Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-02, 23:08
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WP52
News Flash: det syns att du e fet oavsett mängd kläder. Äg det eller banta.
En wife beater på är bättre än utan när man slutat träna. Jag gillar öl alldeles för mycket för att banta. Nu vid 48 års ålder så kör vi tills det är över!
Citera
2025-05-02, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
På stranden?

Självklart!
Bonnabränna hoppar man gärna över.
Citera
2025-05-02, 23:15
Medlem
Jag brukar gå med bar överkropp på stan , särskilt på sommaren när många tjejer är ute och halvfulla.. dom kommer alltid fram och vill känna på mina muskler.. Även en tjej med hijab som såg ut att va från syrien eller dyl.
Citera
2025-05-02, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supremanic
Ja, självklart. Men inte ute på samhället eller i affärer så tillvida jag inte är utomlands.
Inhemska befolkningen i vissa turistländer har tröttnat på detta fenomen och det är därmed inte tillåtet att gå runt halvnaken som tidigare.
Citera
2025-05-02, 23:35
Avstängd
Trolltråd? Varför skulle man inte?
Citera
2025-05-02, 23:37
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
En wife beater på är bättre än utan när man slutat träna. Jag gillar öl alldeles för mycket för att banta. Nu vid 48 års ålder så kör vi tills det är över!

Jag är fortfarande i den åldern att jag kan dricka öl, äta gott och sky träning som pesten utan att knölarna på magen går ihop sig och bildar en torktumlare.

Men baserat på tillgänglig genetisk data har jag väl max en eller två säsonger kvar. Sen ser jag ut som Randy i Trailer Park Boys: https://i.imgur.com/dnbghHB.jpeg
Senast redigerad av WP52 2025-05-02 kl. 23:41.
Citera
2025-05-02, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
De senaste åren har jag skippat gymmet en hel del och krökat alldeles för mycket. En så kallad wife beater används numera allt oftare då musklernas konturer inte är så synliga längre.
Ligger du bara på stranden för att visa upp dej då?
Det flesta andra ligger ju där för att sola och bada, hur man ser ut spelar väl mindre roll....
Citera
2025-05-02, 23:51
Medlem
Varför tänker du på det?
Citera
2025-05-03, 06:03
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Jag ligger sällan på stranden, när jag är där så har jag simfötter, snorkel och cyklop. Simmar ut i havet och tittar på alla äckliga djur under vattnet.
Citat:
Det flesta andra ligger ju där för att sola och bada, hur man ser ut spelar väl mindre roll...
Jag tycker att det hör till allmänt hyfs att respektera sin omgivning.
Citera
2025-05-03, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bidi75
Trolltråd? Varför skulle man inte?

Ingen trolltråd. Jag tar inte av mig på stranden sen många år, kvinnors kommentarer har pajat det för mig.
Jag har komplex, är självmedveten och känner mig otillräcklig. Jag var inte ens tlllräcklig när jag var ung och i mycket bättre form än jag är nu. Jag vill inte visa upp min kropp för andra, så att man ska bli granskad och bedömd.
Det är tråkigt att man inte får vara bra som man är, att man duger som man är.
Jag har aldrig sagt samma till kvinnor, inte ens till kvinnor som var överviktiga eller inte hade "perfekt" kropp.
Citera
2025-05-03, 07:36
Medlem
Citat:
Det flesta andra ligger ju där för att sola och bada, hur man ser ut spelar väl mindre roll....

Skämtar du? Folk bryr sig inte om hur andra ser ut? Ingen kollar?

Beachguide: 7 tips för att fixa sommarformen. Osv.
Kanske nån gång läst om träningsråd hur du får snyggaste kroppen inför sommaren?
De som vill ha snyggaste kroppen inför sommaren, är det för att de vill gå till stranden och sola och bada?
Kanske ha lite kläder på sig? Exponerar dom sig för andra människor? Tycker människor om att se andra människor som har snygga kroppar på stranden?
Senast redigerad av scaryfoot 2025-05-03 kl. 07:44.
Citera
2025-05-03, 08:11
Medlem
Tervulls avatar
Japp, jag har alltid varit slank men har nu fått en riktig gubbmage och den till mina travhästben gör mig riktigt sexig. Varför skulle man inte ta av sig på överkroppen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in