2025-04-27, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
Anders Holmberg intervjuar Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson. Jimmie Åkesson kritiserade tidigare i år migrationsminister Johan Forssells uttalande om Sverige som ett mångkulturellt land. Hur ser han på saken nu? Arbetslösheten i Sverige ligger på en hög nivå, hur vill Jimmie Åkesson få människor i arbete?

https://www.svtplay.se/30-minuter

Kan ses på SVTplay från 1930 ikväll och i SVT 2 2200 ikväll.

Säger Jimmie något vettigt? Lyckas Anders Holmberg tvåla dit honom?

För typ 15 år sedan uttryckte svinet Åkesson att politiker inte skall sitta så länge. Han är en falsk jävel !
Citera
2025-04-27, 08:51
Medlem
redbullosodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Jimmie Åkesson är den största landsförrädaren i Sverige. Han har inte gjort ett skit mot massinvandringen och borde åtalas för bedrägeri. Denna Holmberg borde ta upp det, men det lär väl bara bli det vanliga tramset om rasism och stålrör.
Åkesson har en närvaro på 4 % och borde få sparken. Dock är han en nyttig idiot som hjälper vänstern med sitt debila utseende. Jag vet inte Åkesson ger oss 5% och gör det omöjligt att regera, Televinken är en lame duck pga Åkessons idiotier. Tack Sd för valsegern 2026. Jag undrar om han är en smygsåsse som de Sdare jag känner och jobbat med. Kan inte vara kul för moderater med en sån quisling. Hade det inte varit för Åkesson hade jag varit till höger. Tål inte nazister som har svamlat sen BSS, de hatar invandrare sen handlar dom sprit och cigg av juggemaffian och albaner. Fjäskar på krogen till drägget som förstört Sverige.
Senast redigerad av redbullosoda 2025-04-27 kl. 08:55.
Citera
2025-04-27, 10:03
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZebranJanne
Nu är jag inte Sverigedemokrat, men lär säga att Åkesson levererade i detta program, som ingen tidigare. 5 av 5. Och gällande mångkultur, assimilering och migration var han klockren. Till skillnad mot merparten personer som suttit mitt emot Holmberg genom åren; kom han aldrig av sig eller darrade på manschetten. Han är en imponerade politiker, trots allt.

Vilket rimligen beror på att Åkesson är den enda partiledaren som bottnar i sitt eget partis åsikter. Övriga partiledare spelar bara "spelet", där man medvetet intar en viss position och sedan försöker man vinna diskussionen. Jimmie är den enda partiledaren som inte i praktiken är en skådspelare.
Citera
2025-04-27, 10:09
Medlem
ZebranJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Vilket rimligen beror på att Åkesson är den enda partiledaren som bottnar i sitt eget partis åsikter. Övriga partiledare spelar bara "spelet", där man medvetet intar en viss position och sedan försöker man vinna diskussionen. Jimmie är den enda partiledaren som inte i praktiken är en skådspelare.

På pricken, väl rutet. Omkring dessa frågor, lär man ju säga att han är en sanningssägare.
Citera
2025-04-27, 10:12
Medlem
Åkesson börjar bli mätt, då åker man dit till slut. I såfall är det bara att vänta sig framtiden ,den som röstades bort att komma tillbaka. .. och alla skattesänkningar återställs och höjs.
Citera
2025-04-27, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickpockis
Om alla tänkte så ändå. Vill vi ha ett fungerande samhälle eller bara kaos som nu? Tidö trasar sönder samhället och de gör det medvetet för egen vinning.

Så är det ju. Jimmie visade sig vara en jävla idiot men han fick en chans vilket ändå visar på vår goda vilja. Den att människor sitter här och hyllar honom är mest för att de inte har något annat att göra och vill att vi andra också ska få samma skitliv som dem. Grejen är att vi få normala som skriver på Flashback inte bryr oss ett jota om dessa användare. De kommer få ha samma skitliv.
Citera
2025-04-27, 12:15
Medlem
Smegmas avatar
Den där Anders Holmberg skulle jag inte pissa på om brann. En riktig vänsterspeglare!

Åkesson får verkligen tummen upp. Passar inte SVERIGES seder och uppförande- ÅK HEM till era Rövhålsländer och kräv bidrag där jävla Råttavarter!
Senast redigerad av Smegma 2025-04-27 kl. 12:18.
Citera
2025-04-27, 13:53
Medlem
swimmingpools avatar
Vad i menar Jimmie Åkesson med ”kulturell belastning”??
Citera
2025-04-27, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Har slutat kolla på SD och Jimmie helt o hållet.
Finns inget förtroende kvar, man är så jävla kåt på att sitta i regering att man glömmer bort folket som gjort det möjligt.

Om politiker under de senaste femtio åren hade prioriterat landet och folket, skulle Sverige fortfarande vara ett paradis för vanliga människor. Nu har Sverige istället blivit ett fristäde för yrkeskriminella från hela världen.

Det hela är bara ett spel för att lura de godtrogna svenskarna.

Politik har idag blivit en karriärväg där man slipper ta ansvar, får hög lön, goda måltider och fina viner – allt betalat av skattebetalarna.
Citera
2025-04-27, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Har slutat kolla på SD och Jimmie helt o hållet.
Finns inget förtroende kvar, man är så jävla kåt på att sitta i regering att man glömmer bort folket som gjort det möjligt.

Exakt. Det var inte det här man förväntade sig utav SD, att erbjuda utlänningarna 350 000 spänn för att åka tillbaka till första land igen. Röstade inte på SD senast för jag visste att detta skulle ske. Dom kommer vika sig om ministerposterna också efter nästa val om samma eller liknande valresultat blir Aktuellt igen. Detta trots att dom sagt dom kommer kräva ministerposter, går inte lita på det skräppartiet heller längre.
Citera
2025-04-27, 16:00
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Så är det ju. Jimmie visade sig vara en jävla idiot men han fick en chans vilket ändå visar på vår goda vilja. Den att människor sitter här och hyllar honom är mest för att de inte har något annat att göra och vill att vi andra också ska få samma skitliv som dem. Grejen är att vi få normala som skriver på Flashback inte bryr oss ett jota om dessa användare. De kommer få ha samma skitliv.

Han du svarade är sosse. Är du också det? När du skriver "de få normala på flashback" menar du då sossar?
Citera
2025-04-27, 16:00
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
Exakt. Det var inte det här man förväntade sig utav SD, att erbjuda utlänningarna 350 000 spänn för att åka tillbaka till första land igen. Röstade inte på SD senast för jag visste att detta skulle ske. Dom kommer vika sig om ministerposterna också efter nästa val om samma eller liknande valresultat blir Aktuellt igen. Detta trots att dom sagt dom kommer kräva ministerposter, går inte lita på det skräppartiet heller längre.

Vad ska du rösta på istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in