2024-08-31, 23:27
Medlem
Var kan jag se alla säsonger av paradise hotel sverige, norge och danmark? Viaplay hade alla säsonger förut men sen har tydligen Pluto TV tagit över alla rättigheter och på den sidan finns bara säsong 15 med oändliga reklamavbrott.
Jag får inget svar från Viaplay eller Pluto.
Nu ska Viaplay tydligen börja sända den nyaste säsongen av ph. Har dem då fått tillbaka rättigheterna igen? Någon som vet om man kan hitta alla gamla säsongerna? Tack!
Citera
2024-10-14, 13:17
Medlem
Fanns tills alldeles nyss säsong 3 och 4 på youtubekanalen Imme Aldoz men verkar blivit nedtaget av youtube pga upphovsrätt
Citera
2024-10-14, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannemos
Fanns tills alldeles nyss säsong 3 och 4 på youtubekanalen Imme Aldoz men verkar blivit nedtaget av youtube pga upphovsrätt

Fan, var mitt i en säsong. Har du hittat något alternativ???
Citera
2024-10-14, 15:22
Medlem
SodaFointains avatar
Bimbo program!!!!
Citera
2024-10-14, 15:22
Medlem
SodaFointains avatar
Knull tv!!!
Citera
2024-10-14, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heyimme
Fan, var mitt i en säsong. Har du hittat något alternativ???
Letat som fan, inte hittat. Skulle precis sätta på avsnitt 4 när det kom upp att upphovsrättsinnehavaren fått youtube att ta bort kontot. Då kan man tycka att de borde lägga ut alla säsonger på Viaplay.
Citera
2024-10-15, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannemos
Letat som fan, inte hittat. Skulle precis sätta på avsnitt 4 när det kom upp att upphovsrättsinnehavaren fått youtube att ta bort kontot. Då kan man tycka att de borde lägga ut alla säsonger på Viaplay.

Samma här, var på avsnitt 12 och skiten poppade up.. finns inte att hitta någonstans…
Citera
2025-04-29, 13:18
Medlem
DevinMarillins avatar
Kan tipsa om att Viaplay börjar lägga upp fler gamla PH-säsonger nu Säsong 5 med bla Adrian Montin las upp igår och senare i maj kommer säsong 6
Citera
2025-05-01, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevinMarillin
Kan tipsa om att Viaplay börjar lägga upp fler gamla PH-säsonger nu Säsong 5 med bla Adrian Montin las upp igår och senare i maj kommer säsong 6
Bra tips! På den tiden söps det ordentligt och de flesta visade brösten flera gånger. Fan vad mycket bättre det var förr!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in