Tiktokaren Isa Östling sågs dela ut pris till Martin och Martinus på Rockbjörnen igår. Hon har över 600k följare på TT och nästan 200k på instagram. https://vm.tiktok.com/ZGeEsPs1j/
Modig tjej som vågar krossa normer, och som klarar att stå emot alla trångsynta gubbar, både här på Flashback, men även på andra sociala medier. Heja, heja!
Hela rubriksättningen är fel.
Det är inte en tjej utan en man
Isak Salomon.
Man lyfter fram denna man just för att han har skaffat långt hår o köpt sig tuttar.
Det finns en mängd andra personer som gör mediokra youtubeklipp men inte tusan lyfts de fram av media.
Tydligen måste man göra något galet, som att bära kläderna bak och fram eller färga håret som Roger Pontare för att bli känd.
Jag tycker att det ser ut som en man, kolla ansiktet, är det en transexuell? Vacker kan jag hålla med om men det är ju fake isåfall. Jag kan också bli "vacker". Är hon "sexig"? Finns det bilder på höfterna så man kan se om det faktiskt är en kvinna?
Jag tycker att det ser ut som en man, kolla ansiktet, är det en transexuell? Vacker kan jag hålla med om men det är ju fake isåfall. Jag kan också bli "vacker". Är hon "sexig"? Finns det bilder på höfterna så man kan se om det faktiskt är en kvinna?
Japp, håller med ser verkligen ut som en man. Garanterat en transa tror jag. Ruskigt ful, hursomhelst.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!