2025-04-18, 19:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Vem har sagt att han är en mes?
Om han hade lyssnat på åsikter utifrån så hade han aldrig dejtat henne.
Endast framtiden kommer att utvisa om hon blivit annorlunda med honom eller om han blir nästa offer för inlägg på sociala medier.
Alltså det är jag som säger att han inte är en mes som lyssnar på negativt skvaller och ryktesspridning. Han vill gärna bilda sin egen uppfattning.
Vilket man bör göra. 😃
Citera
2025-04-18, 19:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Vad jag vet så har det här med att beundra ( i många unga tjejers ögon) coola hockey som fotbolls-grabbar med status och pengar ploppat upp under de senaste åren. Hur det är för N :s del vågar jag inte uttala mig om, men hon har inte tidigare öppet visat något tecken på att just hockey-killar skulle hamna överst på hennes lista.

Mycket är så omoget, ytligt, empatilöst och egoistiskt när det kommer till N så hon kan vara ytterst svår att greppa generellt eftersom hon ofta talar emot sig själv.

Jag vill minnas att N sa i LI att hon hatade att träna och där visades att A försökte få henne till gymmet samt coachade henne till att träna utan att hon själv visade något större intresse.

När A sedan träffade en fitness tjej efter att N kastat ut honom så valsade N iväg till gymmet var morgon när C var lill-liten för att minsann visa att även hon kan. Det blev några bakdels- filmningar där vid lag. 🫣
Nu var det längesedan N lade upp ett träningsklipp på SM.

N har själv berättat att hon är bra på att "ragga" och tar själv ofta kontakt med killar istället för tvärtom. Jag har även en kontakt som uttryckt att N inte heller drar sig för att ragga på redan upptagna män. Ett tecken på att respekten med förmågan att känna av andra människors känslor inte finns där och att hon i sin enfalld gärna vill se sig som oemotståndlig.

Just nu verkar det "bara vara Hockey" som gäller.

Återstår att se vad det är som gäller nästkommande säsong 😅🫡
Är den där fitnesstjejen hon som också lämnade honom? Undrar varför han har så svårt att behålla tjejerna han är ihop med efter ungefär samma tid 🤔
Citera
2025-04-18, 19:13
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Mmm. Precis. Förhållandet mellan VL & N är ju fortfarande purfärskt och de mindre "bra" egenskaperna hos N har förmodligen inte hunnit uppenbara sig där ännu.
Sedan har de ju heller inte kunnat dejta på daglig basis eftersom VL spelar på elitnivå.

Den stora prövningen i förhållandet kommer när de två över tid lärt känna varandras olika tillkortakommanden.
Möjligen är de "nykära" just nu, men frågan kvarstår om förhållandet verkligen kommer att hålla i längden?

Aldrig förr har N sprungit på så många hockeymatcher som nu!!! 🙄😅

N fortsätter att prioritera bort sin dotter på vardaglig basis när hon själv önskar och det känner C mer än väl.
C är en pigg, alert liten flicka med en stark vilja som nu börjar förstå mer och mer för var dag som går.
A sitter fortfarande i en rävsax och tvingas betrakta allt på en armlängds avstånd så länge han inte står skriven som pappa till C.

N utövar ett maktmissbruk här och ju längre tiden går desto mer svårhanterligt och mer sårbart blir det för C och så äver för A.

Man undrar ju om N någonsin kommer att växa upp och själv inse vad hon håller på med när det gäller en moders ansvar gentemot sitt barn?

VL verkar inte vara så aktiv på SM och han blir säkerligen tillsagd/rådd till att inte gå in och läsa enl. N & J "Allt Skit" som alla "galna" människor skriver om dem på Flashback och i kommentarsfälten på SM.

Kärlek kan lätt förblinda.
Men till VL bör dock nämnas att det inte är någon slump att N:s inte helt så friska beteende resulterat i allmänhetens starka reaktioner.

Glad Påsk!😊🌞🐣

Ja exakt!
Vi får väl se om relationen håller och om hon har ändrat beteende, hoppas det men har inte några höga förväntningar på det.

Det är väldigt sorgligt med Chiara eftersom Nicci ville vara ensamstående mamma men nu är hon inte hemma så ofta.
Flickan har det säkert jättebra men eftersom hon inte får lov att ha sin pappa så behöver hon sin mamma ännu mer.
Tyvärr är Nicci väldigt ego och prioriterar sig själv först alltid och sedan rättfärdigar det på olika sätt.

När man handlar så blir det konsekvenser och en offentlig person som väljer att tvätta sin smutsiga byk (som gammelmormor brukar säga)
framför hela världen kan inte förvänta sig något annat.

Haha ja vi kanske uppfattas som galna men det finns ett till ordspråk från gammelmormor, ingen rök utan eld!
Vem den riktiga galningen är visar sig i sista änden!

Detsamma till dig!
Citera
2025-04-18, 19:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Har Nicci alltid haft intresse för hockeykillar eller är det efter Andreas? (Han är väl hockeykille, fast i en lägre division?)
Ingen aning om hon alltid haft det.
Ja det är A också men som du säger i en annan lägre division.
Undrar varför han sökte till ett sånt dejtingprogram egentligen?🤔 Tror inte jag hört eller läst nåt om det.
Behov av att synas eller svårt att hitta tjejer på ”alldagligt” vis?
Citera
2025-04-18, 19:21
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Alltså det är jag som säger att han inte är en mes som lyssnar på negativt skvaller och ryktesspridning. Han vill gärna bilda sin egen uppfattning.
Vilket man bör göra. 😃

Good for him!
Gammelmormor brukar säga att man ska sålla agnarna från vetet och Viktor Lodin väljer själv vad han vill se och höra såklart, tror att de flesta önskar henne en sund relation både för henne och hennes dotter.
Citera
2025-04-18, 19:24
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Har Nicci alltid haft intresse för hockeykillar eller är det efter Andreas? (Han är väl hockeykille, fast i en lägre division?)

Både de som spelar hockey, fotboll och realitykillar, youtubers mm, hon är intresserad av de som är kända på olika sätt.
Citera
2025-04-18, 19:36
Avstängd
Citat:
Good for him!
Gammelmormor brukar säga att man ska sålla agnarna från vetet och Viktor Lodin väljer själv vad han vill se och höra såklart, tror att de flesta önskar henne en sund relation både för henne och hennes dotter.
Ja jag menar det, han är ju själv utsatt för skvaller så förstår nog.
Men såklart, man önskar ju dom lycka till med allt utifrån vad dom känner för varann 😃
Citera
2025-04-18, 19:37
Avstängd
Citat:
Både de som spelar hockey, fotboll och realitykillar, youtubers mm, hon är intresserad av de som är kända på olika sätt.
Blir nog lätt så när man befinner sig i offentligheten själv. Både på gott och ont för dom flesta
Citera
2025-04-18, 20:14
Medlem
Citat:

Att hon dragits till/varit ihop med realitykillar och YouTubers känner jag till. Men visst känns det som att intresset för hockeykillar växte efter Andreas? Har inte följt henne innan Love Island så vet inte förstås, även om jag vetat vem hon var sen Marcelo.
Citera
2025-04-18, 20:18
Medlem
Citat:
Ingen aning om hon alltid haft det.
Ja det är A också men som du säger i en annan lägre division.
Undrar varför han sökte till ett sånt dejtingprogram egentligen?🤔 Tror inte jag hört eller läst nåt om det.
Behov av att synas eller svårt att hitta tjejer på ”alldagligt” vis?

Nuförtiden är det väl ganska vanligt att man inte söker in, utan blir kontaktade på typ Instagram av någon castare som lockar med en slant och resa/äventyr. Många ser det ju som sin chans att bli influencer också och inte för att hitta kärleken på riktigt. Hur det var i hans fall vet jag förstås inte.
Citera
2025-04-18, 20:35
Avstängd
Citat:
Nuförtiden är det väl ganska vanligt att man inte söker in, utan blir kontaktade på typ Instagram av någon castare som lockar med en slant och resa/äventyr. Många ser det ju som sin chans att bli influencer också och inte för att hitta kärleken på riktigt. Hur det var i hans fall vet jag förstås inte.
Ja så är det nog…inte så insatt i den typen av program. Men nu när du säger det så har jag nog hört några säga att dom blivit just castade 👍
Citera
2025-04-18, 22:45
Medlem
Citat:
Är den där fitnesstjejen hon som också lämnade honom? Undrar varför han har så svårt att behålla tjejerna han är ihop med efter ungefär samma tid 🤔

J & A var tillsammans i över ett år och väldigt kära i varandra minst 3/4- delar av den tiden. Sedan finns det givetvis olika omständigheter och eller anledningar till varför ett par väljer att gå skilda vägar. Att det var J som lämnade A är bara spekulationer. Nja,,..skulle jag säga om någon frågar mig. De
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in