Citat:
Ursprungligen postat av
hennevilljagknulla
Killar är kåta 24/7, kvinnor är kåta några dagar varje månad, ungefär så, men såklart varierar det en del även inom könen.
Tex en deprimerad småfet man med lågt testosteron kanske aldrig ens runkar, medans en kvinna i 20 års åldern som tränar och är frisk onnanerar flera gånger i veckan pga hennes höga testosteron.
Minns jag läste en studie där man injicerade kvinnor med testosteron så nivån låg påvad en pojke i tonåren hade.
Dessa kvinnor blev då helt galna och kunde inte hantera sin sexdrift.
Män och kvinnor är biologiskt olika och det är inget fel i det.
Hade kvinnor gått runt och varit kåt och velat knulla random män precis som män vill med random kvinnor, då hade 99% av alla kvinnor varit konstant gravida från det att dom var 14 fram tills dom var typ 35.
Hahahaha det lät roligt och nog rätt sant. Tur att det inte är så eller? Det kanske ni alla gillat.
Och som andra sagt runt ägglösning och 1 vecka där omkring är man extra kåt, och jag tror precis som jag, så luktar vi kvinnor också lite extra gott, lite sötare överallt

Plus att man känner sig lite snyggare också.
Troligt för att attrahera en partner.
Sen är det dagar man bara känner sig så grå....
Man måste ändå erkänna att naturen ändå är rätt häftigt, hur den konstruerat så vi är så fantastiska varelser.