2025-05-01, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abebakulf
Vem är 15-åringen? Är det somalierna eller han som går under namnet M?
Det är O, som egentligen är 16
Citera
2025-05-01, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteeninfluecer
Det är O, som egentligen är 16

Tack för att du klargjorde. Killen ser ut som ett litet barn fastän att han är 16. Frånvarande pappa?
Citera
2025-05-01, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
O var ju från Gottsunda. Efter lite research, gissar jag att M och A mer troligt hör hemma i NO. Det är ju även närmare frisörsalongen.
M och A är båda från Gottsunda. M hade vart borta, möjligtvis utomlands (?) i ett tag men kom tillbaks någon vecka sedan.
Citera
2025-05-01, 16:17
Medlem
Citat:
Tack för att du klargjorde. Killen ser ut som ett litet barn fastän att han är 16. Frånvarande pappa?
Möjligt, men stod det inte plural föräldrarna på UNT när det stod om hur upprörda de var?
Citera
2025-05-01, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violinisten
Bilder på MGM, hans pappa, syskon på Järvafältet (?) och bild från video med MGM och bror där lillebror säger "vi är soldater i Sverige!". Datum kvar för att visa hur MGM vuxit upp. Bröderna lekte barnsoldater i hemmet från blöjålder.

https://gofile.io/d/BRTG9Z

Vi borde väl inte lägga bilder på pappan. Han har väl inte med saken att göra oavsett om hans son är MGM eller inte. Tro mig, försvarar över huvud taget inte det sonen gjort. Tycker dock att det känns fel.

Hur är de ens somalier? Ser väl ut att komma från Somaliland. Är det inte Somalilands flagga som uppvisas på bilderna?
Citera
2025-05-01, 16:28
Medlem
Citat:
Möjligt, men stod det inte plural föräldrarna på UNT när det stod om hur upprörda de var?

Pappan finns men var han en fader? Går väl att vara pappa och bo med sina barn, utan att vara involverad i deras liv. Känns som att alla dessa kids idag inte har en pappa i sina liv, vare sig de bor med dem eller inte.

Jag menar absolut inget illa om föräldrarna och lider med dem. Jag är bara ute efter att försöka förstå hur det kommer sig att O hamnat där han hamnat.
Senast redigerad av Abebakulf 2025-05-01 kl. 16:32.
Citera
2025-05-01, 16:30
Medlem
Citat:
Pappan finns men var han en fader? Går väl att vara pappa och bo med sina barn, utan att vara involverad i deras liv. Känns som att alla dessa kids idag inte har en pappa i sina liv, före sig de bor med dem eller inte.

Jag menar absolut inget illa om föräldrarna och lider med dem. Jag är bara ute efter att försöka förstå hur det kommer sig att O hamnat där han hamnat.
Med tanke på vad alla nyhetskällor, och människor på internet skriver var inte O en dålig person. Han hängde med fel personer bara, själv tycker jag att det är självklart att om man har på sig dessa orten kläder och bor i en ort med dominerande ursprung av somalier, kurder, palestinier kommer han att börja hänga med dessa typer. Det var inte hans fel, mer som utanförskapets fel
Citera
2025-05-01, 16:37
Medlem
Citat:
Med tanke på vad alla nyhetskällor, och människor på internet skriver var inte O en dålig person. Han hängde med fel personer bara, själv tycker jag att det är självklart att om man har på sig dessa orten kläder och bor i en ort med dominerande ursprung av somalier, kurder, palestinier kommer han att börja hänga med dessa typer. Det var inte hans fel, mer som utanförskapets fel

Jag lider verkligen med dessa föräldrar som förlorat sina söner, särskilt med O:s föräldrar.
Citera
2025-05-01, 16:41
Medlem
https://www.dn.se/sverige/polisen-ut...trippelmordet/
Förhör med vittnen fortsätter. Bland annat försöker man knyta den anhållne 16-åringen till mordplatsen.
15 åringen diskuteras än som ej tilltänkt offer.
Citera
2025-05-01, 16:44
Medlem
R.Bloodworths avatar
Är denna 16 åring John Wick? Går in i en frisörsalong och avrättar tre personer på några sekunder, en minut? Paniken och stressen borde satt sig på GM redan på första personen han avrättar, men han har alltså tid och lugnet att avrätta två andra?
Citera
2025-05-01, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Är denna 16 åring John Wick? Går in i en frisörsalong och avrättar tre personer på några sekunder, en minut? Paniken och stressen borde satt sig på GM redan på första personen han avrättar, men han har alltså tid och lugnet att avrätta två andra?
Han var hög på tramadol medans
Citera
2025-05-01, 16:55
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth

Hög på tram och khat med ett högt adrenalin påslag och säkert fascination för vapen och mörda. Att han klippte 3 med bara 6 skott beror ju på att han sköt en bakifrån som sprang ner i källaren och dom andra två satt ner och klippte håret.

Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
RICO är extremt dåligt, används inte alls till det du tror.

Än så länge har det mest använts till att arrestera och döma rap-niggers till fängelsestraff för vad dom sjungit om i låtar faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in