Citat:
Ursprungligen postat av
kavalen2
Exakt. Det var inte det här man förväntade sig utav SD, att erbjuda utlänningarna 350 000 spänn för att åka tillbaka till första land igen. Röstade inte på SD senast för jag visste att detta skulle ske. Dom kommer vika sig om ministerposterna också efter nästa val om samma eller liknande valresultat blir Aktuellt igen. Detta trots att dom sagt dom kommer kräva ministerposter, går inte lita på det skräppartiet heller längre.
Håller med, vi har fått acceptera att det partiet drar åt sig stollar men jimmie har varit bra.
Men de lovade att vi skulle kunna få ha fler vapen, det skulle bli lättare att söka licens , byta och sälja.
Men man startade en vapenutredning där utredaren gick helt emot vad han skulle göra och lyssnade bara på polisens sak i frågan. Utredaren ville istället göra det svårare, förbjuda vissa vapen dvs tvärtemot vad man sa innan valet. Nu räcker det för min del och för många med mig från skytterörelsen/jägare..jag är helt övertygad om att Högern förlorar valet pga detta, och med all rätt man ska fan inte blåsa och lura folk det måste få konsekvenser.