshops i spanien och den rökan är något helt annat, synd att man inte kan få tag i sådant här. Litar iaf inte på kranar som säljer 2 olika sorter där en kostar dubbelt, för man får säkert samma skit oavsett vad.
Citera
2025-05-16, 10:23
Medlem
sixgorillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentaurKenny
Jag har rökt i typ 4 år nu och även under min tid har hashet blivit sämre. Egentligen är allt här i sverige bajs. Testat från coffeeshops i spanien och den rökan är något helt annat, synd att man inte kan få tag i sådant här. Litar iaf inte på kranar som säljer 2 olika sorter där en kostar dubbelt, för man får säkert samma skit oavsett vad.

Fyfan det är så otroligt tragiskt.. Nej, det ska du inte göra, jag har testat det 'bra' och det mindre bra, båda är i princip samma, bara olika konsistens. "De drysift bror" och man får det i bakplåtspapper, men skiten kickar likadant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in