2025-04-24, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Djurgården måste börja se över sina värvningar...Sawo är ingen fotbollsspelare ö.h.t finnen haarava eller vad faan han heter borde sluta med fotboll välförtjänt seger med ett turligt mål men det här håller inte! vi måste få in en riktigt målgörare och tillbaka en jävla massa folk från skador om inte den här säsongen ska sluta i moll.

Ja, det är givetvis för svagt, framförallt framåt, måste hända något i sommar. Någon toppsäsong blir inte detta, fjärdeplats om det går bra.
2025-04-24, 21:20
Medlem
baggebo1s avatar
AIK:s 2-1 är jävligt snyggt. Snabbt, direkt, pang pang pang.

https://x.com/sportsonmaxse/status/1915477550391771461

Ser ut som Elfsborg under Thelin.
2025-04-24, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Är helt oförstående.. Hur fan vinner vi och hur fan leder vi serien? Vi är direkt dåliga i så mycket men ändå går det vägen. Fotboll är inte logiskt

Ni har ju bara mött bottenskrapet än. Mot vilka ni lyckats trilla in mål i slutskedet. Malmö dog av tristessen att spela mot er och därför därför klarade ni en poäng.

Nästkommande 6 matcher så tar ni 3 poäng mot gringården, men fler blir det inte
2025-04-24, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Ja, det är givetvis för svagt, framförallt framåt, måste hända något i sommar. Någon toppsäsong blir inte detta, fjärdeplats om det går bra.

Jag fattar att man vill sälja spelare men med tanke på hur det gått i cupen så kunde man ha väntat, framförallt med hummet men även med fler spelare som man troligtvis skulle få mer för i sommar!
2025-04-24, 21:35
Medlem
TilhelmWells avatar
Jag fattar inte hur Djurgården kan vara så uddlösa i sista tredjedelen. Man tycker ju att på så många skapade chanser så borde man få in ett par egna bollar. Men istället gick skotten till hörna (tydligen 15 st) eller blockerades av en moståndare. Sen har man supertur på självmålet. Välförtjänt, ja men det kan man inte räkna med varje match. Sen vill jag inte se Haarala från start igen på ett tag. Så jävla slarvig och dålig spelförståelse. Bortslarvat friläge m m. Tur att vi har Tokmac skadefri.
2025-04-24, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det hade nog sett bättre ut med en kompetent tränare. Falk blir förmodligen den första tränaren som får sparken i år.

Inte en chans att han får sparken. Han kommer få många chanser och jag tror han sitter kvar även om vi skulle åka ur. Vi har inga pengar alls och har inte råd att varken sparka tränare eller köpa spelare. Vi behöver göra det bästa av det vi har helt enkelt. Med det sagt så tror jag du är helt fel ute om Falk. Men det får väl tiden utvisa.
2025-04-24, 22:00
Medlem
Hur kunde Norrköping rasa ihop så?
2025-04-24, 22:04
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue

För att de hade en oförtjänt tvåmålsledning efter första halvlek och har en hönsgård till försvar samtidigt som Blåvitt visade härlig karaktär! Helt välförtjänt trepoängare.
2025-04-24, 22:18
Medlem
klemenzas avatar
Citat:

Frågan är fel ställd. Hur kunde Blåvitt rasa ihop så under 10 minuter och släppa in två? Det är mysteriet.
Resten av matchen dominerades klart av Blåvitt och svarar med råge upp mot tre mål.
2025-04-24, 22:22
Medlem
Sqrbankens avatar
Som gnagare så trivs jag under rådande sportsliga tillvaro men tjitt vilken mökig tillställning. Vårsäsongen har ofta varit rätt aidsig för gnaget medan (sen)sommar och höst levererar desto bättra kvalitet. När våren inte havererar totalt så tenderar min vackra klubb, sett till sin moderna historia, att ro hem Johanssons varför jag tillåter mig själv till att vara försiktigt optimistisk i detta nu
2025-04-24, 22:52
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Änglarna var som den där riddaren i Monty Python. De stormade, stormade, stormade ...

Men det hände inget. Det rasslade inte till. Sen hände plötsligt allt.

Ja, surt för Norrköping som tycks spela rätt bra.
2025-04-24, 22:56
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
AIK:s 2-1 är jävligt snyggt. Snabbt, direkt, pang pang pang.

https://x.com/sportsonmaxse/status/1915477550391771461

Ser ut som Elfsborg under Thelin.

Språngnick har man hört talas om. 2-1 målet såg ut som ett "språngben" ...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in