2025-04-26, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Jo då klart du ska ha rätt, men är det särskilt lämpligt tycker du?

Om en man skulle gå barbröstad på Coop en sommardag, (vilken har hänt)

Är det då: Ok?

Eller Ok, men titta inte?

Sä: Gränsen går inte vid vad som är ok att titta på.

Gränsen går vid vad som är ok.

Om du har rosa hår och visar tuttarna, så ska du förvänta dig att ingen tittar.

Om någon tittar är det olämpligt?
Citera
2025-04-26, 18:01
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Jag har pattarna fria ibland när jag är hemma. Men finner dem mest i vägen. Dräller omkring liksom. Skall man sträcka sig efter något så klatschar melonerna ihop och det blir en gungning i överkroppen. För att inte slänga sig på soffan. Tänder kan ryka.
Så jag har svårt att se hur det inte skulle vara mindre besvärligt ute bland trappor och skutt över grejer. Jag har F-kupa.
I övrigt har jag inga problem om andra skulle valsa omkring ute med sina tuttar. Jag kan tänka mig att det vore särskilt skönt varma dagar med små puppor.
Det finns ju män som har större brön och bröstvårtor än andra kvinnor. Så lite skevt är det på det viset egentligen.
F-kupa, är det förkortning för Flashback-kupa?

Händer det likadant med kvinnors bröst som med de manliga genitalierna när ni registrerar er på Flashback- att de plötsligt blir märkbart större?
Citera
2025-04-26, 18:29
Medlem
italiensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Varför är feminister så besatta av det då? Såna fär vänsterfeminister som går topless på pride m.m.?
Hur resonerar de?

För att Pride är en sexfestival. Har du sett hur män i Pride ser ut?
Citera
2025-04-26, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Varför är feminister så besatta av det då? Såna fär vänsterfeminister som går topless på pride m.m.?
Hur resonerar de?

Gissningsvis så vill feministerna påpeka att det är den kåta mannens fel att kvinnan är förtyckt. Vilket det såklart ligger en del sanning i, men till viss del även natur och kultur. Nudistbad funkar ju bra i t.ex. Finland, men mindre bra i Dubai. Detta låtsas de inte om, då målet är att kasta alla män under samma buss.

De flesta tjejer blir vänsterfeminister just för att de är apfula och inte kan få något ut av deras utseende, de blir därför sura på männen som inte vill ha dem och avundsjuka på de snygga kvinnorna som får de snygga männen. De försöker poängtera att ”här alla kåta män, se om ni kan hålla er från att gå igång på mina sexiga bröst”, men egentligen så triggar deras fula pattar mest ens kräkreflex.

Hade fler kvinnor haft ett behov att bada nakna så hade vi även haft fler nudistbadhus. Självklart så finns det en del kvinnor som gärna hade badat näck men känner att de inte kan göra det, men jag tror att majoriteten helt enkelt inte känner för att visa sina kroppar. Vem fasen vill skylta med allt man har, personligen har jag inte behov av att snorren ska vifta fritt när jag badar, tvärtom är det skönt att den hålls på plats. Gissar på att många kvinnor tycker samma när de har top/baddräkt.

Så fokusera inte på vad feminister påstår, det kommer bara att göra dig bitter. Bada hur du vill och låta andra bada hur dem vill, det räcker så.
Citera
2025-04-26, 19:17
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Många kvinnor är så tunna nuförtiden att deras bröst t.o.m. är mindre än männens, således är det visuellt knappt någon skillnad mellan det manliga och det kvinnliga ur ett tredjepersonsperspektiv. Vidare ritar transorna om kartan för vad som är manligt och kvinnligt, och således kommer lagen, med största sannolikhet, att revideras inom en snar framtid så även kvinnor (i alla dess former) kommer få ”blotta” brösten.
Citera
2025-04-26, 19:45
Medlem
Vi ska fan få gå utan bh på badhusen era mansgrisar! Det är min och alla kvinnors rättighet! Kom igen nu alla tjejer!! Ta makten över våra kroppar och kör barbröstat på alla stränder i sommar
Citera
2025-04-26, 20:08
Medlem
Myt att feminister skulle vara så sexliberala och att de vill att kvinnor skall gå barbröstade i offentligheten. Tvärtom har många av dem varit väldigt sexualmoralistiska.
Överhuvudtaget har nakna kvinnobröst försvunnit i offentligheten och mainstreammedia. De syns nu bara på obskyra sidor på nätet.
Annat var det förr på badstränder och kvällstidningar.
Citera
2025-04-26, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
F-kupa, är det förkortning för Flashback-kupa?

Händer det likadant med kvinnors bröst som med de manliga genitalierna när ni registrerar er på Flashback- att de plötsligt blir märkbart större?
Faktiskt så är de större men det är maxstorleken i vanliga klädbutiker. Så jag får knö i dem där pga snål.
Flashbackare gör väl säkert samma sak med Lindexkalsipper, än betalar 2500 kr extra för större daseomfång i speciell kukkalsongbutik?
Citera
2025-04-26, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eriksmannen
Myt att feminister skulle vara så sexliberala och att de vill att kvinnor skall gå barbröstade i offentligheten. Tvärtom har många av dem varit väldigt sexualmoralistiska.
Överhuvudtaget har nakna kvinnobröst försvunnit i offentligheten och mainstreammedia. De syns nu bara på obskyra sidor på nätet.
Annat var det förr på badstränder och kvällstidningar.
Där vet jag fan.
Jag träffade en torsk som berättade om en kommunfullmäktige (med namn) inom FI! Som säljer sex som han träffade.
Det tyckte jag var lite kul i alla fall.
Citera
2025-04-26, 20:42
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAKA-KORT
Jag vet inte vad motsatsen till feminism är, men vi låtsas att det kallas "maskulinism". Precis som att feminism är fåntratteri så är "maskulinism" lika fånigt! Det är inte vi mot dom! Det finns bara vi!
Bra där! Tyvärr få som förstår detta på FB!
Citera
2025-04-26, 21:00
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Det är bara trevligt om tuttarna är snygga, inte annars.

Så kan det nog vara. För egen del är jag mycket nöjd med mina bröst, och det är bara trevligt när snygga pojkar tittar på dom.

Det som stör är alla islamister på badstränderna som klagar när man solar topless.
Citera
2025-04-26, 21:04
Jag har alltid haft uppfattningen om att kvinnor bär bh för bekvämlighetens skull. För min del så ska man i offentliga sammanhang bära en överdel oavsett kön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in