2025-04-25, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Ny film från AA: https://www.youtube.com/watch?v=RXwyp2OzFuc
  1. 0:30 - Jag har ca 500 tusen kr i totalt kapital
  2. 0:35 - Jag har plockat ut 3 miljoner kronor
  3. 0:40 - Jag hade bara 10 tusen kr för 5 år sedan
  4. 0:45 - Arbetsfri i 4 år och denna karamell smakar gott
  5. 0:55 - Mitt liv var redan bra innan
  6. 1:00 - Nu är det fortsatt fantastiskt. Så denna karamell tänker jag fortsätta suga på
  7. 1:15 - Jag tänker inte jobba
  8. 1:55 - Det(mitt kapital) är totalt 7 gånger bättre än index under totala tidsperioden (4 år)
  9. 2:00 - Alla portföljer inräknat
  10. 2:25 - Mitt nuvarande kapital på 500 tusen kr kommer vara mellan 5 och 10 miljoner

Värt och notera att han hade samma nivå för några år sedan, men nu har hans kapital minskat från 3 miljoner till 500 tusen.

Mannen är mytoman helt enkelt!
Han har säkert inga sådana pengar.

För er som bör känna Aktieanalytikerns rikta jag så rekommenderar jag se på denna video: https://www.youtube.com/watch?v=M86sWmhxbNE
AA uppfyller ALLA punkter i denna film. Bara se på den. AA ändrar sig hela tiden.

AA är alltså mytoman.

Jag tycker uppriktigt sagt synd om honom.
Är han inte ett ämne för en Oscars nominering, så märker man ju att han inte mår bra, även om han försöker hålla fasaden uppe så gott det går.
Jämför gärna med en video när han fortfarande hade en aktieportfölj värd namnet för ett par år sedan.
Han säger ungefär samma saker nu som då, men där slutar likheterna.
Det är tydligt att fokus idag ligger på att försöka värva så många medlemmar som möjligt.
Tyvärr med hjälp av glädjekalkyler som bygger på rena fantasier där han inte är förmögen att förstå att tillfället efter Corona kraschen var närmast unik (en så snabb och kraftig återhämtning har väl aldrig skådats) och alltid är det väl nån som nappar
Men att leva på gamla meriter funkar inte hur länge som helst, och det syns nu allt tydligare.
Men jag hoppas det löser sig på ett eller annat sätt, och jag kan bara råda dig AA att försöka minska på skuldsättningen även om det skulle innebära att du behöver ta ett jobb under ett par år.
Senast redigerad av Jahajavabra 2025-04-25 kl. 23:08.
Citera
2025-04-25, 23:07
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahajavabra
Jag tycker uppriktigt sagt synd om honom.
Är han inte ett ämne för en Oscars nominering, så märker man ju att han inte mår bra, även om han försöker hålla fasaden uppe så gott det går.
Jämför gärna med en video när han fortfarande hade en aktieportfölj värd namnet för ett par år sedan.
Han säger ungefär samma saker nu som då, men där slutar likheterna.
Dessutom är det mest fokus idag på att försöka värva så många medlemmar som möjligt.
Det med hjälp av glädjekalkyler som bygger på rena fantasier där han inte är förmögen att förstå att tillfället efter Corona kraschen var närmast unik (en så snabb och kraftig återhämtning har väl aldrig skådats).
Leva på gamla meriter funkar inte hur länge som helst, och det syns nu allt tydligare.
Men jag hoppas det löser sig på ett eller annat sätt, och jag kan bara råda dig AA att försöka minska på skuldsättningen även om det skulle innebära att du behöver ta ett jobb under ett par år.

Det är ALDRIG synd om en mytoman. Mytomaner mår bäst när dom avslöjas under plågsamt våld och hot.

AA ljuger hela tiden då han är mytoman. Detta är helt uppenbart att han är mytoman. Han ändrar sig hela tiden, hittar på överdrivna historier, slänger runt siffror och nöjer sig med att lura andra.

Nej du. AA är inte synd om. AA ska konfronteras och hånas här på forumet. AA = Mytoman och Patreon lögnare!
Citera
2025-04-25, 23:23
Medlem
Citat:
  3. 0:40 - Jag hade bara 10 tusen kr för 5 år sedan (lögn dock)
  6. 1:00 - Nu är det fortsatt fantastiskt. Så denna karamell tänker jag fortsätta suga på
  8. 1:55 - Det(mitt kapital) är totalt 7 gånger bättre än index under totala tidsperioden (4 år)
  10. 2:25 - Mitt nuvarande kapital på 500 tusen kr kommer vara mellan 5 och 10 miljoner

Värt och notera att han hade samma nivå för några år sedan, men nu har hans kapital minskat från 3 miljoner till 500 tusen.

För er som bör känna Aktieanalytikerns riktiga jag så rekommenderar jag se på denna video: https://www.youtube.com/watch?v=M86sWmhxbNE
AA uppfyller ALLA punkter i denna film. Bara se på den. AA ändrar sig hela tiden.

AA är alltså mytoman.
Ja herregud! Synd det inte går att länka denna ärliga tråd i hans kommentarfält..
Nästan pinsamt att han tror sig själv!
Citera
2025-04-26, 00:01
Medlem
Jag gjorde som han sade och googlade på "framgång". Inte fick jag upp någon aktieanalytiker inte.

Förklaringen kan vara att Google är väldigt anpassningsbart. Söker jag tillräckligt många gånger på "framgång" "aktieanalytikern" så kommer Google att för just mig koppla ihop dom orden. Så då blir Google ett självspelande piano som bekräftar AAs hybris.

AA borde vårda sin sambo. Skaffa den där lägenheten hon vill ha, det verkar så själviskt att hon ska slita (undersköterska??) medan AA sover och gör videor.
Citera
2025-04-26, 00:07
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassekongo74
Ja herregud! Synd det inte går att länka denna ärliga tråd i hans kommentarfält..
Nästan pinsamt att han tror sig själv!

AA är mytoman som jag tidigare har förklarat. Han är dessutom en dålig mytoman. Alla mytomaner är dåliga på ljuga.
Citera
2025-04-26, 00:09
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Jag gjorde som han sade och googlade på "framgång". Inte fick jag upp någon aktieanalytiker inte.

Förklaringen kan vara att Google är väldigt anpassningsbart. Söker jag tillräckligt många gånger på "framgång" "aktieanalytikern" så kommer Google att för just mig koppla ihop dom orden. Så då blir Google ett självspelande piano som bekräftar AAs hybris.

AA borde vårda sin sambo. Skaffa den där lägenheten hon vill ha, det verkar så själviskt att hon ska slita (undersköterska??) medan AA sover och gör videor.

Om AA ha en sambo....AA har ljugit om allt hittills. Han sitter alltid bakom sin sluskhörna med otvättade kläder och dricker sponsrat billigt kaffe från livesändningarna. Sedan skryter han om att han är rik.

Nej. AA är definition på förlust. Han misslyckas hela tiden. Det går bara sämre och sämre för han.
Citera
2025-04-26, 01:19
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
I hans senaste kommentar på Youtube

Citat:
Ursprungligen postat av Aktieanalytikern Mytoman
Det är fascinerande att vara 100% ärlig hela tiden.
Trevlig helg.

Alltså han ljuger och tror på det. Mytomanen AA!
Citera
2025-04-26, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TroPelleDet
Aktieanalytikern - kudos för att du vågar gå din egen väg.

Ris får du däremot eftersom du har en stor följarskara och dina aktietips är inte de mest seriösa bolagen. En lekman kan inte avgöra risken i dina placeringar.

De som köper aktier från aktieanalytikerns tips har inga finansutbildningar eller vänner med finansutbildningar de kan fråga utan är helt vanliga knegare som stoppar in sina surt förvärvade och skattade pengar i luftslott. För det är ungefär det rör sig om när man tittar hans historik.

Aktieanalytiker, men kan svära på att det saknas helt universitetsutbildning och förmodligen har han inte kompetens att genomföra en DCF, prognoser, känslighetsanalyser, LBO-modeller, uträknande av nyckeltal, förståelse för juridik och förståelse för finansiella rapporter.

Jag tror analytikern saknar allt, men i en högkonjunktur som vi haft länge skulle precis alla prata aktier.
Till hans försvar så är han betydligt smartare än dig i alla fall. Lycka till med din korta position i Investor för där kommer du att förlora en massa pengar. 👍
Senast redigerad av Truefighter 2025-04-26 kl. 09:20.
Citera
2025-04-26, 11:16
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Mytomanen AA verkar hitta på massa bluffsiffror i sina presentationer. Dom ändrar sig hela tiden.
Mytomanen AA!
Citera
2025-04-26, 16:37
Medlem
Senaste videon är plågsam att se.
Han måste bara skoja, en slags okul självironi?
Citera
2025-04-26, 17:18
Medlem
Citat:
  3. 0:40 - Jag hade bara 10 tusen kr för 5 år sedan (lögn dock)

För er som bör känna Aktieanalytikerns riktiga jag så rekommenderar jag se på denna video: https://www.youtube.com/watch?v=M86sWmhxbNE

AA är alltså mytoman.

Började han verkligen med bara 10 000? Jag trodde företaget var så framgångsrikt att det fanns ansenliga belopp tillgängliga för investeringar i företagsportföljen under pandemin.
Citera
2025-04-26, 17:21
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Började han verkligen med bara 10 000? Jag trodde företaget var så framgångsrikt att det fanns ansenliga belopp tillgängliga för investeringar i företagsportföljen under pandemin.

Mytomaner ändrar sig hela tiden.
Känner en mytoman faktiskt. Han ljuger varje 5:e sekund. Jag överdriver inte. Dom bara matar på.

Här är ett exempel på mytomanen Fet Jocke som han kallas: https://www.youtube.com/watch?v=h6najDcxsSY
Han börjar med "1983 så var jag chef för...."
I denna film börjar han med "1992 så var jag ...."
https://www.youtube.com/watch?v=CbeyDf1Uavw
Senast redigerad av Tom.Of.Finland 2025-04-26 kl. 17:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in