Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-03, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
när jag är i thailand brukar jag gå runt med bar överkropp fan brudarna skriker seximan efter mig

Och love you long time och me so horny, va?
Citera
2025-05-03, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Men om man inte tycker det är kul?
Gör det som är nödvändigt bara, eller hitta något som är kul.
Citera
2025-05-03, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Och love you long time och me so horny, va?

japp hur kunde du veta det ?
Citera
2025-05-03, 11:34
Medlem
GertBennys avatar
Jag tar alltid av mig alla kläder och ställer mig i utkanten av stranden, gärna bakom något träd eller i en buske och stirrar på de som badar. Så ja, jag tar av mig.
Citera
2025-05-03, 11:39
Medlem
Självklart?
Citera
2025-05-03, 11:41
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supremanic
Jag skulle inte bry mig det minsta faktiskt. Skulle snarare tycka det var sunt om det var en varm dag.

Bra. Detsamma gäller nån som går i full burka på svenska gator antar jag. Du bryr dig inte om det.
Citera
2025-05-03, 14:52
Medlem
Varför vill du vara utan tröja på stranden? Vad gör du där?
Citera
2025-05-03, 15:43
Medlem
Citat:
På stranden?

Vad är alternativet menar du? Att bada i t-shirt? Nej, bada och sola i t-shirt gör jag inte. Undantaget är vissa gånger vissa somrar eller på solsemester när jag slarvat med solskyddet och bränt mig eller håller på att bränna mig så kan jag ta en dag eller två med påklädd överkropp i solstolen för att bespara huden påfrestningen.
Citera
2025-05-03, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Varför vill du vara utan tröja på stranden? Vad gör du där?

Träffar bekanta som vill bada. Det är skönt att sitta mitt i sommaren och se vattnet, måsar, änder, båtar och Girls.
Citera
2025-05-03, 20:20
Medlem
halaltarzans avatar
På den tiden jag fortfarande var man och hade karlkropp så gick jag gärna med bar överkropp, dock inte inne i stan. Nuförtiden när man har blivit farbror och börjar få gubbkropp så visar jag mig fan inte utan tröja.
Citera
2025-05-03, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Jag ligger sällan på stranden, när jag är där så har jag simfötter, snorkel och cyklop. Simmar ut i havet och tittar på alla äckliga djur under vattnet.
Jag tycker att det hör till allmänt hyfs att respektera sin omgivning.
Vad tänker du på då? Att dom som ensam person ligger på stranden med tröja på dej?
Citera
2025-05-03, 23:37
Medlem
Citat:
Skämtar du? Folk bryr sig inte om hur andra ser ut? Ingen kollar?

Beachguide: 7 tips för att fixa sommarformen. Osv.
Kanske nån gång läst om träningsråd hur du får snyggaste kroppen inför sommaren?
De som vill ha snyggaste kroppen inför sommaren, är det för att de vill gå till stranden och sola och bada?
Kanske ha lite kläder på sig? Exponerar dom sig för andra människor? Tycker människor om att se andra människor som har snygga kroppar på stranden?
Tja kanske när du är 18-20år, men sedan ligger man bara för att sola och njuta och skiter totalt i hur andra ser ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in