2025-06-26, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Fullt normalt och ganska vanligt sätt att formulera sig. Att det kliar så våldsamt är ett problem, inte för mig men uppenbart för dig. Du kanske kan ta upp vilken sko Chrippa knyter först också, är det vänster eller är det höger. Gör han rätt val eller är det också något man kan diskutera här i tråden?

Han kan inte knyta sina skor. Linnea gör det.
Citera
2025-06-26, 13:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja vet inte? För det gör han ju inte. Jag vet inte hur dom där 2 tänker?
Hade jag vart Linnea hade jag INTE gift mig. Verkligen inte NU iaf.
Som sagt.. Vet inte?

Hundra procent inte jag heller! För helsike kvinna, gå inte i kvinnofällan även om kärringarna här tycker det.
Du kommer tillslut vara så beroende av Chrippa på alla sätt. Jag vet att du skrattar åt mig nu. Men när du lägger huvudet på kudden i kväll, fråga dig själv om detta livet är det du tänkte när du skickade ut affirmationer.
Senast redigerad av 111-111 2025-06-26 kl. 13:19.
Citera
2025-06-26, 13:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja jag håller med dej. Hur ska de bevisa de är sambos när han troligen begår folkbokflringsbrott.

Han får erkänna folkbokföringsbrott igen. Alltså han lär sig aldrig.
Citera
2025-06-26, 13:29
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det där är precis som med att vittna det spelar ingen roll om dom är gifta eller inte eftersom sambos har samma status som gifta.
Nej, inte när tjejen varit med i samma mål. Det va just därför jag skrev det. Och det är tveksamt om KVS anser dem vara sambos, då dem inte är skrivna på samma adress....Att dem åkt på div semesterresor utomlands räcker inte. Kriminalvården har blivit mkt restriktivare sista åren. Men visst, lite beror på anstalt också....
Citera
2025-06-26, 13:44
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Han kommer verkligen se ut som en clown på sitt bröllop. Killen har noll känsla för stil. Men det passar Christofer perfekt.
Ofta har men med Klädsel - Smoking eller Kostym på inbjudan...I Chrippa och Linnéas fall skulle det kunna tänkas stå:
Klädsel - Märkeskläder .....😁
Citera
2025-06-26, 13:46
Medlem
Citat:
Ja jag håller med dej. Hur ska de bevisa de är sambos när han troligen begår folkbokflringsbrott.
Dom har hur mycket dokumentation som helst som visar att dom har en nära och långvarig relation med varandra.
Citera
2025-06-26, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Nej, inte när tjejen varit med i samma mål. Det va just därför jag skrev det. Och det är tveksamt om KVS anser dem vara sambos, då dem inte är skrivna på samma adress....Att dem åkt på div semesterresor utomlands räcker inte. Kriminalvården har blivit mkt restriktivare sista åren. Men visst, lite beror på anstalt också....
Det spelar ingen roll om dom är åtalade i samma mål det är deras relation som avgör.
Citera
2025-06-26, 13:52
Medlem
Citat:

Hur som helst så fortsätter han att begå brott men det lär ju åklagaren ha sten koll på.
Känner på mig att denna dag blir kanon.
Citera
2025-06-26, 13:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Dom har hur mycket dokumentation som helst som visar att dom har en nära och långvarig relation med varandra.

Jättefint Blicka. Men helt ärligt. Skulle det vara en bra sak att hon inte går i kvinnofällan? Kvinnor ska inte leva på en man som därmed kontrollerar kvinnan. Hon bör i varje fall ha ett jobb dvs försörjning. Inte minst då det kan stunda åtal för Chrippa. Kanske även Linnéa.
Jag förstår att det är viktigt för dig, men vi som har levt en längre tid på jorden vet att har en man utnyttjat beroendeställning en gång lär det inte bli annorlunda denna gången.
Men du vet väl att det inte blir så eftersom du och Goldentie är experterna här.
Citera
2025-06-26, 14:12
Medlem
Paret som BARA vill vara ifred måste självklart:

https://imgur.com/a/x9OUEcH
Citera
2025-06-26, 14:15
Medlem
Citat:
Paret som BARA vill vara ifred måste självklart:

https://imgur.com/a/x9OUEcH

Så jäkla löjliga ☺️ dålig dag kanske.
Stilen ser lite bekant ut.
Citera
2025-06-26, 14:40
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Så jäkla löjliga ☺️ dålig dag kanske.
Stilen ser lite bekant ut.

Hahah va seriöst? Är Jocke och dom vänner igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in