Citat:
Tapp av ett ord
Hittar inte inlägget men mina inlägg är väldigt klara med innebörden av vad jag säger. Kontexten finns där och att tappa ett ord på vägen, är inte något som är ett hållbart motargument lika lite som när telefonen ändrar ord eller stavningar.
Gör dig inte dummare än vad det låter. De flesta och även jag, är fullt kapabla at läsa och förstå texter som skrivs snabbt med fel som uppstår av just det skälet.
Hittar inte inlägget men mina inlägg är väldigt klara med innebörden av vad jag säger. Kontexten finns där och att tappa ett ord på vägen, är inte något som är ett hållbart motargument lika lite som när telefonen ändrar ord eller stavningar.
Gör dig inte dummare än vad det låter. De flesta och även jag, är fullt kapabla at läsa och förstå texter som skrivs snabbt med fel som uppstår av just det skälet.
Så här är det. Sara är sjuk det kan vi alla enas om.
Men faktum att hon hellre ställer in en rättegång och begär anstånd att få den uppskjuten inte 1 gång utan 2 gånger. Talar lite för att hon inte VILL vara där.
Rättegången är inte prioriterad för henne för hon vet inte hur utfallet skulle bli av den. Hade det varit en rättegång som hon kunde stått rakryggad i och vetat att hon skulle vunnit så hade hon varit där.
Nu är det en del spekulationer ifrån min del. Men som sagt att hon först försökt och fått avslag. För att sen försöka igen och fått beviljat tyder på att hon kämpat för vara där.
Hon har haft chansen som alla andra att vänta till rättegång och bli sjuk samma dag och den blivit inställd.
Men hon vill inte dit, hon har redan bestämt sig.
Det är tråkigt. Jag tycker inte det är tråkig för att det är Sara eller att jag tycker det är roligt. Men jag tycker det är tråkigt att hon missar chansen att försvara den journalistik hon bedriver.
Sen att Robban ringer och frågar och ställer ”löjliga” frågor är också sjukt, varför pratar dom inte med varandra. Varför kan hon inte svara utan det måste gå genom en advokat? Hon är fortfarande arg för all skit med impulskollen. Och när det kommer till Aschberg och Aftonbladet så tyvärr så har det visat att de har haft rätt och S och P haft fel.