Citat:
Ursprungligen postat av
PolisenOrebro
Huh? Jag har väl varit extremt öppen med exakta ingångar och utgångar tidigare? Var ju också tydlig med att jag inte skulle hinna redovisa på grund av jobb vid aktuellt tillfälle och att jag bara tackade för tipset om 94,4-nivån.
För övrigt kan du ju kolla vilka intervall BTC var emellan då jag la in inlägget och de några timmar framåt jag angav. Du kommer då att se typ 94.1 - 95.5 så var hittar du 20% förlust?
Baserat på att du satsat 200k per trade och att du gjorde -35% och -20% på misslyckade kortningar i ETHtidigare så ligger du 96k back på dessa. Om du gjorde 5% plus på den trade du redovisade efter dessa så ligger du på ca 90k back.
Igår kl 21:15 när du sa att du kortade igen, givet att det återigen var 10x så ligger du nu 26% back på den traden. Men nu verkar du "glömt" att säga att du stängde den mycket tidigare, så vi kan väl låtsats att så var fallet..
Om du vill att folk skall tro att du har 20cm penis så får du göra ett betydligt bättre jobb att redovisa dina entries och exits när du gör dom istället för i efterhand. Tills dess så får du ha förståelse för att det finns fog för att betvila din 20cm penis.
-96 000kr, det är en bedrift på några trades på ett par timmar.