Var kan jag se alla säsonger av paradise hotel sverige, norge och danmark? Viaplay hade alla säsonger förut men sen har tydligen Pluto TV tagit över alla rättigheter och på den sidan finns bara säsong 15 med oändliga reklamavbrott.
Jag får inget svar från Viaplay eller Pluto.
Nu ska Viaplay tydligen börja sända den nyaste säsongen av ph. Har dem då fått tillbaka rättigheterna igen? Någon som vet om man kan hitta alla gamla säsongerna? Tack!
Fan, var mitt i en säsong. Har du hittat något alternativ???
Letat som fan, inte hittat. Skulle precis sätta på avsnitt 4 när det kom upp att upphovsrättsinnehavaren fått youtube att ta bort kontot. Då kan man tycka att de borde lägga ut alla säsonger på Viaplay.
Letat som fan, inte hittat. Skulle precis sätta på avsnitt 4 när det kom upp att upphovsrättsinnehavaren fått youtube att ta bort kontot. Då kan man tycka att de borde lägga ut alla säsonger på Viaplay.
Samma här, var på avsnitt 12 och skiten poppade up.. finns inte att hitta någonstans…
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!