2025-04-27, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Massi har nåt i kikaren som ska göra vissa användare oroliga enligt 111-111, 400Ben, Tomtenisse14 och nån mer.

Det har jag inte påstått. Jag var TYDLIG med att det var en hypotetisk fråga eftersom Massi plötsligt nämndes i mängder. Hon var nämnd några gånger innan då hon var utsedd som försvarare i stämplingsbrottet.
Men nu är allt om det tydligen hittepå.
Citera
2025-04-27, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Är Massi ff involverad nu när stämplingen till ”grovt mord” är nedlagd?

Grov misshandel. Det kan ju iofs leda till döden det har vi sett exempel på tusentals och åter tusentals.
Citera
2025-04-27, 11:45
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det har jag inte påstått. Jag var TYDLIG med att det var en hypotetisk fråga eftersom Massi plötsligt nämndes i mängder. Hon var nämnd några gånger innan då hon var utsedd som försvarare i stämplingsbrottet.

Nej inte hittepå.

Hittepå är det som ni klargjorde igår - att flera användare var med i polisutredningen ang försök till hjärntvätt till att begå försök till stämpling till försök till grov misshandel.
Citera
2025-04-27, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Nu tror jag nog att du ljuger.

En utsatt tjej/kvinna skulle väl aldrig vända sig till en sådan uppenbar kvinnohatare som dig.

Kvinnohatare? Det har inte jag sett i varje fall.

Men en kvinnohatare verkar vi ha med att göra dvs den tråden handlar om. Bara att lyssna på vad Linnéa och Julia sagt och det vi har fått lyssna på.
Citera
2025-04-27, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Nej inte hittepå.

Hittepå är det som ni klargjorde igår - att flera användare var med i polisutredningen ang försök till hjärntvätt till att begå försök stämpling till försök till grov misshandel.

Det är inte hittepå att det finns andra som varit delaktiga i stämpling mot Jocke och Anjo.
Citera
2025-04-27, 11:49
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:

Men en kvinnohatare verkar vi ha med att göra dvs den tråden handlar om. Bara att lyssna på vad Linnéa och Julia sagt och det vi har fått lyssna på.

Läs några inlägg bakåt vad jag avser med kvinnohatare. Eller det blir vad jag avser delvis.

Finns inga som kan hata kvinnor likt kärringar.
Citera
2025-04-27, 11:51
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Det är inte hittepå att det finns andra som varit delaktiga i stämpling mot Jocke och Anjo.

Misstänkta?
Citera
2025-04-27, 11:52
Avslutad
Citat:

Nu får folk fan bestämma sig. Ibland är det Chrippa som är den enda som inte ljuger, som i videon från Anjos studio. Sen är det Julia som är mest trovärdig, och nu skall man lyssna på Linnea??
Andra gånger ljuger dom allihopa, och dom enda som är trovärdiga är Anjo och Jocke.
Det bästa som kunde hända är att man glömmer alla, inte ger dom utrymme här eller någon annanstans. Följ Jockes barnprogram och Anjos familjevloggar(?) men skit i C L o J
Citera
2025-04-27, 11:58
Avstängd
vichy6s avatar
Denna tråd är helt vansinnig.

En snubbe har skitit i att betala skatt.
3 bröder bråkar och det är sen länge.

Sen blir det något som kablas ut på YT av några kreatörer och människoflocken (bestående av får), får följa ett drama likt värsta såpan.

Alla ingredienser finns.

Den onde, den gode och den fule. Ny vändning varje dag.

Detta kommer att sluta med ett relativt modest fängelsestraff för en person.

Många här kommer att få abstinens och en del sk. kreatörer på YT får börja posta videos från Jumpyard och dylikt.
Citera
2025-04-27, 12:16
Medlem
Citat:
Samtalet du hade lyssnat väldigt väldigt noga på gällde väl Massi?
Citera
2025-04-27, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Massi har nåt i kikaren som ska göra vissa användare oroliga enligt 111-111, 400Ben, Tomtenisse14 och nån mer.

Sån desinformation om att dom har information från insidan av myndighetspersoner och andra inom rättsapparaten som gruppen brukar sprida vind för våg.

Det åldrades inte väl.

400Ben försökte tigga till sig bilder och lovade att skicka till polisen sen
(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)

Jag har inte en skrivit att Massi ska göra något mot andra användare, men jag hoppas hon tar upp stämplingen igen om nu Jocke eller Anjo vill det, han borde inte komma undan med det.
Citera
2025-04-27, 12:30
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Nu får du ge dig, du är precis lika i andra trådar så kom inte här och tala om för vissa av oss vad man får säga och inte när du gör exakt samma sak själv.
Då ber jag dig låt Anjo & Rask vara.

Anjo & Rask är inga fridlysta arter.

Det är ju de som varit megafoner i förtalsdrevet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in