2025-05-02, 19:58
Medlem
greyhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Ja, precis och "den allvarliga händelsen i april 2024".

Som sagt Expressen kör väl detta som följetong så det kommer kanske kommande dagar.

Ja, jag tror också att de mjölkar det här och pytsar ut saker i omgåmgar.
Citera
2025-05-02, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
Får lite Leila K vibbar. Kanske får se Måns sälja sex och snatta varor.
Fy helvete på dig!
Nu fick du mig att få spy i munnen 🤮
Har Leila K sålt sex alltså, och i så fall vad är det för jävla pervers människa som skulle betala för att få doppa sylen i henne? 🤢
Citera
2025-05-02, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickpockis
Hej medberoende. Är det här ett försvar av ett sinnessjukt beteende? I så fall you nailed it. Skåne?

Har ingen som helst aning om vad du pratar om. Du får nog utveckla.
Citera
2025-05-02, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Nu står han ju inte åtalad för knarkbrott, detta är en domstolsförhandling om var barnen ska bo. Det är mönstret som är intressant då, inte påsens exakta innehåll när han själv bekräftar att det är kokain.
Så du menar att en påse kokain inte påverkar vart barnen ska bo ? Samt att han tydligen är så dum att erkänna det? Låter det som en lämplig pappa ?

En vanlig person hade det ju påverkat, nu har ju har känd och rik så du har rätt i att det kanske inte spelar en större roll då inte samma regler gäller
Citera
2025-05-02, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Fy helvete på dig!
Nu fick du mig att få spy i munnen 🤮
Har Leila K sålt sex alltså, och i så fall vad är det för jävla pervers människa som skulle betala för att få doppa sylen i henne? 🤢

Yooo.. prata inte illa om Leila K på det sättet - iaf kan vi väl lämna henne utanför den här tråden!
Citera
2025-05-02, 20:05
Medlem
Oj oj då! Nu står det alltså i pressen att Måns låter drogerna ligga slängda vid sängen och annat så barnen kan se och komma åt!! Och han har hög och galen misshandlat frun enligt sagda fru! Nu blir det ack cancelering?? Hur ska tv 4 göra. Stoppa masked Singer!
Citera
2025-05-02, 20:06
Medlem
Tyckte det var lite vitt runt snoken på Måns i kvällens MS 🤪 då inspelningen är gjord före han klev av (not)!
Citera
2025-05-02, 20:07
Medlem
Sameshs avatar
Han är helt körd nu med de SMS meddelanden som har släppts, såvida de inte är fabricerade.
Citera
2025-05-02, 20:09
Helt sjukt vad många tillfälligheter det är som gör att M ställs i dålig dager, både att kokainet plötsligt dök upp i turnébussen en dag efter 20 år i branschen och att hans ondskefulla fru konspirerat för att plantera bevis mot honom

Men tur för honom att det i alla fall finns en barnflicka som faktiskt fått höra den ondskefulla fruns planer så att han i alla fall har något stöd i detta.

Att någon över huvud taget tror på de här historierna är bortom all reson……………….
Citera
2025-05-02, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Han är helt körd nu med de SMS meddelanden som har släppts, såvida de inte är fabricerade.

Kan du länka till dom? Jag har bara sett typ tre
Citera
2025-05-02, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Helt sjukt vad många tillfälligheter det är som gör att M ställs i dålig dager, både att kokainet plötsligt dök upp i turnébussen en dag efter 20 år i branschen och att hans ondskefulla fru konspirerat för att plantera bevis mot honom

Men tur för honom att det i alla fall finns en barnflicka som faktiskt fått höra den ondskefulla fruns planer så att han i alla fall har något stöd i detta.

Att någon över huvud taget tror på de här historierna är bortom all reson……………….

För att barnflickan har inga ekonomiska skäl till att stötta honom? Eller kärlek?

Klart är att han är ett pundande svin som borde ifråntas barnen.
Citera
2025-05-02, 20:13
Medlem
Sameshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Kan du länka till dom? Jag har bara sett typ tre

Jag har också bara sett tre (länk) men de avslöjar ju att Måns har ljugit, tagen på bar gärning helt enkelt. Men som sagt jag förmodar att SMS:en blir undersökta för fabricering eller på något vis blivit manipulerade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in