Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
Förstår inte hur man inte kan se igenom denna människan. Är helt säker på att hon har NPD. Sätter hon rör sig, pratar & sen ska få de till att hon är så stängd med att prata om sina känslor. Många svåra ord kunde hon kasta in oxå & prata om samma saker på olika sätt genom hela videons gång.
Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Precis. N är en solklar Narcissist.
Jaget kommer före allt och hennes förmåga att känna av andra människors känslor saknas helt. Sedan kan hon sitta och komma med än den ena än den andra förklaringen till hur hon hanterar saker.
Finns mycket i hennes ord som Ej stämmer överrens med verkligheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Håller med er!! Såg också detta 🤐 liknande videon har Nicci gjort förut på yt. Nu är det STORA offerkoftan åker på (typiskt narc.beteende) och ska spela stark. Jag är också förvånad att inte fler ser igenom detta. Hon klarar inte av att visa känslor om det gäller andra, det är när hon tycker såååå synd om sig som gråtvideon kommer. Jag är säker på att det kommer om hon inte får som hon vill.
Tyvärr kan jag inte släppa att de kommit undan med det karaktärsmord på C:s biopappa!! Han må vara naiv, usel pojkvän osv. ha rövigt beteende. Men från det till att måla upp honom som en aggressiv person (vilket hon anklagat ALLA sina ex när det tagit slut, hon blir "gone girl" då) till att vara fara för sitt barn är steget långt. Min undran till Nicci och J som hela tiden påstår att de är förlåtande. Att de kan förbise VL:s förflutna men inte på något vis förlåta A (vad det nu är han gjort ?!? ) går man till Niccis och A:s sms som finns på bloggbevakningen så inte en enda gång nämner hon att han är våldsam, vilket hon och J gärna vill påskina. För jag hoppas inte att han är polisanmäld för att vara omogen och kränkande ord? 😳
Jösses vad lilla C liknar A samma glitter som han har i ögonen (innan N sög all energi ur honom) och mun/haka. Hon liknar båda men jag personligen ser mer A än N i henne
Hoppas de får träffa varandra snart🙏
Det ni beskriver är ju det alla har kunnat ta del av som följer henne el går in på hennes sociala medier.
Jag kan fortfarande inte förstå hur folk kan blunda el inte se att N gång på gång sitter och säger en sak men menar el gör något helt annat än det som sägs.
Vad är det vi el dom missar förstår bara inte 🤔 Hur kan en mamma få tillåtelse att stänga ute barnets pappa som i detta fall är A .
Har så svårt att förstå hur N gång på gång målar upp han som farlig och att han skulle vara en fara för C .
Hade detta stämt med det hon antyder om men inte säger rent ut så hade A garanterat suttit inne .
Det är så mkt som inte stämmer överens med verkligheten och att denna fam kan komma undan med precis allt ! Hur lång tid ska det behöva ta innan myndigheterna får upp ögonen
Och som det oxå skrivs här ovan hur kan dom godkänna VL med sitt tunga förflutna men inte A . Är det för J & C har haft ett missbruk tidigare så dom ser förbi det el vad 🤷♀️
Även här pratar N emot sig själv, hon har vid ett ex antal tillfällen sagt att hon aldrig skulle bli ihop med folk som missbrukar el missbrukat .
Som sagt hoppas detta möte handla om As rättighet om att få träffa sin dotter. Då man vet att han ej har gett upp hoppet om det .