2025-04-27, 12:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
För att svara behöver jag läsa domen. Inte mitt fel att Malmö är skit.

Nä det är Hussien och andra som hans fel. Därför tog karman honom. Därför gav karman honom en plågsam död. Du ska inte kritisera och motsäga dig karman. Den finns för att skapa rättvisa och balans i universum. Om du ifrågasätter och klagar så finns risken att du själv drabbas. Du ska vara tacksam istället. Tacksam att han inte hann skada din mamma, eller dina barn.
Beeaaatch.
Citera
2025-04-27, 13:00
Avstängd
Citat:

nja du herr överstepräst, du vet inget om karma, det kan fastslås direkt.

Du vet. Karman fungerar som så att om du kommer till ett annat land och deras folk, får husrum och "skydd". Sedan så våldför du dig på befolkningen genom att sälja knark till barn, våldta, råna äldre, hota och slåss.... Då har du visat dig vara en mycket dålig och ond människa. Och då finns risken att karman tar dig. Och tar den inte dig direkt så tar den dig i livet efter detta.
Senast redigerad av Malapagos 2025-04-27 kl. 13:05.
Citera
2025-04-27, 13:03
Medlem
Kennethkvartings avatar
Hussein var troligen ett kriminellt as och jag sörjer inte honom som sådan...

...men, som flera i tråden redan påpekat: Det kanske inte var så att Hussein var en simulant, det är troligen så att Hussein hade väldiga problem med hälsan pga det som sedermera tog hans liv, det var bara det att ingen tog hans, antar jag, diffusa problem, på allvar.

Det här var jäkligt dåligt av KV, tanken är att även Hussein skulle överleva sitt straff och få en chans att bli en bättre människa.
Citera
2025-04-27, 13:04
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Du vet. Karman fungerar som så att om du kommer till ett annat land och deras folk, får husrum och "skydd". Sedan så våldför du dig på befolkningen genom att sälja knark till barn, våldta, råna äldre, hota och slåss.... Då har du visat dig vara en mycket dålig och ond människa. Och då finns risken att karman tar dig. Och tar den inte dig direkt så tar den dig i livet efter detta.
Nej, du vet inte vad karma är, det där är en västerländsk förklaringsmodell, men detta är väldigt OT.
Citera
2025-04-27, 13:06
Medlem
Karma för både araben och landsförräderskan. Bara hoppas hon följer honom inom en snar framtid.
Citera
2025-04-27, 13:07
Avstängd
Citat:
Nej, du vet inte vad karma är, det där är en västerländsk förklaringsmodell, men detta är väldigt OT.

Oavsett om du tror på det eller inte så har det nu skett. Lilla bajs-husse har nu avlidit och kommer aldrig tillbaks. Det i sig är ingen sorg eftersom han var kriminell invällare som fick husrum men tackade husägaren genom att våldföra sig på denne. Ingen här sörjer - utan du. Förmodligen sympatiserar du. Är du själv en kriminell?
Citera
2025-04-27, 13:11
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Återigen en snyfthistoria med en kvinna som trots vetskap om killens gäng och drogproblem skaffar en unge med drägget som sen dör. Denna gång oturligt nog av problem med inre organ men han har blivit undersökt och då har man inte hittat något.

Kan tyvärr inte tycka synd om denna typ av människor, varken mannen eller kvinnan. Barnet får nu tyvärr leva ett liv utan sin pappa men kanske ökar det chansen till ett bra liv.

Hade du sagt så om det var en svensk man i samma situation.
Citera
2025-04-27, 13:12
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Oavsett om du tror på det eller inte så har det nu skett. Lilla bajs-husse har nu avlidit och kommer aldrig tillbaks. Det i sig är ingen sorg eftersom han var kriminell invällare som fick husrum men tackade husägaren genom att våldföra sig på denne. Ingen här sörjer - utan du. Förmodligen sympatiserar du. Är du själv en kriminell?
Du är ju störd. Jag skiter i blatten. Hur han dog skiter jag inte i. Det borde inte heller du när du hamnar i svenska sjukvården. pajas.
Citera
2025-04-27, 13:15
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Hade du sagt så om det var en svensk man i samma situation.

Ja, det hade jag gjort.
Ser tyvärr inget värde med människor som är medlemmar eller kretsar runt gängen.
Citera
2025-04-27, 13:17
Avstängd
Citat:
Du är ju störd. Jag skiter i blatten. Hur han dog skiter jag inte i. Det borde inte heller du när du hamnar i svenska sjukvården. pajas.

Jag våldför mig inte på folk i mitt egna land, än mindre på folk i andra länder när jag är gäst där. Som gäst beter jag mig bättre än vad jag gör hemma i Sverige. Om man kommer till ett land genom att ha beviljats skydd, fått allt betalt, fått medborgarskap, sedan tackar man landet med att begå grova brott.... Ja då är man ett kräk av rang. Och då kanske man förtjänar att dö så?
Om man våldför sig på äldre, säljer knark till barn, begår inbrott i folks hem, då är det fullt rimligt att man dör en plågsam död.

Jag har inga problem med att han dog denna död. Jag har däremot problem med att såna som bajs-husse stjäl resurser från de som verkligen behöver hjälp i samhället men som inte får det. Och som på grund av såna som bajs-husse slutar på kyrkogården.
Citera
2025-04-27, 13:19
Medlem
italiensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Han hade ju tydligen en historia av att simulera sjukdom. Ropar man varg för många gånger så...

Då blir det ju lite Darwin award över det hela. Han såg alltså själv till att ingen skulle tro på honom.

Dock tragiskt oavsett när folk går bort i ung ålder.
Citera
2025-04-27, 13:32
Medlem
Ochotnyryads avatar
Hm helt ärligt så kunde man nog se på honom att inte var kry
En enkel blodtryckskoll, temp och känna
på pulsen hade nog givit en indikation på att ngt var fel
Enkelt gjort. Folk gör det hemma dagligen

Sen var han inte guds bästa barn, men vill nog säga att han plågades till döds 😞
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in