2025-04-29, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag har minne av att jag sett bilder på Linneas "skador" men det kan ha varit i April och inte i Januari. Det var blåmärken och nåt långt rivsår plus lite blidvite. Alltså mindre skador än en annan samlar ihop sig på ett arbetspass 😁

Om jag skrivit det på Flashback eller inte har jag ingen aning om. Mycket möjligt jag inte skrivit det och Pallal ljuger. Verkar ha en kvot av lögner som måste nås upp till varje dag.

Ok.

Linnea och hennes syster publicerade en bild av skadorna - det var rätt kraftiga blånader kring ett av brösten och upp mot axeln. Den bilden hade manipulerats (p g a att man såg bröstet), och togs inte på stort allvar bl a pga Anjos kampanj om "nypande". Det fotot är dock taget privat och inte av polis/läkare.
Citera
2025-04-29, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Du kan kolla med tingsrätten om du vill gräva mer. Den fanns formellt tillgänglig 1 januari, men lämnades ut 2 januari första gången.
Varför blev du nekad att få den när du försökte 16/1 2024?
Citat:
Stockholms TR B 19847-23 Aktbil 9 - Beslut om att häva ett häktningsbeslut

och nytt:

Stockholms TR B 19847-23 Dagboksblad 2024-01-16

https://pixeldrain.com/l/jkttCKzE
https://easyupload.io/m/buc83c
https://gofile.io/d/WG2qVS

Häktningspromemorian lämnas ej ut p g a pågående utredning med förundersökningssekretess.

Citat:
Var skriver Ben att han sett bilderna och inte beskrivningen av skadorna? Kan ej hitta det.
Bilderna 400Ben sett kom från Polisen och 400Ben började skriva om att ”dom” fått dokumentation från polisen på skadorna 4/1 2024
Citat:
Linnea har skador. Jag har lovat att inte gå ut med dessa. Jag har fått se dessa.
Senast redigerad av Pallal 2025-04-29 kl. 03:40.
Citera
2025-04-29, 03:29
Medlem
Citat:
Du vet inte mycket om bevisvärdering, du. Vill du se IG-inläggen där han och polarna skröt om sitt agerande? Vill du ha dokumenten där åklagaren motiverar sina beslut om nedläggning...? De finns i tråden - be inte Pallal leta för hon ljuger och hittar på all möjlig skit.

Bevisvärdering? lol, vad lallar du om? Bevisvärdering är något som endast är aktuellt i domstol och har alltså ingen som helst relevans i en tråd på flashback där du, utan att kunna styrka det, skrivit ner rena hallucinationer om att Linnea blev "duperad" att ändra sina utsagor gentemot rättsväsendet. Du har redan erkänt att du hittade på detta, så ge upp nu!
Citera
2025-04-29, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Bilderna 400Ben sett kom från Polisen.

Står ingenstans att de kommer ifrån polisen där ju. Ytterligare ett antagande från din sida?
Citera
2025-04-29, 03:32
Medlem
Vem skrev det smset som ingen vill kännas vid som skickades dagen han hamnade i häkte?

Bråken är mycket mitt fel, jag har varit mycket elak emot henne om jag ska vara ärlig. Det jag sa till Jonna menade jag inte på det sättet, Linnea hjälper till mycket med Lillen mer än vad som ska behövas. Egentligen var jag bara arg och stressad när jag sa sådär då Lillen drar sig mer till Linnea än Julia nuförtiden.”
Senast redigerad av Pallal 2025-04-29 kl. 03:36.
Citera
2025-04-29, 03:36
Medlem
Citat:
Står ingenstans att de kommer ifrån polisen där ju. Ytterligare ett antagande från din sida?
Det är ett erkännande från din sida som du gjorde igår.

(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)
Citat:
Det är ett av många inlägg där det ljögs nåt enormt om Linneas skador. Så mycket att en polis som läste här läckte uppgifter från FHUP.
Citera
2025-04-29, 03:36
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:

Jaså, det var du som på fm idag påstod att en polis läckt bilder ur FUP.

Citat:
Det är ett av många inlägg där det ljögs nåt enormt om Linneas skador. Så mycket att en polis som läste här läckte uppgifter från FHUP.

Skillnaden mellan dej och mig är att du sitter på frågor, jag på svar.
Citera
2025-04-29, 03:37
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Var skriver Ben att han sett bilderna och inte beskrivningen av skadorna? Kan ej hitta det.

Tidigare idag

Citera
2025-04-29, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det är ett erkännande från din sida som du gjorde igår.

Och jag skrev sedan att jag blandade ihop det med ett senare tillfälle idiot.
Citera
2025-04-29, 03:40
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Jag har minne av att jag sett bilder på Linneas "skador" men det kan ha varit i April och inte i Januari. Det var blåmärken och nåt långt rivsår plus lite blidvite. Alltså mindre skador än en annan samlar ihop sig på ett arbetspass 😁

Om jag skrivit det på Flashback eller inte har jag ingen aning om. Mycket möjligt jag inte skrivit det och Pallal ljuger. Verkar ha en kvot av lögner som måste nås upp till varje dag.

Du har minne av att du sett skadorna men är nu osäker på när det var.

Du var ju säker för några timmar sedan på att de läckt genom en polis.

Och du har fått all information från Jocke.

Är Jocke också osäker på hur det egentligen var helt plötsligt?
Citera
2025-04-29, 03:43
Medlem
Citat:
Du skrev i januari att du fått dokumentation från Polisen ut den sekretessbelagda utredningen.
Citera
2025-04-29, 03:45
Medlem
Citat:
Läckte polisen uppgifter från en annan förundersökning med Linneas skador vid ett senare tillfälle?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in