Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-24, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
IFK gör orättvist 1-0, självklart genom Christoffer Nyman som läckert prickskjuter en bredsida i krysset.

Den killen har definitivt klass. Påminner om såna där man kunde stöta på i gärdsgårdsserien, gubbar som lirat högre upp i systemet och varvat ner, bara spelade matcher och sprang inte i onödan, men jösses vad bra de var när det väl gällde och hur bortgjord man blev. Lite så känns det, även om jag inte skulle säga att han är "för bra för Allsvenskan" - inte numera. Uppe på fem mål nu, lika många som Faraj i Degerfors och faktiskt lika många som Saidi gjorde i just Degerfors.

2-0 nu efter ett helt misslyckat skott av Nyman som Watson styr i mål.

Du har rätt i mycket du skriver men det fetmarkerade är den sämsta beskrivningen jag sett av Nyman. Är det något han gör förutom mål så är det att springa. Och slita. Och kämpa.
2025-04-24, 19:50
Medlem
klemenzas avatar
Max studion visar 1-0 till Peking i paus. Hoppas dom har rätt och att snubbelmålet på övertid bara var en hallis.
Inte för att 1-0 speglar matchen men ändå.
2025-04-24, 19:51
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
IFK gör orättvist 1-0, självklart genom Christoffer Nyman som läckert prickskjuter en bredsida i krysset.

Den killen har definitivt klass. Påminner om såna där man kunde stöta på i gärdsgårdsserien, gubbar som lirat högre upp i systemet och varvat ner, bara spelade matcher och sprang inte i onödan, men jösses vad bra de var när det väl gällde och hur bortgjord man blev. Lite så känns det, även om jag inte skulle säga att han är "för bra för Allsvenskan" - inte numera. Uppe på fem mål nu, lika många som Faraj i Degerfors och faktiskt lika många som Saidi gjorde i just Degerfors.

2-0 nu efter ett helt misslyckat skott av Nyman som Watson styr i mål.
Det är bra! Säg det fan inte! Även om han alltid varit bättre än Sigurdsson som fått den stämpeln på något märkligt jävla sätt.
Medlem
BestCoast.s avatar
Älskar Nyman, hoppas han lyckas komma upp i 124 mål och den främsta Peking spelaren genom historien.
Medlem
Gott om fula tacklingar från Norrköping. Tråkigt att smutsigt spel lönar sig.
2025-04-24, 19:52
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Alltså sawos svenska är lika usel som mackräkans, halvplana wtf?

Hur bra svenska hade du pratat om du klev av båten i förra veckan?
2025-04-24, 19:54
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jobola
Du har rätt i mycket du skriver men det fetmarkerade är den sämsta beskrivningen jag sett av Nyman. Är det något han gör förutom mål så är det att springa. Och slita. Och kämpa.

Jag menade inte riktigt så, att han skulle vara lat. Snarare att han tar rätt löpningar, och gör rätt saker i rätt tid - gör inte av med energi i onödan likt ystra kalvar på grönbete eller mindre begåvade spelare med stort hjärta men lite förstånd (nu tänker alla på John Guidetti, så jag behöver inte skriva ut det).
2025-04-24, 19:55
Medlem
trazkeis avatar
Helt sjukt när man ser Sawos nick. Det är fan en bedrift att nicka så högt! Hade varit mycket enklare att nicka den i mål. Och bättre ändå.
2025-04-24, 19:56
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Alltså sawos svenska är lika usel som mackräkans, halvplana wtf?
Sämre än Ståhls?
2025-04-24, 19:56
Medlem
trazkeis avatar
Om inte DIF gör mål idag kan dom nog glömma att komma över drömgränsen på 10 gjorda mål på en enda säsong.
2025-04-24, 19:59
Medlem
baggebo1s avatar
Om AIK är så jävla dåliga så är det väl bara att vinna då? Thern, Foyston? Tröttsamt tjatter.
2025-04-24, 20:00
Medlem
brunnsangs avatar
Fan är det för kommentatorer på dif matchen.

Killen med svart hår fick orten feeling och börja köra nått speedat babbesnack i spelarintervjun och tjejen börjar svära när hon kommenterar tychosens mål sen har hon svårt att hålla sig för skratt efter det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in