2024-09-19, 12:13
Medlem
Tiktokaren Isa Östling sågs dela ut pris till Martin och Martinus på Rockbjörnen igår. Hon har över 600k följare på TT och nästan 200k på instagram.
https://vm.tiktok.com/ZGeEsPs1j/

Hon har medverkat i bla. Good luck guys:
https://youtu.be/oZPc81mWj6E?si=zwOAFUX2OhKg4Xgw

Och Intimt med Björken:
https://youtu.be/LuOMuCYF6v0?si=jL9OU9F4s92YzdqF

Hon är riktigt rolig och har attityd på ett bra sätt. Hon verkar ständigt festa och resa. Nån som stött på henne eller hört nåt kul?

(Och ja, hon är transkvinna. Så, nu har vi avhandlat det!)
Senast redigerad av jagadavincel 2024-09-19 kl. 13:01.
Citera
2024-09-19, 12:54
Medlem
Tycker hon är svinsnygg, som en blandning mellan Hanna Graaf och Viktoria Silverstedt
Citera
2024-09-19, 12:57
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Har inget skvaller, men hon är verkligen skitsnygg!
Citera
2024-09-19, 13:13
Det är nog 50/50 på den efter några bira.

Finns det några före-bilder? Är hon klippt och borrad eller har han fortfarande morronbånge att ta hand om?

Frågar åt en vän.
Citera
2024-09-19, 13:27
Medlem
peterZiipens avatar
Modig tjej som vågar krossa normer, och som klarar att stå emot alla trångsynta gubbar, både här på Flashback, men även på andra sociala medier. Heja, heja!
Citera
2024-09-20, 06:00
Medlem
Hela rubriksättningen är fel.
Det är inte en tjej utan en man

Isak Salomon.

Man lyfter fram denna man just för att han har skaffat långt hår o köpt sig tuttar.
Det finns en mängd andra personer som gör mediokra youtubeklipp men inte tusan lyfts de fram av media.
Tydligen måste man göra något galet, som att bära kläderna bak och fram eller färga håret som Roger Pontare för att bli känd.
Citera
2024-10-13, 10:15
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagadavincel
Tycker hon är svinsnygg, som en blandning mellan Hanna Graaf och Viktoria Silverstedt
Det är en han.
Citera
2024-10-13, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Svaret är enkelt det finns 0 stycken prostituerade som bedriver laglig verksamhet i sverige

Det sägs iallafall såhär om Sverige:

"I Sverige är det lagligt att sälja sex. Men att köpa sexuella tjänster är olagligt."
Citera
2024-10-13, 13:02
Medlem
Att inte fler hade koll på att detta är en kille är skrämmande.
Men det kanske säger en del om vad för samhälle vi lever i.
Citera
2024-10-22, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSSAS
Att inte fler hade koll på att detta är en kille är skrämmande.
Men det kanske säger en del om vad för samhälle vi lever i.
Det är inte en kille utan en transexuell kvinna.
Citera
2024-10-22, 10:39
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Jag tycker att det ser ut som en man, kolla ansiktet, är det en transexuell? Vacker kan jag hålla med om men det är ju fake isåfall. Jag kan också bli "vacker". Är hon "sexig"? Finns det bilder på höfterna så man kan se om det faktiskt är en kvinna?
Citera
2024-10-26, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Jag tycker att det ser ut som en man, kolla ansiktet, är det en transexuell? Vacker kan jag hålla med om men det är ju fake isåfall. Jag kan också bli "vacker". Är hon "sexig"? Finns det bilder på höfterna så man kan se om det faktiskt är en kvinna?

Japp, håller med ser verkligen ut som en man. Garanterat en transa tror jag. Ruskigt ful, hursomhelst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in