2025-08-15, 21:49
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Inuti Rasks sjuka hjärna skulle jag vilja säga.
Detta är troligen ännu en sjuk lögn av Rask, men om det är sant så är det bara ett sjukt förtal.

Är det så? Undrar om det inte kan vara förtal oavsett om det är sant också .. hmm

Hehe, blir lite sjukt om det är förtal att säga att Linda Skugge spelar in porr, men här är det lite annat scenario
Citera
2025-08-15, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sagna
Ja, alltså, jag får väl erkänna att jag har relativt dålig koll på just Rask, jämfört med de andra jag nämnde, och har inte sett så mycket av det han har lagt ut just pga att det jag påpekade att av det lilla jag sett av honom så tycker jag inte att det han lägger upp är så underhållande.

Sluta! Du har stenkoll på Rask annars skulle du inte skriva en gigabyte text i hans tråd.

Men fortsätt du att försvara Rask. Det kommer göra dig nytta häng i kriga på fortsätt att få folk att tro att någon av Anjo, Simon, Motvikt, Rask är något annat än sjuka ryktesspridare som borde medicineras tills dom kan bete sig bland folk och på internet.
Citera
2025-08-15, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValentinoBladsson
Är det så? Undrar om det inte kan vara förtal oavsett om det är sant också .. hmm

Hehe, blir lite sjukt om det är förtal att säga att Linda Skugge spelar in porr, men här är det lite annat scenario

Det finns väll något annat som är nästan som förtal? Som rask oxå åkte dit på när han blev dömd sist, det var ju flera fall av grovt förtal och typ 2 fall av något annat i samma dom? Jag tror det är det brottet han begår om det är sant. Men det kan bli bägge två.

Han framställer det ju inte direkt som en nyhet, tex hon gör OF. Utan han lägger som vanligt till typ 10 minuter förtals analys på hur klandervärd hon är.
Citera
2025-08-15, 22:01
Medlem
Citat:
Ursäkta att jag avbryter er "mycket givande" diskussion men uttrycket "Man ser inte skogen på grund av alla träd" kan man nog säga om de flesta temusektar, inkl. dig, men du kommer väl inte förstå vad jag menar med det - det kommer flyga över huvudet på dig - och du kommer istället haka upp dig på någon detalj i det uttrycket

Nej, jag hakar inte upp mig på någon detalj i det uttrycket. Det där uttrycket är hjälpsamt i vissa lägen men inte direkt här.

Om du tycker att jag hakar upp mig på detaljer så förstår du dig inte på hur pass viktigt det är med logisk struktur när man argumenterar. Det är liksom själva kärnan i att bygga giltiga argument. Om ett argument ska vara hållbart (sound) dessutom så kräver det utöver detta att premisserna är sanna.

Personen har alltså inte enbart failat när det kommer till att sätta en logisk struktur på resonemanget men har också inte förmått att bestyrka att Fru Medvikt faktiskt har haft ett OF konto. Så det är en dubbeltabbe.

Det du gnäller om är ungefär som att gnälla på en tennismatch som spelas med en tennisboll . Tennisbollen är självfallet en naturlig del av att spela tennis, precis som soundness och logical validity är två centrala komponenter i argumentation. Förstår du inte detta så är du obildad.

Tappert försök hörru men i din desperata strävan att se smart ut så snubblade du och faceplantade dig själv.

Citat:
Min uppfattning om Rask är däremot att han inte hakar upp sig på irrelevant detaljer, men han går aningen för djupt in på dem och vänder och vrider på dem aningen för mycket för att man ska orka hålla sig intresserad genom hela hans resonemang i det han lägger upp. Rask behöver steppa upp lite och göra mer som Anjo så att det blir mer kort och koncist, och därmed mer underhållande för sina tittare. Skippa det irrelevanta som egentligen bara tilltalar de mest investerade fanatikerna, helt enkelt.

Jag tror folk som förstår sig på argumentation faktiskt just nu sitter och skrattar åt dig.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-08-15 kl. 22:18.
Citera
2025-08-15, 22:05
Medlem
sagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det är ju för i helvete hans levebröd. Sluta nu spamma tråden med dina irrelevanta texter.

Jag beskrev ju just det, att Rask inte nödvändigtvis hakar upp sig på irrelevanta detaljer, men att han tar upp för mycket irrelevanta detaljer:

Citat:
Min uppfattning om Rask är däremot att han inte hakar upp sig på irrelevant detaljer, men han går aningen för djupt in på dem och vänder och vrider på dem aningen för mycket för att man ska orka hålla sig intresserad genom hela hans resonemang i det han lägger upp. Rask behöver steppa upp lite och göra mer som Anjo så att det blir mer kort och koncist, och därmed mer underhållande för sina tittare. Skippa det irrelevanta som egentligen bara tilltalar de mest investerade fanatikerna, helt enkelt.

Så hela poängen med mitt inlägg du besvarade var alltså att göra skillnad på att haka upp sig och att ta upp. Min åsikt är ganska tydlig, att jag tycker att Rask borde strunta i irrelevanta detaljer helt och hållet.

Rask kan dock göra som Anjo, att använda irrelevanta detaljer på ett sätt som provocerar hela temusekten tills dem sliter sitt hår
Citera
2025-08-15, 22:24
Medlem
Det bästa är att Frun är iskall och inte uttalar sig än så länge, hoppas hon inte gör det heller.

Det är det värsta straffet för Rask för tillfället, att vara ignorerad av sitt nyfunna mobb offer och sin nyfunna crush.

Men jag kan ha fel och att hon har uttalat sig men jag har inte sett något iaf.

Häng i bägge medviktarna och ge oss en bra och för Rask nedvärderande dokumentär.
Citera
2025-08-15, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Du får lära dig att skriva mer sammanhängande

Citat:
Detta skapar en logisk problematik för din del.

Citat:
Detta måste väl du förstå?

Citat:
så har du svårigheter att förstå logik.

Citat:
Du missar poängen fullständigt. Klassisk fokusförflyttning. När du blir pressad på dina dumheter så flyttar du över fokuset till den som kritiserar dig.

Att hallucinera ihop vad andra tycker utan förankring i verkligheten är intellektuellt ohederligt.

Citat:
Du slänger dig med en massa uttryck som du inte förstår.

Citat:
Kan det bero på att du hittar på och är mytoman? Precis som Rask? Aaah, där har vi svaret.

Troll.

Citat:
Så du behöver skriva in två st. ''L'' i din panna, inte bara ett.

Citat:
Jag tror folk som förstår sig på argumentation faktiskt just nu sitter och skrattar åt dig.

Citat:
Om du inte ens klarar av det. Vad fan gör du då här på forumet? Om du har en åsikt om något så måste du kunna presentera ett argument på beställning.

Citat:
Är detta seriöst? Nej, det är oseriöst och enbart en idiot beter sig på det sättet.

Citat:
Du sänker din trovärdighet på det här forumet vilket egentligen bara är bra.

That escalated! Såja, såja. Ta inte mina inlägg så allvarligt att du skadar dig. Vila nu, och må bättre imorgon.

Nåja, om vi ska ta och återgå till ämnet:

Det är generellt sett bra av Rask att exposa dubbelmoralbaronessor och dylikt, men jag tycker att han borde fokusera mer på själva exposandet, än att vara så "ordentlig" och resonera och argumentera för sig. Det vore mer effektfullt om han bara hänger ut idioterna för de svin de är än att sitta och vara filosofisk och linda in det i vuxna resonemang. Rask borde vara lite mer oförskämd som t.ex. Fru Medvikt och det gänget är på den aspekten. För personerna Rask pratar om är ju verkligt vidriga, så då är det inte lika farligt att hänga ut dem.
Citera
2025-08-15, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enaze
That escalated! Såja, såja. Ta inte mina inlägg så allvarligt att du skadar dig. Vila nu, och må bättre imorgon.

Det är generellt sett bra av Rask att exposa dubbelmoralbaronessor och dylikt, men jag tycker att han borde fokusera mer på själva exposandet, än att vara så "ordentlig" och resonera och argumentera för sig. Det vore mer effektfullt om han bara hänger ut idioterna för de svin de är än att sitta och vara filosofisk och linda in det i vuxna resonemang. Rask borde vara lite mer oförskämd som t.ex. Fru Medvikt och det gänget är på den aspekten. För personerna Rask pratar om är ju verkligt vidriga, så då är det inte lika farligt att hänga ut dem.

Men vart har du sett att Rask har exponerat någon form av dubbelmoral? Är du säker på att du inte har tagit Rask på orden och tror att på han, så att du tror att han exponerat någon dubbelmoral?
Citera
2025-08-15, 22:45
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValentinoBladsson
Var är Fru Utvikts pörr då? Ge mig!

Word!

Citat:

Ja, för mig är det hur lätt som helst att läsa av Rask som genuin och äkta medan Fru Medvikt framstår som en vidrig person med dubbelmoral.

Det beror på att du är helt sjuk i huvudet.
Citera
2025-08-15, 22:47
Medlem
Citat:
Det bästa är 1. att Frun är iskall och inte uttalar sig än så länge, hoppas hon inte gör det heller.

Det är det värsta straffet för Rask för tillfället, att vara ignorerad av sitt nyfunna mobb offer och sin nyfunna crush.

Men jag kan ha fel och att hon har uttalat sig men jag har inte sett något iaf.

Häng i bägge medviktarna och ge oss 2. en bra och för Rask nedvärderande dokumentär.

1. Håller med! De bör båda enbart hålla käft om detta! Låt Rask gräva sin grav ännu djupare!

2. Oja! Dokumentären kommer svida ordentligt för baronen Rask! På någon nivå förnimmer han nog det och det är därför han går på med full patte nu. Han försöker, i sin ångest och desperation, att lura herr och fru Medvikt att agera impulstivt och klandervärt i sitt svar till honom- så att han kan använda det som ett vapen emot dem vid ett senare tillfälle.

Men det kommer aldrig att ske Rask. Du är "cooked"!
Senast redigerad av Pippi64 2025-08-15 kl. 23:15.
Citera
2025-08-15, 22:50
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:

Hej välkommen! Kul med variation i forumet!

Det stora problemet med rask är att han inte förstår vad dubbelmoral är. I hans värld var fittsärandet inte (efter 6 månader) otrohet. Istället var han egentligen typ swinger och han och frugan har en överenskommelse om att hsn får tigga nudes.

Detta är uppenbarligen en efterhandskonstruktion. Men vi väljer för sakens skull att acceptera den premissen.

Då blir kritiken som från början var grundad i att han kritiserade chrippa för otrohet och målade upp sig själv som en lojal family man samtidigt som han snuskade med andra kvinnor bakom hustruns rygg ogiltig.

I rasks värld blir han kritiserade för att dela nudes och då är chrippa Linnea och fru porrvikt hycklare eftersom de enligt honom gör samma sak.

Vilken annan dubbelmoral anser du att han exposar?

Allt gott!
Citera
2025-08-15, 23:43
Medlem
Citat:
Inuti Rasks sjuka hjärna skulle jag vilja säga.
Detta är troligen ännu en sjuk lögn av Rask, men om det är sant så är det bara ett sjukt förtal.
Han verkar faktiskt tala sanning om just den här saken, dock så kunde jag inte bry mig mindre i det här sammanhanget. Frågan nu är vem länkar bilderna för oss?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in