2025-04-23, 18:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Okej? Vad har det med saken att göra? Jag bryr mig inte om de 2.

Exakt. Så fort det bränns i kritiken och sanningen kommer fram om C och L (som är de enda detta egentligen handlar om), så dras Anjo o Rask in.
C sitter i häkte, going on vecka 9?
L försöker desperat hitta inkomstkälla.
Vem/vilka har gjort att de befinner sig i den situationen just nu?
Om ingen tycker att de har satt sig själva i denna sits, så bevisas ju då att båda är totalt hjärnslöa?
Citera
2025-04-23, 18:58
Medlem
Citat:
Hur tror ni Christopher kommer reagera när han får reda på att Linnea umgås med Dogge och Alban? Det är ju ändå 2 blattar. Han kommer garanterat tro pga sin låga självkänsla att hon knullat med båda 2. Men vad förväntar sig Christopher? Hon har ju behov och han kan inte tillfredsställa henne sexuellt i häktet. Christopher måste tänka mycket på vad Linnea gör och om hon knullar andra just nu. Hon är ju sexgalen enligt Christopher.

Kan hon umgås med blattar bara för att provocera Christopher? När de får chans att prata med varandra kommer det nog vara det första hon tar upp att hon hänger med 2 st snart pansionerade blattar. Linnea är ju kåt i kändisar. Det var först Jocke och nu Alban och Dogge.

Linnea hade inte bangat Dr Alban.?
Citera
2025-04-23, 19:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Linnea hade inte bangat Dr Alban.?

Han hade nog inte behövt fråga 2 gånger nej
Citera
2025-04-23, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Exakt. Så fort det bränns i kritiken och sanningen kommer fram om C och L (som är de enda detta egentligen handlar om), så dras Anjo o Rask in.
Om ingen tycker att de har satt sig själva i denna sits, så bevisas ju då att båda är totalt hjärnslöa?
Precis, då ska fokus flyttas någon annanstans från huvudpersonerna. Om och om igen.
Citera
2025-04-23, 19:20
Medlem
Citat:
Dagboksanteckningar kommer vid en offentlig försvarare.

Jo jag vet men det borde det ha kommit vid de här laget, finns ju användare som har påstått i månader att Rask & Anjo är anmälda för förtal men det verkar ju inte bli något av det säkert pga att dom förtalat varandra.
Citera
2025-04-23, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Då kan vi utgå från att det med Linnéa och Thomas är pågående i varje fall.

Yes det blir nog offentligt när åtal väcks.
Citera
2025-04-23, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Chrippa lade ribban åt sina små arbetsmyror kring Therese.
Dessa lyder hans minsta vink.

Så är det.

Men du skrev tidigare att du kände igen rösten och det gör jag också men kan inte riktigt placera från vart jag har hört den, kan du?
Citera
2025-04-23, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601

Eller så är det Jockes fel, helt otroligt att man inte kan se vad kräftan har gjort mot andra personer och kring ekobrotten.
Citera
2025-04-23, 19:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Eller så är det Jockes fel, helt otroligt att man inte kan se vad kräftan har gjort mot andra personer och kring ekobrotten.

Nu är inget Jockes fel längre men det är för att C fick ett kontaktsförbud emot Jocke och var tvungen att vara tyst.
Citera
2025-04-23, 19:40
Medlem
Jag är gammal nog att kunna vara Linneas mamma.

Jäklar vad jag hoppas att hon går vidare och träffar en normal man. Alternativt att hon ses i fuck boy island eller liknande. Chrippa skulle hata det.

Hon är ingen dålig människa. Hon är ung, knappt vuxen, och då fattar man dåliga beslut.
Citera
2025-04-23, 19:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14

Ja just ja, glömde att allt är Jockes fel.
Såklart.
Den enda som L "aldrig kommer att förlåta!"
Ändå den första hon ringer när hon behöver hjälp.....
Citera
2025-04-23, 19:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Jag är gammal nog att kunna vara Linneas mamma.

Jäklar vad jag hoppas att hon går vidare och träffar en normal man. Alternativt att hon ses i fuck boy island eller liknande.

Hon är ingen dålig människa. Hon är ung, knappt vuxen, och då fattar man dåliga beslut.

Se hennes tiktok-lives, sparade hos Hundpsykos på tiktok, sen kan du berätta om du ff tycker hon inte är en dålig människa.
Eller ok. Kanske inte dålig. Men sjukt otrevlig, osmaklig och barnslig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in