• 1
  • 2
2025-05-02, 15:35
Medlem
På stranden?
Citera
2025-05-02, 15:39
Avstängd
FarliKorvs avatar
Såklart, när det är sommar kan man gå i bar överkropp lite överallt om man inte är ett fetto, MEN man går inte hem till någon eller in på en affär i bar överkropp, det är bara WT-människor som gör.
Citera
2025-05-02, 15:41
Medlem
D00mers avatar
Eh ja ? Varför skulle jag inte göra det.
Citera
2025-05-02, 15:46
Medlem
supremanics avatar
Ja, självklart. Men inte ute på samhället eller i affärer så tillvida jag inte är utomlands.
Citera
2025-05-02, 15:47
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D00mer
Eh ja ? Varför skulle jag inte göra det.
Hur gör du med underkroppen, är den också bar?
Citera
2025-05-02, 15:49
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Hur gör du med underkroppen, är den också bar?

Underbar?
Citera
2025-05-02, 15:50
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supremanic
Ja, självklart. Men inte ute på samhället eller i affärer så tillvida jag inte är utomlands.
Varför gör du det utomlands men inte hemma? Är deras samhälle mindre värt än det svenska, eller varför känner du att du kan gå runt oklädd där men inte här?
Citera
2025-05-02, 15:51
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Såklart, när det är sommar kan man gå i bar överkropp lite överallt om man inte är ett fetto,
De senaste åren har jag skippat gymmet en hel del och krökat alldeles för mycket. En så kallad wife beater används numera allt oftare då musklernas konturer inte är så synliga längre.
Citera
2025-05-02, 15:53
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
De senaste åren har jag skippat gymmet en hel del och krökat alldeles för mycket. En så kallad wife beater används numera allt oftare då musklernas konturer inte är så synliga längre.

Det är fint av dig att bespara oss andra din feta lekamen. Wife beater är riktigt classy
Citera
2025-05-02, 15:57
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Varför gör du det utomlands men inte hemma? Är deras samhälle mindre värt än det svenska, eller varför känner du att du kan gå runt oklädd där men inte här?

Såklart, man åker inte dit för att deras samhälle är bra eller ens likvärdigt med vårt, man åker dit för fin natur sol och bad bla. ..
Citera
2025-05-02, 16:00
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supremanic

Gör det helst inte utomlands heller.
Ditt utomlands är deras hem. Vill du ha barböstade män på din lokala ICA eller kvarterskrog?
Citera
2025-05-02, 16:10
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Såklart, när det är sommar kan man gå i bar överkropp lite överallt om man inte är ett fetto, MEN man går inte hem till någon eller in på en affär i bar överkropp, det är bara WT-människor som gör.
Känns som du är lite osäker på dig själv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in