2025-04-23, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Rask har varit väldigt aktiv att samla alla förtal mot honom på Drive så mycket är samlat 🙂

Det är bra för det är orimligt att vissa ska åka dit på förtal och andra komma undan enligt några.
Citera
2025-04-23, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Så är det.

Men du skrev tidigare att du kände igen rösten och det gör jag också men kan inte riktigt placera från vart jag har hört den, kan du?

Ja jag gjorde det men vet inte riktigt var jag har den i minnesbanken.
Det brukar lossna till slut.

Jag läste innan att någon påstod att Chrippa blivit tvingad av Anjo att spela in den första videon.
Märkligt eftersom den hamnade i hans egen kanal.
Chrippa har inte gett sken av att låta sig skrämmas.
Senast redigerad av 111-111 2025-04-23 kl. 22:15.
Citera
2025-04-23, 22:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är bra för det är orimligt att vissa ska åka dit på förtal och andra komma undan enligt några.

Rask har redan dömts för förtal en gång mot en kvinna som sjjälv förtalat Rask väldigt grovt så jag tror Rask kände nu inte en gång till, så han samlade på jävligt mycket förtal från Christopher på honom. När Åklagaren ser lite av detta kommer utredningen att läggas ner.
Citera
2025-04-23, 22:10
Medlem
Mindre än 48h kvar tills Chrippa är ute och vandrar på gatorna igen 😜
Citera
2025-04-23, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Rask har redan dömts för förtal en gång mot en kvinna som sjjälv förtalat Rask väldigt grovt så jag tror Rask kände nu inte en gång till, så han samlade på jävligt mycket förtal från Christopher på honom. När Åklagaren ser lite av detta kommer utredningen att läggas ner.

Jag vet och samma person fortsätter grovt förtala honom.

Det är så bra att det finns mycket sparat för då kan det finnas sådant som hon inte kan få komma undan.

Rätt ska vara rätt sa en kvinna.
Citera
2025-04-23, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Mindre än 48h kvar tills Chrippa är ute och vandrar på gatorna igen 😜

Det kan bli så, det vet vi inte än.
Citera
2025-04-23, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
han kommer omhäktas. nu vet dom att han kommer dömas. jag ger honom inte ens 1% chans till frigång. det tas även i beaktning att han tidigare dragit vid frigång. däremot kanske dom släpper på hans restriktioner så han får titta på tv och läsa tidningar och kanske få sammsittning. och han kommer då kunna ringa samtal osv.

Ja det lutar väl mest till att han blir kvar i häktet, det kan han göra tycker jag.
Citera
2025-04-23, 22:26
Avstängd
Citat:
min yngsta dotter är 16. hon vill lära sig hur börsen fungerar. hon funderar på vad hon vill bli. hon är duktig på datorer då jag lärt henne en hel del på den fronten. hon har ett väldigt bra öga för estik. hon vill hoppa över gymnasiet för hon vill tjäna pengar. men jag har sagt att du gör gymnasiet och jobbar extra på helgerna. och hon fattar, men vet inte såklart vad hon vill. men bitarna kommer ramla på plats.

linnea vill sminka sig på youtube och bli känd för precis ingenting. hon vill inte jobba. hon är som en 12 åring som tror allt bara kommer gratis bara man ser söt ut eller något.

Då stämmer det ju väldigt bra ändå vad nån skrev, att L aldrig fått verktyg hemifrån, hur man för sig och beter sig i den riktiga världen......

Du låter däremot som en väldigt klok förälder.
Citera
2025-04-23, 22:28
Medlem
Citat:
Ja jag gjorde det men vet inte riktigt var jag har den i minnesbanken.
Det brukar lossna till slut.

Jag läste innan att någon påstod att Chrippa blivit tvingad av Anjo att spela in den första videon.

Men det var fasiken inte Anjo, Chrippa ville spela in men Jocke & Jonna & Anjo tyckte det var dumt men han hade bråttom allt ska ut.
Citera
2025-04-23, 22:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Men det var fasiken inte Anjo, Chrippa ville spela in men Jocke & Jonna & Anjo tyckte det var dumt men han hade bråttom allt ska ut.

Finns säkert nån som sparat skärmdumpar från konversationer där C hetsade Anjo, "mata ut videos bara, I love U broder" osv.......
Finns i tråden men den är ju 2000 mil lång......
Citera
2025-04-23, 22:36
Medlem
Du glömmer att han blev släppt tidigare vid ett tillfälle trots att han drog till Spanien innan det.
Dom häktade om honom för att han inte skulle påverka utredningen för stämplingen då de trodde att bevisen etc var starkare än vad dom var, nu med facit i hand när de upptäckt att bevisen inte räckte och stämplings utredningen tvingades läggas ner, så kommer dom kanske att släppa han fri i väntan på rättegång, häktena är redan överfulla i Sverige och han anses inte farlig på något vis, hade bevisen funnits för stämplingen hade han dock fått stanna i häktet för att han då hade ansetts som farlig för samhället.
Och när det gäller ekobrotten så kommer han vad jag tror att erkänna allt, få Max ett år, sitta 6 månader och sedan va ute på boja sista tiden av straffet.
Men skulle inte bli förvånad om han fick 6 månader och direkt beviljas boja för hela straffet och helt slipper anstalt.

Citat:
han kommer omhäktas. nu vet dom att han kommer dömas. jag ger honom inte ens 1% chans till frigång. det tas även i beaktning att han tidigare dragit vid frigång. däremot kanske dom släpper på hans restriktioner så han får titta på tv och läsa tidningar och kanske få sammsittning. och han kommer då kunna ringa samtal osv.
Citera
2025-04-23, 22:38
Medlem
Citat:
Bland det löjligaste jag hört. Måste vara en trådsanning som så mkt annat. Han ville såklart ha den på sin kanal så han kunde skattefuska lite mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in