Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Alltså hon verkar ju inte vara så smart denna exfru. Först hänger hon ut Måns som klandervärd och sedan när det blir tal om att det är förtal så hävdar hon att hon blivit "tystad". Helt otroligt.
Oavsett vad Måns gjort så gör det inte henne ett dugg bättre än honom. Stackars deras barn säger jag.
Åjo, visst är det dumt att hänga ut honom men det är knappast jämförbart med att vara knarkare och serieotrogen , då vinner man knappast pris för bästa förälder. Att karln sedan för att hämnas kräver att baren ska slitas från sin invanda miljö i London för att bosätta sig ute på den skånska landsbygden är ingenting annat än en ren hämnd mot henne och det gör honom än mer patetisk.
Måns är ingen större artist, han drar ingen jättepublik han har själv uttalat att hans främst intäktskälla är vinet som uppenbarligen säljer bra. Jag har inget belägg för det men kan tänka mig att det främst är medelålder kvinnor som är köparna.
Om Måns förlorar dom som kunder så är det stor risk att han får leta jobb på köpcenter byggdeträffar och liknande . Så det är viktigt att han inte förlorar anseendet i allt för stor utsträckning. Jag tvivlar på att Måns använt sig av någon expert på krishantering innan han drog igång den här processen. Den hade han kunnat sköta betydligt bättre