2025-04-29, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nej, men hans skrytande och hennes agerande gentemot åklagaren talar sitt mycket tydliga språk. Om du ska ifrågasätta så bör du verkligen välja något annat i historien.

Minns också hur han skröt om sin masterplan i Barcelona.
Citera
2025-04-29, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du skrev mitten av Januari 2024 att häktningspromemorian lämnades ej ut p g a pågående utredning med förundersökningssekretess.

400Ben har varit ärlig med att det var polis som läckte uppgifterna från FHUP till Jocke, saken är klar. Varför försöker du få 400Ben att ta tillbaka erkännandet?

Den lämnades ut men maskad i vissa delar, med hänvisning till förundersökningssekretess. Jag kan inte hålla reda på alla dina lögner om Ben. Visa mig ett inlägg där det står att de hade tillgång till bilderna och inte bara beskrivningen av skadorna. De visste att hon inte hade utslagna tänder - det hade noterats redan av polis vid gripandet.
Citera
2025-04-29, 02:38
Medlem
Citat:
Den lämnades ut men maskad i vissa delar, med hänvisning till förundersökningssekretess. Jag kan inte hålla reda på alla dina lögner om Ben. Visa mig ett inlägg där det står att de hade tillgång till bilderna och inte bara beskrivningen av skadorna. De visste att hon inte hade utslagna tänder - det hade noterats redan av polis vid gripandet.

Precis det var beskrivning på skadorna, inte bilder. Det minns jag mycket väl. Det man såg från läkaren hade en annan kunnat fixa på 2 min på Word. Det var bara text. Förstår inte varför Pallal är kvar i Januari 2024.
Citera
2025-04-29, 02:39
Medlem
Citat:
Då kan du erkänna att du ljög om att den inte lämnades ut p g a förundersökningssekretess.
Citera
2025-04-29, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Minns också hur han skröt om sin masterplan i Barcelona.

Ja, han och den där målaren som hade andrahandskontraktet till lägenheten på Söder.
Citera
2025-04-29, 02:42
Medlem
Citat:
Ja, han och den där målaren som hade andrahandskontraktet till lägenheten på Söder.

Gustav ja precis. Gustav lämnade Christopher helt sen när han gick tillbaka till fru Lundström.
Citera
2025-04-29, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Tack för svar! Du hade enkelt kunnat korta ner det till "Nej, jag har ingen aning. Jag fantiserade bara".

Du vet inte mycket om bevisvärdering, du. Vill du se IG-inläggen där han och polarna skröt om sitt agerande? Vill du ha dokumenten där åklagaren motiverar sina beslut om nedläggning...? De finns i tråden - be inte Pallal leta för hon ljuger och hittar på all möjlig skit.
Citera
2025-04-29, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Precis det var beskrivning på skadorna, inte bilder. Det minns jag mycket väl. Det man såg från läkaren hade en annan kunnat fixa på 2 min på Word. Det var bara text. Förstår inte varför Pallal är kvar i Januari 2024.
Hur ska du ha det? varför sa du att du hade fått se skadorna och varför säger du att en polis läckte det till Jocke ur en FUP med förundersökningssekretess?
Citera
2025-04-29, 02:49
Medlem
Citat:
Då kan du erkänna att du ljög om att den inte lämnades ut p g a förundersökningssekretess.

Du kan kolla med tingsrätten om du vill gräva mer. Den fanns formellt tillgänglig 1 januari, men lämnades ut 2 januari första gången.
Citera
2025-04-29, 02:50
Medlem
Citat:
Hur ska du ha det? varför sa du att du hade fått se skadorna och varför säger du att en polis läckte det till Jocke ur en FUP med förundersökningssekretess?

Var skriver Ben att han sett bilderna och inte beskrivningen av skadorna? Kan ej hitta det.
Citera
2025-04-29, 02:52
Medlem
Citat:

Det är snart 16 månader sedan lätt blanda ihop det med andra saker speciellt då ert enda mål verkar vara att skapa förvirring. Du yrar ju mest. Jag märker du har väldigt dålig koll på saker.
Senast redigerad av 400Ben 2025-04-29 kl. 02:59.
Citera
2025-04-29, 02:59
Medlem
Citat:
Var skriver Ben att han sett bilderna och inte beskrivningen av skadorna? Kan ej hitta det.

Jag har minne av att jag sett bilder på Linneas "skador" men det kan ha varit i April och inte i Januari. Det var blåmärken och nåt långt rivsår plus lite blidvite. Alltså mindre skador än en annan samlar ihop sig på ett arbetspass 😁

Om jag skrivit det på Flashback eller inte har jag ingen aning om. Mycket möjligt jag inte skrivit det och Pallal ljuger. Verkar ha en kvot av lögner som måste nås upp till varje dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in