Citat:
Ursprungligen postat av
Generalkosmos
Jag kan va stiligt snyggt klädd, lr för den delen helt normalt, gå in till stan och på buss, gata, butiker få massa kåta blickar av tjejer, leenden osv.
Sen finns dagar där ja see exakt likadan ut/känner mig likadan men får noll respons. Har märkt utstrålning är tjejer väldigt "känsliga" för och dom reagerar på "manlig dominant" energi/hållning särskilt effektivt. Men inte varje dag man är i power mode heller.
Som man hade ja hoppat i säng med tjejer utan större krav, närsomhelst etc bara hon e snygg. Men vet t.ex tjejer är mer fertila under en period av sin mens cykel och blir kåtare och tänder på mer manliga män just då enligt studier. Även märkt efter varje vinter första varma vår dagarna otroligt lätt få napp och man märker hur kåta dom är.
Andra gånger ser dom stressade ut och man vågar knappt göra ögonkontakt så de inte blir ett metoo case.....
Hur upplever ni detta? Och kvinnor när är ni särskilt kåta och "approachable".?
Tjejer säger att det är märkbart hur män påverkas av årstiden.
Har det aldrig slagit dig att kvinnor har olika preferenser? Få kåta blickar och leenden. Är du säker på det? Kvinnor kan bete sig på ett sätt utan att ha en speciellt avsikt.
Kvinnor kan också gå genom stan utan att få blickar av vissa, och bli raggade av andra. Män kan också sända ut signaler till kvinnor som de missuppfattar. De kan känna sig fula och ignorerade t ex, men det visade sig att personen var intresserad henne.
Jag vill säga att det är individuellt som alllr annat. En del tjejer är nästan aldrig intresserad av killar.