2025-04-27, 12:32
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag har inte en skrivit att Massi ska göra något mot andra användare, men jag hoppas hon tar upp stämplingen igen om nu Jocke eller Anjo vill det, han borde inte komma undan med det.

Finns det inte bevis så finns det inget att driva.
Citera
2025-04-27, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag skriver det 400Ben redan sagt. Hen skrev hen hade sett dokumentation från polisens förundersökning när Chrippa häktades.

Då har jag missat det inlägget men är det så att han har tagit del av saker så är det upp till den personen att lägga ut vad den vill och inte.
Sen att vissa verkar desperata ang detta är inte hans problem, man vet väl själv vad man ställt till med tänker jag.
Citera
2025-04-27, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Hörru' din lilla kvinnohatare!

Att en kvinna som upplever sig utsatt för våld har tankar om att vilja arbeta med detta på något sätt är vanligare än ovanligt.

Att det inte blir så sen är dessutom ytterst vanligt.

Att sedan använda det som ett vapen för att komma åt eller prata ned denna kvinna är så fult och öppet manipulativt.

Skriv istället rakt ut att du så gärna vill komma åt Linnea och att du aktivt väljer att använda detta i förhoppning om att andra ska misstro henne.

Nej det är inte konstigt att man vill hjälpa andra kvinnor men det som är konstigt är när man väljer att arbeta med en person som gör andra kvinnor illa.
Citera
2025-04-27, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Denna tråd är helt vansinnig.

En snubbe har skitit i att betala skatt.
3 bröder bråkar och det är sen länge.

Sen blir det något som kablas ut på YT av några kreatörer och människoflocken (bestående av får), får följa ett drama likt värsta såpan.

Alla ingredienser finns.

Den onde, den gode och den fule. Ny vändning varje dag.

Detta kommer att sluta med ett relativt modest fängelsestraff för en person.

Många här kommer att få abstinens och en del sk. kreatörer på YT får börja posta videos från Jumpyard och dylikt.
Sant, jag tror däremot olikt många att detta kommer sluta med modest straff för tre eller fyra personer. Paret får upprättelse när två eller tre döms för förföljelsen av dom och den destruktiva kulturen som Anjo, Rask och Jocke gett upphov till dör ut.
Citera
2025-04-27, 12:39
Medlem
Citat:
Nej, det har 400Ben inte gjort.

Skattesskulder är en känslostyrd nolla.

Han har ju sagt allting av detta som vi sedan har fått tagit del av när banal har tagit fram dagboksbladet från tingsrätten.

Du vet väl ingenting om skatteskulder vad han har för insyn.

Själv bidrar du noll i tråden.
Citera
2025-04-27, 12:40
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Nej det är inte konstigt att man vill hjälpa andra kvinnor men det som är konstigt är när man väljer att arbeta med en person som gör andra kvinnor illa.

Så som du och dina kärringkompisar gör.

Att sprida hat på nätet mot kvinnor är en stor del av ett växande hot mot enskilda kvinnor.

Incels och kärringar på sociala medier är värst.
Citera
2025-04-27, 12:42
Medlem
Citat:
Nu tror jag nog att du ljuger.

En utsatt tjej/kvinna skulle väl aldrig vända sig till en sådan uppenbar kvinnohatare som dig.

Det är ju exakt så det är, det har även framkommit i tråden tidigare att den personen ville berätta för mig vad som hade hänt.
Det verkar mest som att du stöttar en man som behandlar kvinnor illa.
Citera
2025-04-27, 12:45
Medlem
Citat:
Anjo & Rask är inga fridlysta arter.

Det är ju de som varit megafoner i förtalsdrevet.

Chrippa har förtalat dom lika mycket, han är inte ett dugg bättre som kastar upp naken bilder på folk, hetsar upp och trycker på att man ska se en porrfilm på andra personer, läser upp sekretess papper.
Dessa 3 personer har gjort exakt samma saker emot varandra.
Citera
2025-04-27, 12:45
Medlem
Citat:
Finns det inte bevis så finns det inget att driva.

Ändå verkar ju Massi tycka att det gör det.
Citera
2025-04-27, 12:47
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Isf

Varför säger Linnea han är pank?
Varför köper pappa flyttlådor?
Ringer ständigt Julia om pengar?
Betalar inte Jacke bredbandet?
Osv

Varför skattar han då inte?
Varför betalar han inte sina skulder?

Nää kommer inte få några tillfredsställande svar på detta.
Jag ser bara en massa påståenden som inte svarar på min fråga. Det är som en enda stor grupprunk härinne av arbetslösa mähän som är avundsjuka på Chrippa och Linneas livsstil, ni vet att jag har rätt.
Citera
2025-04-27, 12:49
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Han har ju sagt allting av detta som vi sedan har fått tagit del av när banal har tagit fram dagboksbladet från tingsrätten.

Du vet väl ingenting om skatteskulder vad han har för insyn.

Själv bidrar du noll i tråden.

Jag har iaf vett nog att ifrågasätta de fria fantasier som haglar här och blir bemött som nu av dig då jag trampar på en öm tå.

Jag påstår inte saker och låtsas inte heller ha insyn som så många här. Därför ligger ingen skyldighet på mig att komma med underlag.

Jag erkänner att jag njuter av era ömma tår.
Citera
2025-04-27, 12:50
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
…hetsar upp och trycker på att man ska se en porrfilm på andra personer…
Du menar när Rask skickade en ny porrvåffla på han och frugan till Chrippa med frågan ”är det den här filmen du sprider?”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in