Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-22, 20:58
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Killar är kåta 24/7, kvinnor är kåta några dagar varje månad, ungefär så, men såklart varierar det en del även inom könen.
Tex en deprimerad småfet man med lågt testosteron kanske aldrig ens runkar, medans en kvinna i 20 års åldern som tränar och är frisk onnanerar flera gånger i veckan pga hennes höga testosteron.

Minns jag läste en studie där man injicerade kvinnor med testosteron så nivån låg påvad en pojke i tonåren hade.
Dessa kvinnor blev då helt galna och kunde inte hantera sin sexdrift.
Män och kvinnor är biologiskt olika och det är inget fel i det.
Hade kvinnor gått runt och varit kåt och velat knulla random män precis som män vill med random kvinnor, då hade 99% av alla kvinnor varit konstant gravida från det att dom var 14 fram tills dom var typ 35.
Haha. Rolig kommentar!

Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Exakt såhär bra skrivet, men fan ja har tydligt märkt av rytmerna men inte lyckats pin dom down till exakt när, ja blir bara förvirrad när det kan variera såpass mycket. Verkligen från kåta blickar till "tunnelseende titta inte på mig", man måste känna av dom individuellt men finns dagar verkligen skaror av kvinnor e flirtiga.
Logiken säger ju att alla inte attraheras eller tycker samma. Så deras reaktioner på dig är tyvärr inte alltid att du är en gud och andra saker kanske händer inne på hjärnkontoret precis när era vägar möts.
Citera
2025-04-22, 21:01
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Brudar ligger alltid i osynk i grupp.
Ni är programerade så.
Är en myt att ni synkar.

Så 4 brudar i grupp är en madröm.
3 hatar en o en vill ligga , sen tar nästa staffetpinnen osv.

Rullande schema

Vad försöker du säga?
Citera
2025-04-22, 21:27
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Vad försöker du säga?

Du får hitta nån annan o bråka med 😅
Citera
2025-04-22, 21:27
Medlem
gurglms avatar
Tjejer är kåta under den del av sin cykel då de dricker vin.
100% av kvinnor, enligt mina egna studier i ämnet, blir kåtare av alkohol. Trist.
Citera
2025-04-22, 21:49
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Kan man generalisera för en större mängd kvinnor när den infaller? Försöker inte skapa ett kåthets horoskop men har fan märkt av mönster ändå

Nej eftersom våra menscykler inte bara varierar på individuell nivå, men även från gång till gång. Det enda sättet är att fråga om hon har ägglossning vilket hon kanske själv inte alltid vet. Dessutom är en majoritet kvinnor på p-piller.
Citera
2025-04-22, 21:51
Medlem
Citat:
Jag kan va stiligt snyggt klädd, lr för den delen helt normalt, gå in till stan och på buss, gata, butiker få massa kåta blickar av tjejer, leenden osv.

Sen finns dagar där ja see exakt likadan ut/känner mig likadan men får noll respons. Har märkt utstrålning är tjejer väldigt "känsliga" för och dom reagerar på "manlig dominant" energi/hållning särskilt effektivt. Men inte varje dag man är i power mode heller.

Som man hade ja hoppat i säng med tjejer utan större krav, närsomhelst etc bara hon e snygg. Men vet t.ex tjejer är mer fertila under en period av sin mens cykel och blir kåtare och tänder på mer manliga män just då enligt studier. Även märkt efter varje vinter första varma vår dagarna otroligt lätt få napp och man märker hur kåta dom är.

Andra gånger ser dom stressade ut och man vågar knappt göra ögonkontakt så de inte blir ett metoo case.....

Hur upplever ni detta? Och kvinnor när är ni särskilt kåta och "approachable".?

Om de inte kan knulla den dagen så ber man dem att lägga sig ner och öppna munnen.
Citera
2025-04-22, 21:52
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Det är klart att ägglossning påverkar. Men inte så att jag någonsin gått runt och tittat på främmande män på det sättet som beskrivs. Det är i sådana fall när jag är tillsammans med någon. Då kan jag höra hormonerna skrika exta mycket när det är ägglossning.

Annat som påverkar är välmåendet i allmänhet. Mår man inte bra så är man inte så sugen. Ganska självklart faktiskt och jag tror inte att det är så könsbundet.

I övrigt är det något skumt med snubbar som går runt och tror att de blir spanade på med "kåta blickar". Det händer typ inte.

Eller hur aldrig i livet att jag gett specifikt kåta blickar till män på stan. Kan tycka att någon ser stilig ut eller är välklädd, men just "kåt" är nog mannens projicering.
Citera
2025-04-22, 22:18
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Och kvinnor när är ni särskilt kåta och "approachable".?
Människan är ju bara ett djur så ägglossning är ett bra tips.
Citera
2025-04-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag är alltid lika kåt då jag behöver orgasmer för att må bra.

Låter som att du är en sexmissbrukare.
Citera
2025-04-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoodMorningVietnam
Tjejer säger att det är märkbart hur män påverkas av årstiden.

Har det aldrig slagit dig att kvinnor har olika preferenser? Få kåta blickar och leenden. Är du säker på det? Kvinnor kan bete sig på ett sätt utan att ha en speciellt avsikt.

Kvinnor kan också gå genom stan utan att få blickar av vissa, och bli raggade av andra. Män kan också sända ut signaler till kvinnor som de missuppfattar. De kan känna sig fula och ignorerade t ex, men det visade sig att personen var intresserad henne.

Jag vill säga att det är individuellt som alllr annat. En del tjejer är nästan aldrig intresserad av killar.
Nej det är inte individuellt, det är en rad av biologiska faktorer och omständigheter som avgör allting så du kan sluta svammla nu.
Citera
2025-04-22, 22:43
Medlem
Kan bara tala utifrån mig själv nu (som kvinna).

När det är fint väder ute

Man har fått god sömn och känner sig utvilad

Man mår psykiskt bra? / allmänt på gott humör

Fri från krav/stress/press/sysslor/måsten

Mannen gör det lite spännande

Han är snygg och fräsch

Man är singel

Absolut kan en kille glida in i ens liv lättare än om man är i bråk med chefen t.ex. haha
Citera
2025-04-22, 22:47
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facingevil
Kan bara tala utifrån mig själv nu (som kvinna).

När det är fint väder ute

Man har fått god sömn och känner sig utvilad

Man mår psykiskt bra? / allmänt på gott humör

Fri från krav/stress/press/sysslor/måsten

Mannen gör det lite spännande

Han är snygg och fräsch

Man är singel

Absolut kan en kille glida in i ens liv lättare än om man är i bråk med chefen t.ex. haha

Vi är snygga män är bara sexobjekt o leksaker åt er när det flödar där nere

Pump & dump

Buhu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in