Och då är det Rask det är synd om? Stackaren som lever i ett "öppet förhållande", sedan i Måndags, och har drabbats av den elaka Å
Om nu det varit någon som varit omtyckt på Tiktok? Hade utfallet blivit detsamma då. I mina öron låter det mer som att Rask kan göra precis vad han vill med detta eftersom det är Å det gäller. Fy fan vilken dubbelmoral.
Och, som i Chrippafallet, är det en vän som slänger henne under bussen?
Klart att han går på den utan plattform som redan är hatade av några tiktokmongon och inte medvikts som kommer med vuxna argument, annars än att berätta att han anmält. Han är så jävla patetisk.
Shit vilken vidrig video som Rask gjorde... Han tar priset i att vara vidrig nästan varje vecka.
I alla fall varannan vecka har det kommit något nyss som påvisar vilket kräk han är
Varför vill den porrskadade ÄckelBaronen ha meddelandehistoriken från kvinnan för att visa Therese? De har ju en överenskommelse om att de får skriva fritt till andra. Varför ska han då visa upp det för henne? Visar hon upp allt hon skrivit med riktiga män tror jag det hade hängts ut direkt av hennes älskade make.
Det är ju ingen bedrift att vara mer man än den porrskadade ÄckelBaronen…
Varför vill den porrskadade ÄckelBaronen ha meddelandehistoriken från kvinnan för att visa Therese? De har ju en överenskommelse om att de får skriva fritt till andra. Varför ska han då visa upp det för henne? Visar hon upp allt hon skrivit med riktiga män tror jag det hade hängts ut direkt av hennes älskade make.
Det är ju ingen bedrift att vara mer man än den porrskadade ÄckelBaronen…
Sekretbaronens ungar kommer säkert få många frågor på skolan om vad deras mamma tar per timme. För hon är ju hora. Det har din pappa sagt.
Stackars barn.
Så som jag tolkar det så tog eenoveringsserien slut efter endast två succéartade avsnitt… Den kan alltså läggas till på listan med saker som han bara startat upp utan att fullfölja.
”Jag ska renovera rum för rum och ni ska få följa med på allt. Jag tycker det här är skitkul!”
Så som jag tolkar det så tog eenoveringsserien slut efter endast två succéartade avsnitt… Den kan alltså läggas till på listan med saker som han bara startat upp utan att fullfölja.
”Jag ska renovera rum för rum och ni ska få följa med på allt. Jag tycker det här är skitkul!”
En ny man osv
¨
Du tolkar det nog tyvärr fel, personen i fråga frågar om nästkommande renoveringsvideor kommer på hans andra kanal, men han svarar att det minsann kommer på denna.
Anjo har ju sagt i en video hur fina och korrekta förpestarens bevis var... undra om han kommer säga åt sin hund att göra en förlåt video om han får press från sitt håll?
¨
Du tolkar det nog tyvärr fel, personen i fråga frågar om nästkommande renoveringsvideor kommer på hans andra kanal, men han svarar att det minsann kommer på denna.
Vafan ja du har rätt ser jag nu. Det blir skamvrån resten av dagen för mig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!