2025-04-20, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Varför tror du Sverige ser ut som det gör med massinvandring och galna politiska utspel konstant. Logik styr inte, utan kvinnans kortsiktiga tänk och känslor.

Med tanke på kvinnohatet man ständigt får se på Flashback är det kanske inte konstigt att kvinnor röstar in andra män. Finns ju ingen anledning att vara lojal emot feminiserade kvinnohatare när man kan få in andra män där flertalet kommer ha bättre kvinnosyn(och flertalet likvärdig den Flashbackare har)
Citera
2025-04-20, 22:29
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Med tanke på kvinnohatet man ständigt får se på Flashback är det kanske inte konstigt att kvinnor röstar in andra män. Finns ju ingen anledning att vara lojal emot feminiserade kvinnohatare när man kan få in andra män där flertalet kommer ha bättre kvinnosyn(och flertalet likvärdig den Flashbackare har)
Jag hatar inte kvinnor, bara för att jag ser deras natur som en annan, en natur som är särskild från mäns. Kvinnor och män är inte likadana, varken i fysik eller tänkande..

Det kanske är svårt att ta in för gemene svenne(eller speciellt kvinna). Att även om jag anser att kvinnor inte bör ha ledarpositioner i samhällsbärande funktioner och politik, så hatar jag inte kvinnor.

För övrigt har den matriarkala politiken röstat in män från mellanöstern och Afrika till större delen. Dessa har ingen bra syn på kvinnan det kan jag lova dig.
Senast redigerad av Kosmos. 2025-04-20 kl. 22:32.
Citera
2025-04-20, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Har du helt missat att kvinnor dominerar på universiten? Samtliga utbildningar utom ingenjörsutbildningar tror jag. Gissar att det är en tidsfråga innan vi tar över dem med.

Och nej, alla män gör inte allt riktigt djävla bra. Inte ens om de får göra en sak i taget.

De flesta som hade toppbetyg i min klass var tjejer. MEN(män?) det är skillnad på att vara bra på att plugga och ha bra minne och därmed få bra betyg jämfört med att kunna räkna ut saker på egen hand och få ett bra resultat i arbetslivet.

Är plugghästarna i din klass de som blivit mest framgångsrika?
Citera
2025-04-20, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
De flesta som hade toppbetyg i min klass var tjejer. MEN(män?) det är skillnad på att vara bra på att plugga och ha bra minne och därmed få bra betyg jämfört med att kunna räkna ut saker på egen hand och få ett bra resultat i arbetslivet.

Är plugghästarna i din klass de som blivit mest framgångsrika?
Ja.
Citera
2025-04-20, 22:41
Medlem
Citat:
Att även om jag anser att kvinnor inte bör ha ledarpositioner i samhällsbärande funktioner och politik, så hatar jag inte kvinnor.

Exakt så känner jag om män. De bör inte bestämma något men de är gulliga.
Citera
2025-04-20, 22:44
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Exakt så känner jag om män. De bör inte bestämma något men de är gulliga.
Män har genom historien alltid bestämt. Det är i mannens natur att ta de svåra besluten. Att uppfinna, att utforska, att ge beskydd åt gruppen osv.. Ta ex. en kvinna som är boss i ett förhållande, hon kommer se ner på sin man, hon är inte bekväm i det. En kvinna vill ha en man hon ser upp till.
Citera
2025-04-20, 22:45
Medlem
Citat:
Jag hatar inte kvinnor, bara för att jag ser deras natur som en annan, en natur som är särskild från mäns. Kvinnor och män är inte likadana, varken i fysik eller tänkande..

Det kanske är svårt att ta in för gemene svenne(eller speciellt kvinna). Att även om jag anser att kvinnor inte bör ha ledarpositioner i samhällsbärande funktioner och politik, så hatar jag inte kvinnor.

För övrigt har den matriarkala politiken röstat in män från mellanöstern och Afrika till större delen. Dessa har ingen bra syn på kvinnan det kan jag lova dig.

Om du någonsin hade varit kvinna och hamnat i säng med en man så hade du fått se på kortsiktigt tänk och känslor. Så uppenbarligen är det ingen större skillnad mellan könen, även om vissa svenska män vill intala sig att deras kön skulle vara logiska.

Som jag skrev "Finns ju ingen anledning att vara lojal emot feminiserade kvinnohatare när man kan få in andra män där flertalet kommer ha bättre kvinnosyn(och flertalet likvärdig den Flashbackare har)

Som kvinna har man fått ett större urval medan männen har fått ökat antal konkurrenter. Istället för att ta en titt på sig själva och ändra sig till bra män så sitter dom(långtifrån alla) på Flashback och gnäller och klappar sig själva på axeln för att dom är logiska.
Så TS kan nog ana varför jag föredrar att vara kvinna istället för man i dagens Sverige.
Citera
2025-04-20, 22:47
Medlem
Citat:
Män har genom historien alltid bestämt. Det är i mannens natur att ta de svåra besluten. Att uppfinna, att utforska, att ge beskydd åt gruppen osv.. Ta ex. en kvinna som är boss i ett förhållande, hon kommer se ner på sin man, hon är inte bekväm i det. En kvinna vill ha en man hon ser upp till.
Vad bra det gått. Krig, svält, folkmord, klimatkris etc.
Citera
2025-04-20, 22:49
Medlem
Citat:

Du lär inte få njuta av massa orgasmer om Sverige blir ett kalifat.
Citera
2025-04-20, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aprilomaja
Du lär inte få njuta av massa orgasmer om Sverige blir ett kalifat.

Varför skulle jag inte få det? Bara att gifta sig några timmar och sen skilja sig.
Citera
2025-04-20, 22:52
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Om du någonsin hade varit kvinna och hamnat i säng med en man så hade du fått se på kortsiktigt tänk och känslor. Så uppenbarligen är det ingen större skillnad mellan könen, även om vissa svenska män vill intala sig att deras kön skulle vara logiska.

Som jag skrev "Finns ju ingen anledning att vara lojal emot feminiserade kvinnohatare när man kan få in andra män där flertalet kommer ha bättre kvinnosyn(och flertalet likvärdig den Flashbackare har)

Som kvinna har man fått ett större urval medan männen har fått ökat antal konkurrenter. Istället för att ta en titt på sig själva och ändra sig till bra män så sitter dom(långtifrån alla) på Flashback och gnäller och klappar sig själva på axeln för att dom är logiska.
Så TS kan nog ana varför jag föredrar att vara kvinna istället för man i dagens Sverige.
Om du väljer att avla barn med en arab eller afrikan så har du redan förlorat. Även om du tror du "vunnit kampen mot det onda vita patriarkatet", så har du bara raderat din vita blodslinje. Darwinism i princip.
Citera
2025-04-20, 22:53
Medlem
Citat:
Varför skulle jag inte få det? Bara att gifta sig några timmar och sen skilja sig.

Mer komplicerat för dig än nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in