2025-04-23, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Kollar gamla videos, både Anjos och Chrippas, för att ja, jag har väl inget annat för mig just nu och är störd ;-)
Och vill se vad som komma skall för Skilleras och om han har vett att reagera som normala människor på eländet. Inte som en lovestruck, glappkäftande liten pojke som tycker att L är värd att försvara.... Håller inte andan dock.
(Jo, jag vet att jag även tyckt att han är verbal. Och det är han. Han har däremot noll koll och borde inte sitta och reagera på saker utan att veta i vilken ordning saker hänt, vem som sa vad, när, varför och så vidare.
Sen har han där emellan dåligt ordförråd och uttrycker sig som en tonåring. Kanske därför han gillar L.)

Men.

I videon när Chrippa drar till Paris för att gå på "Disney World", eftersom Anjo hånat honom i tidigare video att han inte tar med Chloe på såna saker.

Bara några minuter in.... Vad i hela friden händer? De står mitt i en gata, Linnea har halvkoll på Chloe, Chrippa pratar med videokameran, sen tappar båda helt fokus, Linnea dansar iväg och gör nån selfie, Chrippa travar iväg efter henne.... Bilar kommer....
Var. Är. Chloe?? Eller hade de med sig nån mer som höll koll??

Christofers föräldrar var med på resan till Paris. Så det var säkert dom som förhoppningsvis hade koll på Chloe.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Linnea är på undre halvan i mognad bland 17 åriga tjejer och hon är 25. Kan Christopher syfta på henne när han säger blå skruv i blå mug?

Min sons flickvän är 17 och slår henne i mognad med hästlängder. Och då menar jag häääääääästlängder.
Det är när man sätter allt i relation till sitt eget liv som man märker hur fan sjuka människor detta är.
Citera
Avstängd
Citat:
Kollar gamla videos, både Anjos och Chrippas, för att ja, jag har väl inget annat för mig just nu och är störd ;-)
Och vill se vad som komma skall för Skilleras och om han har vett att reagera som normala människor på eländet. Inte som en lovestruck, glappkäftande liten pojke som tycker att L är värd att försvara.... Håller inte andan dock.
(Jo, jag vet att jag även tyckt att han är verbal. Och det är han. Han har däremot noll koll och borde inte sitta och reagera på saker utan att veta i vilken ordning saker hänt, vem som sa vad, när, varför och så vidare.
Sen har han där emellan dåligt ordförråd och uttrycker sig som en tonåring. Kanske därför han gillar L.)

Men.

I videon när Chrippa drar till Paris för att gå på "Disney World", eftersom Anjo hånat honom i tidigare video att han inte tar med Chloe på såna saker.

Bara några minuter in.... Vad i hela friden händer? De står mitt i en gata, Linnea har halvkoll på Chloe, Chrippa pratar med videokameran, sen tappar båda helt fokus, Linnea dansar iväg och gör nån selfie, Chrippa travar iväg efter henne.... Bilar kommer....
Var. Är. Chloe?? Eller hade de med sig nån mer som höll koll??

Föräldrarna var med på resan också. Men det är inte första gången de tappat kontroll över C i några sekunder vid väg med åkande bilar.
Citera
2025-04-23, 20:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Christofers föräldrar var med på resan till Paris. Så det var säkert dom som förhoppningsvis hade koll på Chloe.

Gissningsvis dumpade han C på Annika.
Citera
2025-04-23, 20:24
Avstängd
Citat:
Min sons flickvän är 17 och slår henne i mognad med hästlängder. Och då menar jag häääääääästlängder.
Det är när man sätter allt i relation till sitt eget liv som man märker hur fan sjuka människor detta är.

Jag har en kusin som är 18 som är rätt omogen och hon är nog fan mer mogen än Linnea också iofs.
Citera
2025-04-23, 20:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem

Tack!
Synd de inte visade det då....
Och oklart varför Linnea då ibland halvhjärtat sa till Chloe, "akta bilarna...."
Eller nu klarnar det... Det var ju självklart för kameran.
Citera
2025-04-23, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nu är inget Jockes fel längre men det är för att C fick ett kontaktsförbud emot Jocke och var tvungen att vara tyst.

Tänk bara att det gick så långt att man måste få ett kontaktförbud när det gäller ens bror.
Citera
2025-04-23, 20:57
Medlem
Citat:
Ja just ja, glömde att allt är Jockes fel.
Såklart.
Den enda som L "aldrig kommer att förlåta!"
Ändå den första hon ringer när hon behöver hjälp.....

Jag finner det också väldigt märkligt att Jocke var den första hon kontaktade, det är många saker som är märkligt kring henne.
Citera
2025-04-23, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
det måste enligt lag göras en omförhandling var 14:e dag. teknikaliteter bara.

Tack, bra att du har sån koll på allt.
Vad tror du om fredag?
Citera
2025-04-23, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Tack, bra att du har sån koll på allt.
Vad tror du om fredag?

han kommer omhäktas. nu vet dom att han kommer dömas. jag ger honom inte ens 1% chans till frigång. det tas även i beaktning att han tidigare dragit vid frigång. däremot kanske dom släpper på hans restriktioner så han får titta på tv och läsa tidningar och kanske få sammsittning. och han kommer då kunna ringa samtal osv.
Citera
2025-04-23, 21:27
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det står var och en fritt att tycka som den vill.

I detta fallet så delar Rask min åsikt om att lust går före moral. Det är ju hans eget handlande bevis på.

Jag ser det som underhållning om Rask lider. Han har skadat så många människor genom åren så jag kan inte sympatisera med honom.

Rask lockar fram min antipatiska sida.

Du känner alltså lust när du tänker på Rask?
Citera
2025-04-23, 21:33
Medlem
Citat:

min yngsta dotter är 16. hon vill lära sig hur börsen fungerar. hon funderar på vad hon vill bli. hon är duktig på datorer då jag lärt henne en hel del på den fronten. hon har ett väldigt bra öga för estik. hon vill hoppa över gymnasiet för hon vill tjäna pengar. men jag har sagt att du gör gymnasiet och jobbar extra på helgerna. och hon fattar, men vet inte såklart vad hon vill. men bitarna kommer ramla på plats.

linnea vill sminka sig på youtube och bli känd för precis ingenting. hon vill inte jobba. hon är som en 12 åring som tror allt bara kommer gratis bara man ser söt ut eller något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in