2025-04-26, 01:20
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Omhäktning 11:15. Åklagaren har begärt han häktad på alla skäl och punkter igen. Begärt åtalstid till 9e maj. Så han blev inte släppt vid 09:00 iaf så mkt vet vi. Så kontot ljög om sekretess och stängda dörrar. Sa ju att h*n kommer stå med byxorna nere idag.

Men han är ju släppt??
Citera
2025-04-26, 01:20
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Japp. Trams med såna där inlägg som tillför noll. Troll brukar det kallas.

Ja tröttsamt med såna inlägg. Men kul för Chrippa att han är fri ett tag då, men dessvärre får han nog åka in på riktigt ett tag snart. Då öppnar vi skumpan =) " Catch me if you can "
Citera
2025-04-26, 01:25
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Då är det inte konstigt att du känner att Sverige är ett dåligt skött land om du tycker så där.

Men det är dig det är synd om att du känner så, Sverige är otroligt bra och behandlar även Chrippa på ett väldigt hårt och bra sätt än så länge gällande allt han är misstänkt för.

Hoppas du kommer ut ur detta och ser ljusare på saker och ting en vacker dag.

Ja wow vilken ”tuff behandling ” clownen får. Åker in och ut från häktet men mer än så händer inte.
Citera
2025-04-26, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Men han är ju släppt??

Det inlägget skrev jag innan han släpptes.
Citera
2025-04-26, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Va? Han är väl inte släppt?

Såg nu..varför i helvetet är han släppt???

Han kan inte påverka utredningen, lovat inte begå brott och hans pass är taget och pass och bank id spärrat. Anmälningsplikt 2 gånger i veckan.
Citera
2025-04-26, 01:32
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Det inlägget skrev jag innan han släpptes.

Fattar. Nej jag tror tyvärr han kommer undan allt, varit för mycket som tagit sådan tid jag tror det har för lite på honom.

Nu har han släppts 2 gånger eller vad det är och allt bara dröjer.
Citera
2025-04-26, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Ja och att hota folk och säga att man vill sätta en pistol i någons mun anser jag är kriminellt samt grovt misshandla någon oavsett om man blir åtalad eller inte.
”På det utredningsmaterial som nu föreligger går det inte att bevisa att den eller de som varit misstänkta har gjort sig skyldiga till brott”, skriver åklagaren Elin Henningsson i beslutet.

Han släpper ljudinspelningarna från polisen ifall det är sant, är det möjligt att dom försvunnit som mordhoten mot barnen?

Pistolryktet är bara en Falukorvsgubbe 2.0 utan bevis.

Det är inte din eller min sanning, det är den enda sanningen.
Senast redigerad av Pallal 2025-04-26 kl. 01:42.
Citera
2025-04-26, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
”På det utredningsmaterial som nu föreligger går det inte att bevisa att den eller de som varit misstänkta har gjort sig skyldiga till brott”, skriver åklagaren Elin Henningsson i beslutet.

Han släpper ljudinspelningarna från polisen ifall det är sant, är det möjligt att dom försvunnit som mordhoten mot barnen?
Han? Elin? Det är inte bra med droger. Du pratar om något förgånget.
Citera
2025-04-26, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Intressant.

Undrar om den där deadlinen för åtal på 9 maj har betydelse längre nu när Chrippa inte längre sitter häktad?

Han har ansenliga inskränkningar av det vi anser är normal frihet. 9 maj blir det förhandling om dem eller en ny häktning. Eller så väcks åtal då.
Citera
2025-04-26, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Länk till hennes sida?

Tror vi hon satsar på OF eller liknande?

Här:
https://app.truefollowrs.com/en/linnealundstroms
Citera
2025-04-26, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Ligger Jocke illa till?

För förtal...? När har han publicerat förtal av Linnea? De grövsta anklagelserna har spridits av hennes sambo och av Anjo - det är de uppgifterna som har fått stor spridning.

Är det de där inläggen på IG som bara du, av alla 1,1 miljoner följare, tagit del av som du tänker på?
Citera
2025-04-26, 03:26
Medlem
Citat:
Kort sammanfattning så drev de på Christophers hat med hjärntvätt.
Har du fått den informationen från en trovärdig person? Säger din källa att polisen gett ut den informationen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in