2025-05-02, 20:47
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Har man inte kokain hemma tror man inte att det är möjligt att det är kokain. Då spolar man inte ner det, då skriver man i sms:et att ”Det är en OMÖJLIGHET”.

Citera
2025-05-02, 20:48
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Det är klart det inte är fejk sms. Då kan ju Måns bara scrolla bakåt i sin telefon och visa att sms:et såg annorlunda ut.

Precis. Han bekräftade att han svarat som han svarat och påstår att han inte mindes om han strött kokain omkring sig på golven och bord eller inte.
Bra försvar.

Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Vad är de dom döljer då? Varför inte ta med allt. Svårt förstå sammanhanget när man har ett utklipp.!

Det är urklipp i media. När man lämnar in SMS för bevisning körs de i en maskin som skriver ut precis allt i telefonen, där även raderade sms och bilder kommer med. Men hur tänker du att Expressen ska redovisa det? De kan bara visa med en skärmbild.

Citat:
Ursprungligen postat av CatieKassidy
Haha det är så sjukt. Typiskt kluster B. Att ha en verklighet som är för abstrakt för oss normala att förstå.

Jag är i typ samma sits, 40 års åldern, min man är musiker, småbarn ihop.... jag går liksom inte och hittar random vita pulver i hans väskor som han inte har nån aaaaaning vart dom kommer ifrån 😆Narcissism är en form av psykos 😅 en försvarsmekanism när verkligheten blir för tuff att ta in.

Är du seriös så måste du göra slut igår och ansöka om ensam vårdnad.

Citat:
Ursprungligen postat av pickpockis
Kan jag verkligen hålla med om. Leila var banbrytande rent musikaliskt och är djupt saknad. Det Måns ägnar sig åt är ju att totalhaveri, ren prostitution, för att tjäna en liten peng. Varken vill eller kan något om musik överhuvudtaget.

Leila skadade ingen annan än sig själv, mer än man kan säga om Måns.

Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Det är inte en normal reaktion heller, att kallt spola ner okända påsar med pulver gör man väl när man vill bli av med skiten i rädsla för att bli busted ungefär.

EXAKT. Det är bevis nog att han reagerade så.
Man reagerar inte så om man vet med sig att man inte dragit in kokain i huset.
Hans svar i SMS-en säger allt.

Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Alltså myndigheter är redan inkopplade. Det kanske gått dig förbi? Eller vill du slösa mer pengar som kunde gått till att bekämpa de gängskjutningarna Måns tydligen är skyldig till?

Det har inte stått i media.
Du försäger dig konstant genom att påstå saker en utomstående inte kan ha insyn i.
Citera
2025-05-02, 20:53
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Nej. Hon vittnar för Måns. Om du tycker du kan tydliggöra skillnaden för mig så gör gärna det.

Hon svarade bara på det hon var tvungen för att Måns åberopat henne.
Hon kan inte säga nej, han är hennes jävla CHEF som har nycklarna till hennes försörjning och trygghet.
Och det hon sa var INTE att Ciara fabricerat ett skit.
Utan att Ciara sagt vid ett helt annat tillfälle och ett annat sammanhang att hon nästan önskade att de kunde plantera nåt för att han skulle sluta. - DÄR HON ALLTSÅ PRATAT MED AUPAIREN OM ATT MÅNS MISSBRUKADE KOKAIN I HEMMET, så bara det är mer ett vittnesmål MOT Måns, oavsett om Måns och hans korkade advokat fattar det eller ej.
Ciara hade ju inte ens haft det samtalet med aupairen om inte Måns knarkade i hemmet.
Citera
2025-05-02, 20:56
Citat:
Ursprungligen postat av Ljus2000
Jag är en liten fuling, håller med ha ha ha. Måns är brottsligt snygg! Jag har redan funnit mannen i mitt liv och han är som Måns: inte muskulös, liksom åt Hugh Grant hållet (när han var ung) en man som är "sprö". Jag är nu förlovad så jag fann min prins.

Men den där brittiskan, hon har lyckats bli FULARE, jag får ont i ögonen när jag ser henne. Herregud ful som ett stryk.

Hugh Grant har testosteron och intelligens, klass, stil och charm.
Måns har ingenting av det där.

Ciara är verkligen inte ful, du projicerar.
Titta på Strömstedt knackar på, hon är som en ljuv sommardröm. Men jag gillar inte hennes fillers mm, det är dock osmickrande på alla med fillers…
Citera
2025-05-02, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Och du kommer inte fatta förrän du slutar bete dig som en bebis och konstant lägga allt ansvar för en mäns handlingar på kvinnor. Måns är en vuxen man. Hans fru är inte ansvarig för hans handlingar. Han har gjort sina egna val.
Ciara är en vuxen kvinna som också har ansvar för sina egna livsval.
Citera
2025-05-02, 21:08
Medlem
Förresten - har inte Ciara försökt hitta städpersonalen som hittade kokainet och frågade om det?

Citat:
”Städarna hittade det och har ställt frågor om det. Jag vet inte längre vad jag ska säga”, skriver hon vidare till Måns.
Edit:
Rent logiskt så lär detta ha varit ett hotellrum som inte barnen haft tillgång till. Annars förväntar jag mig att Ciara använt städarna som vittne.
Senast redigerad av anyaellerd 2025-05-02 kl. 21:12.
Citera
2025-05-02, 21:09
Medlem
Citat:
Hon svarade bara på det hon var tvungen för att Måns åberopat henne.
Hon kan inte säga nej, han är hennes jävla CHEF som har nycklarna till hennes försörjning och trygghet.
Och det hon sa var INTE att Ciara fabricerat ett skit.
Utan att Ciara sagt vid ett helt annat tillfälle och ett annat sammanhang att hon nästan önskade att de kunde plantera nåt för att han skulle sluta. - DÄR HON ALLTSÅ PRATAT MED AUPAIREN OM ATT MÅNS MISSBRUKADE KOKAIN I HEMMET, så bara det är mer ett vittnesmål MOT Måns, oavsett om Måns och hans korkade advokat fattar det eller ej.
Ciara hade ju inte ens haft det samtalet med aupairen om inte Måns knarkade i hemmet.
Nej, hon är inte aupair.
Nej, hon är anställd av "Zelmerlöws"
Nej, hon sa att hon ville plantera något för att få honom att prata, för att förstå vad som pågår.
Så, nu kan du fortsätta vrida så det passar dig bättre.
Citera
2025-05-02, 21:14
Medlem
Citat:
Precis. Han bekräftade att han svarat som han svarat och påstår att han inte mindes om han strött kokain omkring sig på golven och bord eller inte.
Bra försvar.

Det är urklipp i media. När man lämnar in SMS för bevisning körs de i en maskin som skriver ut precis allt i telefonen, där även raderade sms och bilder kommer med. Men hur tänker du att Expressen ska redovisa det? De kan bara visa med en skärmbild.

Är du seriös så måste du göra slut igår och ansöka om ensam vårdnad.

Leila skadade ingen annan än sig själv, mer än man kan säga om Måns.

EXAKT. Det är bevis nog att han reagerade så.
Man reagerar inte så om man vet med sig att man inte dragit in kokain i huset.
Hans svar i SMS-en säger allt.

Det har inte stått i media.
Du försäger dig konstant genom att påstå saker en utomstående inte kan ha insyn i.

Varför det? För att min man inte sprider påsar med vitt pulver runt sig? Läs om och läs rätt.
Citera
2025-05-02, 21:20
Citat:
Ursprungligen postat av CatieKassidy
Varför det? För att min man inte sprider påsar med vitt pulver runt sig? Läs om och läs rätt.

Detsamma. Jag började med: ”Är du seriös?” Du uttryckte dig väldigt otydligt.
Citera
2025-05-02, 21:20
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Har du sett Måns?! Han är 1.70, halvflint, ser ut att sakna tänder, rynkig, krokig näsa osv.

Den mumsiga TV-stjärnan Måns Zelmerlöw är i princip lika lång som Benjamin Ingrosso. Bägge sjunger lika bra, tycker nog dom flesta.
Senast redigerad av Bullfetta 2025-05-02 kl. 21:34.
Citera
2025-05-02, 21:21
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
För att barnflickan har inga ekonomiska skäl till att stötta honom? Eller kärlek?

Klart är att han är ett pundande svin som borde ifråntas barnen.

Jag var sarkastisk. Självklart är barnflickan inget rimligt vittne, det säger ju sig självt.
Citera
2025-05-02, 21:23
Medlem
Citat:
Detsamma. Jag började med: ”Är du seriös?” Du uttryckte dig väldigt otydligt.

Jag förstår. När jag skrev att han inte sprider påsar med vitt pulver runt sig så trodde du att jag menade att han sprider påsar med vitt pulver runt sig. Lätt misstag sockerrumpan 😘
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in