2025-05-04, 22:21
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolarPowered
Du behöver inte försöka bortförklara att du är bög. Det var inte så smart av just dig att dra igång skit här gbn.

Isa har analsex och kuk att erbjuda. Det är inte så hetero.

Jag funderar inte på vad Isa har att erbjuda. Som jag skrev så är det inte min typ av tjej.

Överlag när jag ser folk på stan brukar jag inte tänka på hur deras könsorgan ser ut. Det är bara rejält creepy och weird människor som har sådana tankar.

Isa är en snygg och rolig tjej med en härlig personlighet som utstrålar glädje och positivitet som smittar. Fler borde vara som henne.

Du utstrålar däremot obehag med dina funderingar och tankar.
Citera
2025-05-04, 22:32
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Jag funderar inte på vad Isa har att erbjuda. Som jag skrev så är det inte min typ av tjej.

Överlag när jag ser folk på stan brukar jag inte tänka på hur deras könsorgan ser ut. Det är bara rejält creepy och weird människor som har sådana tankar.

Isa är en snygg och rolig tjej med en härlig personlighet som utstrålar glädje och positivitet som smittar. Fler borde vara som henne.

Du utstrålar däremot obehag med dina funderingar och tankar.

Jag skiljer på bögar och tjejer. Jag skiljer också på bögar och straighta män.

Det finns inget konstigt alls i det. De flesta gör det.

Som jag skrev, hoppas inte Isa är bög.
Citera
2025-05-04, 22:39
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Jag skiljer på bögar och tjejer. Jag skiljer också på bögar och straighta män.

Det finns inget konstigt alls i det. De flesta gör det.

Som jag skrev, hoppas inte Isa är bög.

Hurså? Är du intresserad av Isa och vill ligga med henne? Om du nu är tjej?
Citera
2025-05-04, 22:45
Citat:
Hurså? Är du intresserad av Isa och vill ligga med henne? Om du nu är tjej?

Nej jag är gift och för gammal har vi konstaterat i en tidigare post, men för mig är det ännu oklart om Isa är bög eller tjej.

Är hon bög kommer hon behålla kuken och få de killar som dras till sånt dvs bögar och orena människor.

Det är spännande att se hur det blir.
Citera
2025-05-04, 22:48
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Nej jag är gift och för gammal har vi konstaterat i en tidigare post, men för mig är det ännu oklart om Isa är bög eller tjej.

Är hon bög kommer hon behålla kuken och få de killar som dras till sånt dvs bögar och orena människor.

Det är spännande att se hur det blir.

För mig är det irrelevant om hon är bög eller tjej eller vem hon ligger med. Brukar inte ha sådana tankar om andra människor. Som sagt, du är en weird och creepy person. Hu
Citera
2025-05-04, 22:50
Citat:
För mig är det irrelevant om hon är bög eller tjej eller vem hon ligger med. Brukar inte ha sådana tankar om andra människor. Som sagt, du är en weird och creepy person. Hu

Ok så du ser ingen skillnad på en bög och en tjej.

Det måste kvinnorna i ditt liv uppskatta.

Det är det här jag menar, du är en kvinnohatande bög som reducerar vad kvinna är.
Citera
2025-05-04, 22:55
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ok så du ser ingen skillnad på en bög och en tjej.

Det måste kvinnorna i ditt liv uppskatta.

Det är det här jag menar, du är en kvinnohatande bög som reducerar vad kvinna är.

Det beror ju på hur de ser ut. En bög kan ju se ut som en tjej och en tjej kan se ut som en bög. Är de väldigt lika varandra så kan det ju vara svårt att se skillnad, som du skriver.

Men jag brukar inte gå runt och fundera på sånt som du verkar göra. Transpersoner är liksom inget nytt direkt.
Citera
2025-05-04, 23:00
Citat:
Det beror ju på hur de ser ut. En bög kan ju se ut som en tjej och en tjej kan se ut som en bög. Är de väldigt lika varandra så kan det ju vara svårt att se skillnad, som du skriver.

Men jag brukar inte gå runt och fundera på sånt som du verkar göra. Transpersoner är liksom inget nytt direkt.

Så en kvinna är yttre attribut och utseende enligt dig.

Det är ytterligare reducering och kvinnohat.

Det är iofs inte ovanligt med bögar.

Jaja. Hoppas Isa behåller sin kvinnliga oskuldsfullhet mitt i allt analsex.
Citera
2025-05-04, 23:04
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Så en kvinna är yttre attribut och utseende enligt dig.

Det är ytterligare reducering och kvinnohat.

Det är iofs inte ovanligt med bögar.

Jaja. Hoppas Isa behåller sin kvinnliga oskuldsfullhet mitt i allt analsex.

Du mår ju inte bra. Känner du dig reducerad om någon kallar Isa för tjej? Hur är det med självkänslan? Mycket bögar och analsex som cirkulerar i dina tankar verkar det som.
Citera
2025-05-04, 23:07
Citat:
Du mår ju inte bra. Känner du dig reducerad om någon kallar Isa för tjej? Hur är det med självkänslan? Mycket bögar och analsex som cirkulerar i dina tankar verkar det som.

Jag känner mig reducerad som kvinna om du sätter pattar på en man med penis och testiklar och kallar det för en kvinna, ja.

Kvinnor har inte testiklar. Det är det första en kvinna vill bli av med om de råkar födas med dem.

Isa har testiklar. Det är inte så kvinnlig tbh.

Hoppas hon inte är bög och gör sig av med dem.
Senast redigerad av SolarPowered 2025-05-04 kl. 23:10.
Citera
2025-05-04, 23:12
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Jag känner mig reducerad som kvinna om du sätter pattar på en man med penis och testiklar och kallar det för en kvinna, ja.

Kvinnor har inte testiklar. Det är det första en kvinna vill bli av med om de råkar födas med dem.

Själv känner jag mig inte reducerad av vad andra gör med sina liv och kroppar. Men det kanske har med självförtroende att göra.
Isa ser ut som en tjej och beter sig som en tjej och då kallar jag henne för en tjej. Dessutom en snygg och rolig tjej.
"Tjej" är liksom bara fyra bokstäver. Svårt att förstå att någon blir provocerad av det.
Citera
2025-05-04, 23:17
Citat:
Själv känner jag mig inte reducerad av vad andra gör med sina liv och kroppar. Men det kanske har med självförtroende att göra.
Isa ser ut som en tjej och beter sig som en tjej och då kallar jag henne för en tjej. Dessutom en snygg och rolig tjej.
"Tjej" är liksom bara fyra bokstäver. Svårt att förstå att någon blir provocerad av det.

Nej det har med att kvinnor är underordnade män globalt att göra och vad kvinnor inte behöver är bögar som urholkar begreppet kvinna.

Du förstår när man byter kön på riktigt slutar man blanda ihop bögar och kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in