2025-05-05, 11:19
Medlem
Vad var hemligheten? Vilka knulla med vilka på hotellet?
Citera
2025-05-05, 11:19
Medlem
Skevt så det förslår
Flytta fokus från ekonomisk brottslighet
Rentvå sig själv för en comeback Hoppas folk ser igenom detta
Alltså åter igen och ännu en gång flytta fokus från ekobrott och skumrask
Törsten på kändisskap och uppmärksamhet

🌵
Citera
2025-05-05, 11:48
Medlem
Horrorgrams avatar
Vet någon vem denna sjuka kärring är som stalkat My?
Citera
2025-05-05, 11:56
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Vet någon vem denna sjuka kärring är som stalkat My?

Man kan uppenbarligen se alla avsnitt på Tv4Play+. Om någon har det så kanske denne kan berätta för oss andra.
Citera
2025-05-05, 12:00
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Man kan uppenbarligen se alla avsnitt på Tv4Play+. Om någon har det så kanske denne kan berätta för oss andra.
Japp sett alla men de säger aldrig namnet på stalkern.
Citera
2025-05-05, 12:01
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Japp sett alla men de säger aldrig namnet på stalkern.

Gissar på att det kommer att gå att lista ut med vad som framgår i programmet om man nu orkar lägga tid på det. Men eftersom majoriteten inte har Tv4Play+ så lär det väl inte ske förrän alla sänts på den vanliga tjänsten.
Citera
2025-05-05, 12:04
Medlem
Citat:
Det händer inte så mycket, ett avsnitt hade räckt. En kvinna konfronteras på telefon. En annan som låg bakom brev m.m konfronteras IRL.
Citera
2025-05-05, 12:04
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Gissar på att det kommer att gå att lista ut med vad som framgår i programmet om man nu orkar lägga tid på det. Men eftersom majoriteten inte har Tv4Play+ så lär det väl inte ske förrän alla sänts på den vanliga tjänsten.
Nja nog svårt lista ialf för mig!
Citera
2025-05-05, 12:08
Medlem
Haha va?
Stämning? Du verkar vara riktigt begåvad
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Det programmet skulle inte jag vilja vara ansvarig utgivare för.
Med hennes record ang. rena lögner och sanslösa överdrifter är
det ju helt uppenbart att en stämning kan ligga i farzonen om
hon hänger ut någon.
Citera
2025-05-05, 12:18
Medlem
MaeWests avatar
Jaså, det finns en "stalker"...?

Tycker i sådana fall att My är otacksam mot denna individ, för utan Stalker, inget program för Narcissisten My Martens. Och ingen att skylla alla sina tillkortakommande på.

Livshotande sjukdomar, återkommande flyttar, ogina, gratisjobbare från AF som inte ville låta My ta åt sig äran med buketter, konkurser, skattefiffel, parkeringsböter, kronofogden, etc, etc, etc.

Någon utan liv som känner sig manad att göra en inventarielista över My Martens misslyckade liv från det hon blev utfryst av Graferna och deras polare fram till, typ, nu?
Citera
2025-05-05, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Det händer inte så mycket, ett avsnitt hade räckt. En kvinna konfronteras på telefon. En annan som låg bakom brev m.m konfronteras IRL.

Jag har nu sett alla avsnitt och något som förvånade mig är att produktionsbolaget valt att låta lögner, som är lätta att kolla finnas kvar.

- MM påstår att det aldrig publicerades någon dödsannons när Lothar gick bort (en googling visar att det är en lögn).

- MM påstår att hon och Jonas aldrig bott ihop. En snabb koll visar att Jonas lgh (2:a) var uthyrd till ett par i flera år. Har svårt att tro att han var sambo med de två.

- MM påstår att det var stalkerns fel att hon var tvingad att sälja blombutiken. En snabb koll av sista årsredovisningen visar att hon var nära kk.
(Ytterligare en koll av köparna skulle varit intressant tycker jag).

En flashbackare blir ”avslöjad” och får ett samtal.

Så småningom hittar man stalkern och MM får konfrontera henne (kvinna 60+).

Jag förstår verkligen hur jäkla jobbigt den delen varit för MM absolut, men det innebär inte att allt annat hitte-på hon levererat under åren är OK.
Om hon ville öka sin trovärdighet skulle hon kanske varit mer försiktig i dokumentären, tycker jag.

Det här är andra gången jag hör Jonas prata och jag upprepar det jag sa första gången: Han har en jättehärlig röst 💕
Citera
2025-05-05, 12:53
Medlem
Reagerar på att hon i programmet läser upp text från ett vykort där en person skriver att Lothar har avlidit ett visst datum. Hon säger att han inte hade nån familj och ingen vet om när han dog och det finns ingen dödsannons.

Dödsannons finns på Familjesidan och han hade en fru!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in