2025-04-23, 20:10
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Vet du vad, Therese är exakt vad jag behöver i mitt liv.
Du vet inte hur våran relation ser ut, varken hon eller jag ångrar våra otroheter för en sekund, utan det hade våra band inte varit i närheten utav så starka som dom är idag.
Att du sedan väljer att se på det som att "hon haft en snopp i sin mun" är bara bevis på att du är otroligt juvenil och inte kan tänka särskilt långt, alls faktiskt.
Hon är luften i mina lungor, hon ger mig kraft jag egentligen inte har, hon är min ledstjärna i mörkret och min motivation i livet, ingen kommer någonsin förstå mig som hon gör, och jag vet att hon känner likadant inför mig, och för oss är DET vad som är viktigt och spelar roll, inte att hon "haft en annan snopp i sin mun", vi tänker inte ens på det.
Att du dock sedan gör det är bara otroligt konstigt, du är en konstig människa.
Hoppas du skäms =)

Fint skrivet, romantiskt på något sätt.
Citera
2025-04-23, 20:15
Medlem
Wooqiprwos avatar
Har länge funderat på hur det kan kännas att ha en sån som Baronen i släkten, som sin svärson till exempel. Tessan ser ju mellan fingrarna, men hennes farsa måste ju vara sjukt besviken på hennes val av partner eller vad tror ni? Vad är det för dialog man kan tänkas hålla med honom på släktmiddagar?

- Jag landade ett sjukt avtal i helgen, det va...
- Hörrni framstjärtar, har ni sett min senaste bänger på jotobe? Jag satte sekretkvinnan ordentligt på plats för fan! Den satt som pitten i Greta! Och ni vet att Tessan skickar grövre grejer än mig va och jag masserar ju henne till sömns varje kväll *host*.
Citera
2025-04-23, 20:19
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Just i detta nu har Anna en live om Aså där hon berättar att hon pratat med Rask och skickat information om Aså till honom.
Aså är enligt Anna en bedragande lögnerska och tyvärr kan inte Anna visa bevis för det är så allvarligt och tom polisiärt.
580 pers sitter och idiotförklarar Aså, och ömmar för familjen Rask.
Jag insåg nu att sektens följare till stor del består av folk som är inblandade i alla dessa gapiga Tiktokdrama som pågått i flera år. Såklart!

Men var hittar jag detta jävla horlive då?

Det är ju inte som att man kan söka på Åsa eller Anna och hitta det
Citera
2025-04-23, 20:28
Medlem
Citat:
Just i detta nu har Anna en live om Aså där hon berättar att hon pratat med Rask och skickat information om Aså till honom.
Aså är enligt Anna en bedragande lögnerska och tyvärr kan inte Anna visa bevis för det är så allvarligt och tom polisiärt.
580 pers sitter och idiotförklarar Aså, och ömmar för familjen Rask.
Jag insåg nu att sektens följare till stor del består av folk som är inblandade i alla dessa gapiga Tiktokdrama som pågått i flera år. Såklart!
Vad är det med WT-människor och göra allt via TikTok eller youtube?
Citera
2025-04-23, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Men var hittar jag detta jävla horlive då?

Det är ju inte som att man kan söka på Åsa eller Anna och hitta det

@BaraAnnahMedMuffins (På TikTok)
Senast redigerad av Kristallgran 2025-04-23 kl. 20:40. Anledning: Tillägg
Citera
2025-04-23, 20:45
Medlem
Facebacks avatar
Citat:
@BaraAnnahMedMuffins (På TikTok)
Är det Åsa som pratar nu?
Citera
2025-04-23, 20:57
Medlem
Hillsongsekts avatar
Vi vet att han sexchattar med flera än aså.

Vi vet att han blev påkommen under påskhelgr och det ledde till att T flippade.

Och inget baronen säger eller gör ändrar det faktum att verkligheten är verkligheten.

Sure den spirituella baronen kan bränna aså på bål för att avskräcka fler visselblåsare men hans publika image som family man är redan aska

Fallande views och åtal för grovt förtal.

Snart skakar han galler och T får sitta och skämmas över sin horkarl till make.
Citera
2025-04-23, 21:12
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt

Och inget baronen säger eller gör ändrar det faktum att verkligheten är verkligheten.

Sure den spirituella baronen kan bränna aså på bål för att avskräcka fler visselblåsare men hans publika image som family man är redan aska

Han blev outad redan andra advent-helgen. Det skulle vara grymt om fler brudar trädde fram, anonymt men med legita konversationer. Att Rask och Therese har ett öppet förhållande är BS
Citera
2025-04-23, 21:22
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Vi kan alltid hoppas. Men faktum är att Baronens senaste två videos om otroheten har genererat mer tittare än på länge.
ExploatraBaronen kommer med all säkerhet att göra sin otrohetsaffär till en lång serie med content, så länge det generar visningar. Så jävla vidrig är han och när visningarna väl börjar dala så går han väl och är otrogen igen, nu när han kommit på att det ger tittare.
Citera
2025-04-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Är det Åsa som pratar nu?
Nej, Aså har inte funnits på Tiktok på länge. Hon har inte deltagit alls i denna liven.
Citera
2025-04-23, 21:26
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:

Du vet mycket du 😂
Citera
2025-04-23, 21:27
Medlem
GreenBatterys avatar
Uppdatering senaste videon:
Tummar upp: 1027
Tummar ner: 2161
Views: 17545

Man kan därför dra slutsatsen att det finns minst 1027 st totalt pantade människor med youtubekonton som tycker det är helt ok att den porrskadade ÄckelBaronen fortsätter sin osunda karriär.

Ridå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in