Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Ny film från AA:
https://www.youtube.com/watch?v=RXwyp2OzFuc
- 0:30 - Jag har ca 500 tusen kr i totalt kapital
- 0:35 - Jag har plockat ut 3 miljoner kronor
- 0:40 - Jag hade bara 10 tusen kr för 5 år sedan
- 0:45 - Arbetsfri i 4 år och denna karamell smakar gott
- 0:55 - Mitt liv var redan bra innan
- 1:00 - Nu är det fortsatt fantastiskt. Så denna karamell tänker jag fortsätta suga på
- 1:15 - Jag tänker inte jobba
- 1:55 - Det(mitt kapital) är totalt 7 gånger bättre än index under totala tidsperioden (4 år)
- 2:00 - Alla portföljer inräknat
- 2:25 - Mitt nuvarande kapital på 500 tusen kr kommer vara mellan 5 och 10 miljoner
Värt och notera att han hade samma nivå för några år sedan, men nu har hans kapital minskat från 3 miljoner till 500 tusen.
Mannen är mytoman helt enkelt!
Han har säkert inga sådana pengar.
För er som bör känna Aktieanalytikerns rikta jag så rekommenderar jag se på denna video:
https://www.youtube.com/watch?v=M86sWmhxbNE
AA uppfyller ALLA punkter i denna film. Bara se på den. AA ändrar sig hela tiden.
AA är alltså mytoman.
Jag tycker uppriktigt sagt synd om honom.
Är han inte ett ämne för en Oscars nominering, så märker man ju att han inte mår bra, även om han försöker hålla fasaden uppe så gott det går.
Jämför gärna med en video när han fortfarande hade en aktieportfölj värd namnet för ett par år sedan.
Han säger ungefär samma saker nu som då, men där slutar likheterna.
Det är tydligt att fokus idag ligger på att försöka värva så många medlemmar som möjligt.
Tyvärr med hjälp av glädjekalkyler som bygger på rena fantasier där han inte är förmögen att förstå att tillfället efter Corona kraschen var närmast unik (en så snabb och kraftig återhämtning har väl aldrig skådats) och alltid är det väl nån som nappar
Men att leva på gamla meriter funkar inte hur länge som helst, och det syns nu allt tydligare.
Men jag hoppas det löser sig på ett eller annat sätt, och jag kan bara råda dig AA att försöka minska på skuldsättningen även om det skulle innebära att du behöver ta ett jobb under ett par år.