2021-03-11, 17:30
Medlem
ynk21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Kan du utveckla vilka de "förföljda" är enligt din vän?

Jag skall försöka. Jag har nämligen fått ny intressant information från min gode väns granne (dock inte direkt utan genom en tredje part). Detta nya var svårsmält till en början, men jag tror mig nu veta att för att nå en djupare förståelse av fenomenet som helhet så krävs det faktiskt att man även förmår betrakta och acceptera den o-organiserade förföljelsen.

Känner du till den? I jämförelse med organiserad gang stalking är den o-organiserade insidiös. Det harmlösa och rent slumpmässiga rörelsemönstret hos en lika slumpmässigt vald person kan nämligen ordnas och organiseras helt utan en planerad handlig! Ja, det krävs faktiskt endast energi och lite "tur", eller mer specifikt, hos vissa individer enbart tankens manifesteringar via neurokemiska processer. Därigenom föds ordning ur kaos, och således manifesteras också en skenbar förföljelse i sinnet, men förståelsen av verkligheten är förstås samtidigt falskare än nödvändigt.

Det antyddes också att det går att bryta dessa felaktiga neurokemiska processer via professionell medicinering (s.k. mentalvård) eller religös träning för att krossa den falska föreställningen. Jag behöver dock mer information om detta sistnämnda för att kunna uttala mig säkert.
Citera
2021-03-11, 17:58
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ynk21
Jag skall försöka. Jag har nämligen fått ny intressant information från min gode väns granne (dock inte direkt utan genom en tredje part). Detta nya var svårsmält till en början, men jag tror mig nu veta att för att nå en djupare förståelse av fenomenet som helhet så krävs det faktiskt att man även förmår betrakta och acceptera den o-organiserade förföljelsen.

Känner du till den? I jämförelse med organiserad gang stalking är den o-organiserade insidiös. Det harmlösa och rent slumpmässiga rörelsemönstret hos en lika slumpmässigt vald person kan nämligen ordnas och organiseras helt utan en planerad handlig! Ja, det krävs faktiskt endast energi och lite "tur", eller mer specifikt, hos vissa individer enbart tankens manifesteringar via neurokemiska processer. Därigenom föds ordning ur kaos, och således manifesteras också en skenbar förföljelse i sinnet, men förståelsen av verkligheten är förstås samtidigt falskare än nödvändigt.

Det antyddes också att det går att bryta dessa felaktiga neurokemiska processer via professionell medicinering (s.k. mentalvård) eller religös träning för att krossa den falska föreställningen. Jag behöver dock mer information om detta sistnämnda för att kunna uttala mig säkert.

Jag kan tala om mitt eget fall. Det finns en organisation i så att den hemliga ansvariga gruppen kontaktar personer i ens omgivning via telefon eller i person. Det krävs att de övertalar några om inte många i ens sociala krets att säga några ord eller sådant (t.ex. något privat om en) samt att ändra beteende att inse något inte stämmer (till att börja med). Hjärnan kopplar ju det i slutändan - det är alltså en helt naturlig reaktion & dessa kopplingar brukas kallas för "intelligens" (t.ex. upptäcka mönster). Sedan att personer av oklara skäl förnekar det är en annan fråga i flesta fall. I mitt fall vet jag att det här pågår bakom min rygg vilket jag vet genom erkännanden & förklaringar från min sociala krets. Du förklarar det utifrån hur kopplingar skapas vid korrelation men det är kausalitet styrd av den ansvarige gruppen som medvetet vill att det ser ut som orelaterat eller saknat mening. Ditt förslag betyder att mentalvården ska göra mig effektivt dummare eller "religiös träning" i så att ge mening eller förklaring till det som sker. I ett annat perspektiv som är det som du beskriver "synkronicitet" vilket betyder meningsfulla sammanträffande (ej kausalitet) som i religiösa kretsar ses som något heligt & dylikt. Därför misstänker jag att det kanske finns en religiös kraft bakom mitt fall såsom en kult/sekt/order/kyrka mycket för att mitt egna trossystem är kristendomen. Jag refererar till denna kraft som "Illuminati" ibland.
Citera
2021-03-12, 18:59
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag vill rekommendera denna relativt nya diskussion mellan Dr Katherine Horton & den internationellt kända visselblåsaren f.d. NSA-tekniska direktören Bill Binney: https://youtu.be/IRE4y8aVtlU - de båda identifierar sig som Targeted Indviduals. Bill Binney anser numera att hans köttätande bakterier som tog hans bägge ben (rullstolsburen) var faktiskt biologisk krigföring mot honom. Bill Binney har 100 000-tals följare på sociala medier där han talar om bl.a. Targeted Individuals & kan ha nämnt Gang Stalking någon gång. Väldigt sällan nämner Dr. Horton "Gang Stalking" vilket hon gör i videon ovan & då nämner hon hur hon blir avlyssnad dygnet runt & att andra får tillgång till hennes privatliv mot hennes vilja (såklart). Jag tror fortfarande att Dr Horton inte är helt ärlig om hennes agenda & arbete om ämnet i fråga. Jag tror att Dr Horton har antagligen infiltrerat sällskapet i fråga eller alternativt blivit implanterad av en tredje part. Överlag går de båda igenom många ämnen i videon som är väldigt relevanta i att förstå hur det hemliga skuggsamhället fungerar vilket operationen i fråga härstammar från. De går in på internationell organiserad brottslighet.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-03-12 kl. 19:10.
Citera
2021-03-12, 21:03
Medlem
Citat:
Jag vill rekommendera denna relativt nya diskussion mellan Dr Katherine Horton & den internationellt kända visselblåsaren f.d. NSA-tekniska direktören Bill Binney: https://youtu.be/IRE4y8aVtlU - de båda identifierar sig som Targeted Indviduals. Bill Binney anser numera att hans köttätande bakterier som tog hans bägge ben (rullstolsburen) var faktiskt biologisk krigföring mot honom. Bill Binney har 100 000-tals följare på sociala medier där han talar om bl.a. Targeted Individuals & kan ha nämnt Gang Stalking någon gång. Väldigt sällan nämner Dr. Horton "Gang Stalking" vilket hon gör i videon ovan & då nämner hon hur hon blir avlyssnad dygnet runt & att andra får tillgång till hennes privatliv mot hennes vilja (såklart). Jag tror fortfarande att Dr Horton inte är helt ärlig om hennes agenda & arbete om ämnet i fråga. Jag tror att Dr Horton har antagligen infiltrerat sällskapet i fråga eller alternativt blivit implanterad av en tredje part. Överlag går de båda igenom många ämnen i videon som är väldigt relevanta i att förstå hur det hemliga skuggsamhället fungerar vilket operationen i fråga härstammar från. De går in på internationell organiserad brottslighet.

Jag har följt Horton under lång tid och min bedömning är att hon inte är en "shill", hon känns helt ärlig när hon påstår att hon är ett offer för mystiska strålvapen. Hon är helt enkelt urtypen av en äkta foliehatt - vilket är lite ironiskt med tanke på att hon ofta ses just i en foliehatt.
https://kiwifarms.net/attachments/ti...ht-png.486934/

Bill Binney är för mig en ny bekantskap när det gäller GS. Men om man börjar skylla en svår bakterieinfektion på någon slags "biologisk krigsföring" från illuminati så ringer i alla fall mina varningsklockor. Och de ringer väldigt högt.

Vad skulle motivet vara att utföra "biologisk krigsföring" mot honom? Vad är liksom syftet med att injicera bakterier med resultatet amputerade ben? För mig ter det sig helt meningslöst.
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-03-12 kl. 21:11.
Citera
2021-03-12, 22:12
Medlem
Citat:
Jag vill rekommendera denna relativt nya diskussion mellan Dr Katherine Horton & den internationellt kända visselblåsaren f.d. NSA-tekniska direktören Bill Binney: https://youtu.be/IRE4y8aVtlU
...

Har nu tittat på delar av videon och jag måste säga att jag blir förvånad att du lyfter fram klippet. Du har tidigare framstått som någon som lyft fram de psykologiska delarna av GS och delvis fördömt de som argumenterar för diverse konstiga scifi-vapen såsom DEW, hjärnimplantat och V2K-kanoner.

Men nu verkar du ha svängt helt och går i stället all-in på diverse hittapå-tekniker. Och att du dessutom väljer att lyfta fram påstådda kopplingar till "the storm", Qanon, Gen. Flynn och valfusk i USA tyder på att du totalt har grävt ned dig i ett "rabbit-hole" och förlorat all trovärdighet.

Vill du verkligen bli känd som Sveriges Jake Angeli eller har du bara en dålig dag?
Citera
2021-03-12, 22:19
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Jag har följt Horton under lång tid och min bedömning är att hon inte är en "shill", hon känns helt ärlig när hon påstår att hon är ett offer för mystiska strålvapen. Hon är helt enkelt urtypen av en äkta foliehatt - vilket är lite ironiskt med tanke på att hon ofta ses just i en foliehatt.
https://kiwifarms.net/attachments/ti...ht-png.486934/

Vilket är too bad för henne eftersom folie i den formvikning som hon bär på bilden, inte gör annat än förvärrar effekten av mikrovågsstrålning.
Citera
2021-03-12, 22:38
Medlem
regafras avatar
Citat:

Bill Binney är för mig en ny bekantskap när det gäller GS. Men om man börjar skylla en svår bakterieinfektion på någon slags "biologisk krigsföring" från illuminati så ringer i alla fall mina varningsklockor. Och de ringer väldigt högt.

Vad skulle motivet vara att utföra "biologisk krigsföring" mot honom? Vad är liksom syftet med att injicera bakterier med resultatet amputerade ben? För mig ter det sig helt meningslöst.

För att visa att de kan. Fick själv två konstiga infektioner på varandra innan en undersökning som lindrade orsaken till besöket och var där för en annan sak. Läkaren tyckte det såg bra ut och beskrev det ingående vilket nu ligger hos försäkrings bolag då han uppräckte en felbehandling.

Jag tänkte lite typiskt att jag fick den mildrande infektionen innan ett viktigt läkarbesök, som tog bort symptom men då istället felbehandlingen tydligare redogjordes för (denna läkare var ovetandes om att behandlingen han beskrev var en felbehandling) , och då jag fått pikar om olaga intrång då jag kommit hem några gånger så tänkte jag har de blandat något i vattnet nu inför läkarbesöket?

Har en möjlig normal förklaring till men att sabba symptom för att sedan få mig avspisad med kraftiga smärtor av livskvalités sänkande sjukdom som var lätt sedan att kurera ( 20 minuter sedan all värk borta, men för egna pengar och annat sjukhus ) ligger i linje med deras karaktär.

Men visst Bill kan ha fel men blir ju automatiskt en möjlighet då man vet hur dessa jobbar och är livrädda för att få stoltsera med det.
Citera
2021-03-12, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
För att visa att de kan. .....

För visa att de kan är inte ett speciellt bra motiv.

De enda de visar något för är de redan sålda, de behöver inte visa ett skit för dig eller andra TI's eftersom ni på fullt allvar redan tror att "de" kan. Vi andra har ingen aning om "de" eller vad de kan så för oss är maktdemonstration helt bortkastad.

Eller menar du att du då och då behöver en påminnelse att "de" kan? Och vad är i så fall konsekvensen av att du då och då glömmer bort att de kan? Vad skulle förändras i världen om du för en dag glömde bort vad de kan?

Citat:
... Fick själv två konstiga infektioner på varandra ...

Läskigt. Men enligt mig inte ett tecken på att du har Säpo, mobiloperatörer och samtliga psykologer efter dig.

Citat:
... men att sabba symptom för att sedan få mig avspisad med kraftiga smärtor av livskvalités sänkande sjukdom...

Du verkar tro att även vanliga allmänpraktiserande läkare är en del av konspirationen mot dig.
Jag är ganska säker på att det är något du bara inbillar dig.
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-03-12 kl. 23:00.
Citera
2021-03-12, 23:05
Medlem
regafras avatar
Citat:
För visa att de kan är inte ett speciellt bra motiv.

De enda de visar något för är de redan sålda, de behöver inte visa ett skit för dig eller andra TI's eftersom ni på fullt allvar redan tror att "de" kan. Vi andra har ingen aning om "de" eller vad de kan så för oss är maktdemonstration helt bortkastad.

Eller menar du att du då och då behöver en påminnelse att "de" kan? Och vad är i så fall konsekvensen av att du då och då glömmer bort att de kan? Vad skulle förändras i världen om du för en dag glömde bort vad de kan?

Det här är program alla med lite pengar och troende/skrämda kan göra, visst ena flaggade amerikansk och en annan sade sig vara bland amerikaner, men jag sätter dem till att börja med. Har haft några i*****r också runt men hela världen finns i Sverige och de kan varit framme och kollat lite bara. Jag anger de som varit direkt mot mig med hot etc resten är lite som byfånarna som vill var med och titta och kanske tjäna en slant genom att var med och sparka, utan att ha hela bilden.

Om de är så att han blev smittad med flit så kan det vara ren feghet av dem då han blir krympling, det kan var för att nästa som känner sig manad att gå ut med liknande som detta, ser att han förlorade benen och då hellre läser dina med vänners inlägg som ger dem alternativa förklaringar om vad de sett och ville prata om.

Ang läkare så var det en som sade illvilligt att jag inte skulle få bot, tänkte ok han hittade i alla fall sjukdomen och bara gå till nästa läkare , men många år senare fick jag gå helt privat.

Vem de är som saboterat detta vet inte jag det kan var labbet , fönsterputsaren på labbet ( Sjukhusspionen ) whatever , för så många läkare kan inte ha missat detta som tog 20 minuter att fixa. Tyvärr så har den sjukdomen orsakat följd skador som jag hoppas kommer släppa förr eller senare.
Senast redigerad av regafra 2021-03-12 kl. 23:25.
Citera
2021-03-12, 23:35
Medlem
Citat:
....
Om de är så att han blev smittad med flit så kan det vara ren feghet av dem då han blir krympling, det kan var att nästa som känner sig manad att gå ut med liknade som detta, ser att han förlorade benen och då hellre läser dina med vänners inlägg som ger dem alternativa förklaringar om vad de sett och ville prata om.

Så du och andra TI's känner er rädda för att "träda fram" på grund av att Bill Binney har varit tvungen att amputera benen?

Det kan jag i och för sig köpa. Vad jag inte kan köpa är varför någon skulle lägga två strån i kors för att hindra dig och andra TI's att träda fram. Ni har ju redan trätt fram och er historia är en gäspning som ingen egentligen bryr sig om.

Och då kommer vi återigen fram till min ståndpunkt att TI's är tokiga narcissister som sätter sig själva på höga piedestaler. TI's tror att de är värda att tystas men den krassa sanningen är att de har inget att berätta och det följaktligen inte finns något att tysta.

Kan du ge ett exempel på en TI som har något vettigt att berätta? Som de redan inte har berättat? Vilka dolda sanningar vill "de" tysta genom att utföra biologiskt krigsföring mot Bill Binney?

Citat:
... Vem de är som saboterat detta vet inte jag det kan var labbet , fönsterputsaren på labbet ( Sjukhusspionen ) whatever ...

Vad mer kan du avslöja? Vilka dolda hemligheter gör att du, med hjälp av Bill Binney's amputerade ben, måste skrämmas till tystnad?
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-03-12 kl. 23:41.
Citera
2021-03-13, 00:15
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Har nu tittat på delar av videon och jag måste säga att jag blir förvånad att du lyfter fram klippet. Du har tidigare framstått som någon som lyft fram de psykologiska delarna av GS och delvis fördömt de som argumenterar för diverse konstiga scifi-vapen såsom DEW, hjärnimplantat och V2K-kanoner.

Men nu verkar du ha svängt helt och går i stället all-in på diverse hittapå-tekniker. Och att du dessutom väljer att lyfta fram påstådda kopplingar till "the storm", Qanon, Gen. Flynn och valfusk i USA tyder på att du totalt har grävt ned dig i ett "rabbit-hole" och förlorat all trovärdighet.

Vill du verkligen bli känd som Sveriges Jake Angeli eller har du bara en dålig dag?

Jag kan ta till mig information utan att acceptera det eller ändra mitt trossystem. För den delen kan jag underhålla idéer & koncept utan att ta till mig de. Med det sagt: om du läser mellan raderna i videon så förstår du väl varför jag lyfta fram att jag har misstankar om Dr Hortons agenda & arbete i ämnet & sällskapet i fråga? Nästan alla dessa "seriösa" & högljudda Targeted Individuals verkar ha högerinriktade & teistiska syn & trossystem även en uppenbar ateist som Dr Horton.
Citera
2021-03-13, 00:17
Medlem
Citat:
Jag kan ta till mig information utan att acceptera det eller ändra mitt trossystem. För den delen kan jag underhålla idéer & koncept utan att ta till mig de. Med det sagt: om du läser mellan raderna i videon så förstår du väl varför jag lyfta fram att jag har misstankar om Dr Hortons agenda & arbete i ämnet & sällskapet i fråga? Nästan alla dessa "seriösa" & högljudda Targeted Individuals verkar ha högerinriktade & teistiska syn & trossystem även en uppenbar ateist som Dr Horton.
Trossystem check. Räcker där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in