Citat:
Ursprungligen postat av
ShadowBlade
Jaså, och vilka barn skulle det vara?
Det är inte rykten om det kommer från dig eller dina vänner? Har du sett dessa meddelanden? Varför är han inte anmäld för detta?
Jag har ifrågasatt precis som jag antar du gjort men ingen har visat något bevis på något för mig iallafall. Bara sagt, ”men dså var det”. Det håller inte.
Men jag tror också att ni som håller fast vid den sidan av det alltid kommer göra det. Till slut vet nog ingen av er vad som är vad längre.
Jag väljer också gå på fakta, varför jag vet att dina ”fakta” inte stämmer.
Rattfylla skiter jag i så länge han inte skadat någon. Vad jag vet så försökte någon sno hans jacka på fyllan tre gånger varpå han gav den personen en snyting. Det kan jag nog förlåta. Han var väldigt ångerfull att det gick så långt och jag tror honom
"Rattfylla skiter jag i så länge han inte skadat någon" intressant hur du resonerar.....
"Vad jag vet om det (Riga) är att det ligger under JO (justitieombudsman) för granskning eftersom man använde svenska utredningen som grund och hittade på ett fall för att få honom fälld. Polisen minns jag fick en riktig
känga av hovrätten efter blottningshärvan och kontaktade Riga polisen när han flyttat dit."
Intressant här hur du uttrycker dig väldigt likt hans inlägg på facebook från 2019. Då skrevs det följande:
"Jag överklagade till hovrätten där både polis, tingsrätt och åklagaren fick en
jättekänga av Hovrätten i den friande domen."
https://www.facebook.com/10001162009...452571?sfns=mo