2025-05-05, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Du vet precis vad som syftas i frågeställningen men väljer på sedvanligt pilpul-vis att fultolka vad som skrivs bara för att kunna hacka sönder tråden och diskussionen..

SJÄLVKLART är det att man inte får uttrycka sin åsikt PUBLIKT som är det folk vänder sig emot, och med all rätt.

En av demokratins grundstenar är just åsiktsfrihet och kunna göra sig hörd publikt utan att bli inlåst för det. Genom historien har alla tyranniska, totalitära och fascistioda styrelseskick sökt kväva det fria ordet.

..ironiskt nog är det fascism och förtryck som poppar upp direkt när 'ni' ska anklaga omvärlden för allt det 'lidande' 'ni' genomlevt.

..samtidigt i en annan del av världen jämnas hus med marken medans barn och kvinnor finns kvar i dem.

Mantrat "We are The chosen people" borde säga allt om vilka diaboliska krafter som liggger bakom.

Så jävla vidrigt.

Jag menar precis det jag skriver, och är dessutom övertydlig så du och andra likasinnade ska förstå!

Du får tycka och tänka precis vad du vili. Du kommer inte bli straffad för att du gräver fram nya uppgifter eller forskar om förintelsen. Om du hittar fakta som går emot den vedertagna uppfattningen om förintelsen är du fri att presentera dessa.

Du har ju själv visat upp bra exempel på hur korkade förnekare är genom att visa dig oförstående över att det får plats x antal människor på angiven yta, trots att bevis för detta har skickats till dig. Du förstår heller inte att det är möjligt att bränna kroppar med lite energitillförsel om hög värme redan uppnåtts. Eller att det får plats mer än en person i en kremeringsugn. Allt detta har vetenskapen förklarat, som lyckligtvis begrips av 99% av alla människor.

Men för att du och några till inte förstår detta, så gnäller ni över att ni inte får sprida era felaktiga och korkade påstående som redan förklarats åtskilliga gånger.
Citera
2025-05-05, 21:28
Medlem
bbwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Bra skrivet, inga särskrivningar så det måste vara godtagbart.

Men du säger att det är upp till en själv att avgöra, samtidigt som TS ifrågasätter kriminaliseringen av att tycka olika.

Sen t.ex. källgranskning och vittnesmål, det finns ju både folk som tycker det är helt ok tortera folk tills de säger vad som krävs och andra som tycker det är lite taskigt. Vet inte var du ställer dig i den frågan.

Vad är sant eller falskt var frågan jag svarade på.

Empiri - mängden bevis för vad som har hänt kontra den totala avsaknaden av bevis förutom några flummiga teorier pekar bortom tvivel på vad som är sant.

Om du väljer att betrakta det som att det ändå är falskt så är det din möjlighet även om du självklart kommer framstå som den jubelidiot du uppenbarligen är.

Att kunna behandla sitt eget språk är en hygienfaktor.
Citera
2025-05-06, 08:17
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrillMaster2000
Skall det förbjudas att påstå att Hitler aldrig funnits?

Vart skall gränsen gå för vad som skall vara olagligt/Lagligt att påstå?
Vem förbjuder ? Och vad är förbjudet?

Det är ingen som förbjuder något!

Varför jag tog upp om A. Hitler existens! Var för du skulle förstå! Men det gjorde du ej tydligen!
Det är inte olagligt för mig att påstå att A.Hitler har aldrig funnits, men påstår jag det så ska jag bevisa det. Det är inte du som ska behöva bevisa det att han har funnits!

Gränsen är väl när man påstår något, men ej kan bevisa att den allmänna erkännande kunskapen är fel.

Därför jag tog upp A.Hitler existens, som jag påstår han har aldrig funnits, för det finns inga obduktionsprotokoll, ingen dödsattest, ingen kropp, ingen födelseattest m.m. Då är det fel! Eftersom vi vet han har funnits.

Men olagligt diskutera är det inte! Men komma med påstående som ej stämmer i skolor är FEL.
Citera
2025-05-06, 12:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Vem förbjuder ? Och vad är förbjudet?

Det är ingen som förbjuder något!

Varför jag tog upp om A. Hitler existens! Var för du skulle förstå! Men det gjorde du ej tydligen!
Det är inte olagligt för mig att påstå att A.Hitler har aldrig funnits, men påstår jag det så ska jag bevisa det. Det är inte du som ska behöva bevisa det att han har funnits!

Gränsen är väl när man påstår något, men ej kan bevisa att den allmänna erkännande kunskapen är fel.

Därför jag tog upp A.Hitler existens, som jag påstår han har aldrig funnits, för det finns inga obduktionsprotokoll, ingen dödsattest, ingen kropp, ingen födelseattest m.m. Då är det fel! Eftersom vi vet han har funnits.

Men olagligt diskutera är det inte! Men komma med påstående som ej stämmer i skolor är FEL.

Återigen, DET ÄR FÖRBJUDET ATT PUBLIKT FÖRNEKA ELLER FÖRRINGA den s.k. 'förintelsen'!!!

Vidare, det ska inte finnas krav på att man måste kunna bevisa det man publikt hävdar för att det ska tillåtas 'godkännas' som 'sant' (vilka då ska klassificera det som 'sant' tänker du dig???) och för att det då ska falla under åsiktsfrihet och / eller 'freedom of speech' din jävla stolle!!

Du snackar som en äkta fascist.., men vi vet redan vilken typ du tillhör.

Sverige är så jävla sinnesjukt land.

Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2025-05-06 kl. 12:09.
Citera
2025-05-06, 12:22
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Återigen, DET ÄR FÖRBJUDET ATT PUBLIKT FÖRNEKA ELLER FÖRRINGA den s.k. 'förintelsen'!!!

Vidare, det ska inte finnas krav på att man måste kunna bevisa det man publikt hävdar för att det ska tillåtas 'godkännas' som 'sant' (vilka då ska klassificera det som 'sant' tänker du dig???) och för att det då ska falla under åsiktsfrihet och / eller 'freedom of speech' din jävla stolle!!

Du snackar som en äkta fascist.., men vi vet redan vilken typ du tillhör.

Sverige är så jävla sinnesjukt land.

Vad jag vet finns det få eller inga här inne som propagerar för lagen.
Kanske har jag fel.

Så skicka dina spyor till de som verkligen är för att det ska förbjudas att förneka Förintelsen.
Personligen tycker jag att det ska vara tillåtet att vara dåre.
Men jag är naturligtvis emot att grisa mot människor överlag, och jag tror att det är detta som lagen på någotvis är tänkt att stoppa.
Judehat är naturligtvis ingen ursäkt för att offentligt sprida en massa stunt.

/VV
Citera
2025-05-06, 12:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Vad jag vet finns det få eller inga här inne som propagerar för lagen.
Kanske har jag fel.

Så skicka dina spyor till de som verkligen är för att det ska förbjudas att förneka Förintelsen.
Personligen tycker jag att det ska vara tillåtet att vara dåre.
Men jag är naturligtvis emot att grisa mot människor överlag, och jag tror att det är detta som lagen på någotvis är tänkt att stoppa.
Judehat är naturligtvis ingen ursäkt för att offentligt sprida en massa stunt.

/VV

100% på det fetade. Jag har inte påkallat att några åsikter ska förbjudas här, även hur outlandish de kan vara.

Judehat, som allt annat hat, är / borde vara fritt att få uttrycka så länge man inte uppmanar till våld.

..och nej, hat är inte våld. ..inte heller åsikter och ord.
Citera
2025-05-06, 12:56
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
100% på det fetade. Jag har inte påkallat att några åsikter ska förbjudas här, även hur outlandish de kan vara.

Judehat, som allt annat hat, är / borde vara fritt att få uttrycka så länge man inte uppmanar till våld.

Jag har inga problem med ditt judehat.
Men spar det för dig själv.
Sitt inne i din skrubb och tjura och grina över de elaka judarna.
Men gör det inte offentligt pls.

OCH här inne på flashback genom att förneka Förintelsen.
Alla vet att du (och andra) gör det pga ert judehat.
Inte pga att Förintelsen aldrig ägt rum. Det är bevisat och klart många gånger om.

/VV
Citera
2025-05-06, 17:03
Medlem
Citat:

Är du 15 år gammal eller? Lipar du över att du inte får stå på ditt lokal torg och skrika ut att du hatar alla judar?

Har du ens en aning om varför lagen om hets mot folkgrupp tillkom och vad dem fyller för funktion ? Som bekant så mördades det en jäkla massa judar och även andra folkgrupper av nazisterna. Detta ansågs förskräckligt och politikerna ville då undvika att nåt liknande skulle hända igen.

Man kan säga att mördandet var slutet av en lång process, som startade med just ord, hat och propaganda från främst nazisterna. Jag antar du känner till Gobbels. Har var duktig på sånt. Ord har kraft och därför får du inte lov att publikt säga vad du vill.
Citera
2025-05-07, 09:34
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Jag har inga problem med ditt judehat.
Men spar det för dig själv.
Sitt inne i din skrubb och tjura och grina över de elaka judarna.

OCH här inne på flashback genom att förneka Förintelsen.
Alla vet att du (och andra) gör det pga ert judehat.
Inte pga att Förintelsen aldrig ägt rum. Det är bevisat och klart många gånger om.

/VV
Jag har inga problem med dina åsikter.
Men spar de för dig själv.
Sitt inne i din skrubb och gråt över dessa stackars judar som du känner ett ansvar att beskydda av någon anledning.
Citera
2025-05-07, 10:43
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Jag har inga problem med dina åsikter.

Va bra.
Har du problem med trådens topic?
Har du några bevis för att Förintelsen aldrig ägt rum?
Berätta!!

/VV
Citera
2025-05-08, 07:39
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Va bra.
Har du problem med trådens topic?
Har du några bevis för att Förintelsen aldrig ägt rum?
Berätta!!

/VV
Att judar idag slaktar oskyldiga människor varje dag och är mer brutala än någon nazist, är allt bevis jag behöver för att förstå att de aldrig blivit utsatta för något så hemskt som de påstår.

Allt är en påhittad skräckhistoria med fabricerade bevis som ni ärthjärnor svalde utan ifrågasättning. Ingen behöver göra det straffbart att ifrågasätta en händelse om det faktiskt skett, endast judarna… för att det aldrig skedde.
Citera
2025-05-08, 08:08
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Att judar idag slaktar oskyldiga människor varje dag och är mer brutala än någon nazist, är allt bevis jag behöver för att förstå att de aldrig blivit utsatta för något så hemskt som de påstår.

Allt är en påhittad skräckhistoria med fabricerade bevis som ni ärthjärnor svalde utan ifrågasättning. Ingen behöver göra det straffbart att ifrågasätta en händelse om det faktiskt skett, endast judarna… för att det aldrig skedde.

"Bevis att förintelsen aldrig ägde rum"

Vi tackar för dina bevis.

/VV
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in