Citat:
Ursprungligen postat av
Trues245
Det är klart det inte är fejk sms. Då kan ju Måns bara scrolla bakåt i sin telefon och visa att sms:et såg annorlunda ut.
Precis. Han bekräftade att han svarat som han svarat och påstår att han inte mindes om han strött kokain omkring sig på golven och bord eller inte.
Bra försvar.
Citat:
Ursprungligen postat av
buisnismannen
Vad är de dom döljer då? Varför inte ta med allt. Svårt förstå sammanhanget när man har ett utklipp.!
Det är urklipp i media. När man lämnar in SMS för bevisning körs de i en maskin som skriver ut precis allt i telefonen, där även raderade sms och bilder kommer med. Men hur tänker du att Expressen ska redovisa det? De kan bara visa med en skärmbild.
Citat:
Ursprungligen postat av
CatieKassidy
Haha det är så sjukt. Typiskt kluster B. Att ha en verklighet som är för abstrakt för oss normala att förstå.
Jag är i typ samma sits, 40 års åldern, min man är musiker, småbarn ihop.... jag går liksom inte och hittar random vita pulver i hans väskor som han inte har nån aaaaaning vart dom kommer ifrån 😆Narcissism är en form av psykos 😅 en försvarsmekanism när verkligheten blir för tuff att ta in.
Är du seriös så måste du göra slut igår och ansöka om ensam vårdnad.
Citat:
Ursprungligen postat av
pickpockis
Kan jag verkligen hålla med om. Leila var banbrytande rent musikaliskt och är djupt saknad. Det Måns ägnar sig åt är ju att totalhaveri, ren prostitution, för att tjäna en liten peng. Varken vill eller kan något om musik överhuvudtaget.
Leila skadade ingen annan än sig själv, mer än man kan säga om Måns.
Citat:
Ursprungligen postat av
pudrig
Det är inte en normal reaktion heller, att kallt spola ner okända påsar med pulver gör man väl när man vill bli av med skiten i rädsla för att bli busted ungefär.
EXAKT. Det är bevis nog att han reagerade så.
Man reagerar inte så om man vet med sig att man inte dragit in kokain i huset.
Hans svar i SMS-en säger allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lazydell
Alltså myndigheter är redan inkopplade. Det kanske gått dig förbi? Eller vill du slösa mer pengar som kunde gått till att bekämpa de gängskjutningarna Måns tydligen är skyldig till?
Det har inte stått i media.
Du försäger dig konstant genom att påstå saker en utomstående inte kan ha insyn i.