2025-04-27, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Sant, jag tror däremot olikt många att detta kommer sluta med modest straff för tre eller fyra personer. Paret får upprättelse när två eller tre döms för förföljelsen av dom och den destruktiva kulturen som Anjo, Rask och Jocke gett upphov till dör ut.

När blir dessa anmälningar offentliga egentligen? Du har snackat om detta mer än ett halvår nu, det verkar stå stilla.
Citera
2025-04-27, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Jag har iaf vett nog att ifrågasätta de fria fantasier som haglar här och blir bemött som nu av dig då jag trampar på en öm tå.

Jag påstår inte saker och låtsas inte heller ha insyn som så många här. Därför ligger ingen skyldighet på mig att komma med underlag.

Jag erkänner att jag njuter av era ömma tår.

Fri fantasier? det finns ju handlingar från tingsrätten som visar klart och tydligt att det inte är fantasier.
Citera
2025-04-27, 12:52
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Chrippa har förtalat dom lika mycket, han är inte ett dugg bättre som kastar upp naken bilder på folk, hetsar upp och trycker på att man ska se en porrfilm på andra personer, läser upp sekretess papper.
Dessa 3 personer har gjort exakt samma saker emot varandra.

Nej de har inte gjort exakt samma saker mot varandra.

Inte ens Rask och Anjo har gjort samma saker.
Citera
2025-04-27, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Du menar när Rask skickade en ny porrvåffla på han och frugan till Chrippa med frågan ”är det den här filmen du sprider?”?

Struntar i om han gjorde det, handlar om att kräftan inte är ett dugg bättre än andra.
Citera
2025-04-27, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Nej de har inte gjort exakt samma saker mot varandra.

Inte ens Rask och Anjo har gjort samma saker.

Dom har förtalat varandra så är det bara.
Citera
2025-04-27, 12:56
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ändå verkar ju Massi tycka att det gör det.

Du vet inte vad Massi Fritz tycker utan du tar ett standarduttalande från ett målsägandebiträde och tolkar det utifrån ett rent önsketänkande.
Citera
2025-04-27, 13:03
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Fri fantasier? det finns ju handlingar från tingsrätten som visar klart och tydligt att det inte är fantasier.

Suck...

Ta fram handlingar som styrker anmälan och polisutredningen om hjärntvätt till stämpling till försök till grov misshandel.

Börja där så kanske tom du duger till något.

Edit
Eller var det grov hjärntvätt?
Senast redigerad av granny-panties 2025-04-27 kl. 13:08.
Citera
2025-04-27, 13:15
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Struntar i om han gjorde det, handlar om att kräftan inte är ett dugg bättre än andra.
Det kan jag ge dig halvt rätt för. De har varit skitkastande från båda sidor men du tycker inte att Rask varit bra mycket värre med sin otroliga mängd med långa förtalsvideor (100+) om Chrippa (fast framförallt Linnea som på sin höjd varit synnerligen perifer i sitt förtalande av Rask)?

Sedan kan man också titta på spridningen. Rask har haft bra fler views på sina videos. Det spelar också roll.
Citera
2025-04-27, 13:27
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Massi har nåt i kikaren som ska göra vissa användare oroliga enligt 111-111, 400Ben, Tomtenisse14 och nån mer.

Sån desinformation om att dom har information från insidan av myndighetspersoner och andra inom rättsapparaten som gruppen brukar sprida vind för våg.

Det åldrades inte väl.

400Ben försökte tigga till sig bilder och lovade att skicka till polisen sen
(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)
Jätte bra inlägg.
Jag är så trött på folk som låtsas veta saker, och försöker sprida deras teorier som någon form av saning.
Citera
2025-04-27, 13:36
Medlem
Så han slapp fängelse helt?
Citera
2025-04-27, 13:37
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är inte hittepå att det finns andra som varit delaktiga i stämpling mot Jocke och Anjo.
Först sa 400ben att flashback användare var delaktiga i misstänkt för stämpling till grov misshandel.
Sen ändrade sig 400ben och sa att det "kan vart så" att det var fler inblandade
Nu säger du att det "varit" fler delaktiga

Det verkar variera från dag till dag om man vet ifall det var fler inblandade eller om man inte vet, men det kanske kan ha varit fler inblandade.
Det har även nämnts att dessa inblandade ska ha hjärntvätt chrippa till att begå stämplingen.

Finns det något form av bevis för något av det ni påstår?
Citera
2025-04-27, 13:39
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Jag har inte en skrivit att Massi ska göra något mot andra användare, men jag hoppas hon tar upp stämplingen igen om nu Jocke eller Anjo vill det, han borde inte komma undan med det.
Hur ska de kunna ta upp den igen när polisen la ner utredningen i brist på bevis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in