2025-04-20, 18:49
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Världen styrs i första hand av kabbalistiska judar och inte av gemene man tyvärr.
Citera
2025-04-20, 18:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag håller med dig. Att vara kvinna i Sverige är fantastiskt.
Fantastiskt jämfört med att vara en man i Sverige eller fantastiskt jämfört med att vara en kvinna någon annanstans i världen?
Citera
2025-04-20, 18:55
Medlem
zombie-nations avatar
TS tror en mängd saker. Sådant som kanske barn och utvecklingsstörda tänker på. Fattar inte hur man ens vågar posta sådant för hela världen att se.

Nej, jag tror inte att det är så, människan är komplicerad.
Citera
2025-04-20, 19:13
Medlem
Det är pengar som styr inte män som styr
Har du en miljard man eller kvinna så bestämmer nog den som har pengarna .

Dom flesta är nog bara slavar till dom rika.
Citera
2025-04-20, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Fantastiskt jämfört med att vara en man i Sverige eller fantastiskt jämfört med att vara en kvinna någon annanstans i världen?

Jämfört med att vara kvinna eller man i ett fattigt, ojämställt land.
Männen i Sverige tror jag inte har det så hemskt. Men jag är ändå hellre kvinna än man i dagens Sverige.
Citera
2025-04-20, 19:46
Medlem
Som det verkar nu distanserar sig kvinnor allt mer mot män. Just relationer blir färre och färre mellan män och kvinnor.

Kvinnor har mer kontroll på propagandan än män. Kvinnor styr hur man ska tänka ,medans män följer kvinnornas slutsatser.

I Sverige och USA styr män allt mindre även om vi fortfarande kan protest-rösta på personer som Trump.

Det går mer mot att kvinnor lever ensamma ,med män som servar dem via skatter. Vilket gör män allt mindre delaktiga i familjen.

Dessutom minskar kvinnors sexuella attraktion till män så allt färre män får sex ,de som får sexuella relationer är de 10-20% i topppen av männen. Fler kvinnor föredrar vara sexarbetare eftersom det är ett bekvämt sätt tjäna pengar. Insemination blir allt vanligare.

Jag tycker inte män har positionerat sig speciellt bra.
Citera
2025-04-20, 19:59
Medlem
Pannonias avatar
frågade du din kära gamla mor innan du skrev dina rader?
Citera
2025-04-20, 20:03
Medlem
Det är inget jävla könskrig. De som styr gör inte det för att de har kuk/fitta utan det handlar snarare om samhällsklass.

Identitetspolitiken som förpestar väst är bara en distraktion från toppen (det hela började efter Occupy Wallstreet) för att massorna inte ska enas utan bråka om kön, könsidentitet, ras och annat trams.

De som styr utgör en så extremt liten minoritet av globala elitister att det är retarderat att prata om att män eller kvinnor styr baserat på könet på någon av etablissemangets frontfigur.

Det spelar ingen roll om riket styrs av kung eller drottning det påverkar inte vanligt folk.
Citera
2025-04-20, 21:12
Medlem
Kosmos.s avatar
Kvinnors makt ligger i manipulation av män. Och världen idag är tämligen matriarkal.

Jag vill påstå att när svaga män blir ledare pga matriarkalt inflytande, är när imperium faller.

Vi är i det senare stadiet.

Schopenhauer förstod kvinnans natur: https://www.youtube.com/watch?v=AvzpbHKngI8
Citera
2025-04-20, 21:28
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
"Världen styrs av" är ett konstigt sätt att tala.
I vissa delar av svenska samhället så finns det en kvinnlig dominans bland ledarskapet.
I andra delar en manlig.
Sedan är det ett fåtal individer som har mycket makt. Det gäller både män och kvinnor.
Så i praktiken så domineras många kvinnor och män av ett fåtal män.
MEN i praktiken så domineras också många kvinnor och män av ett fåtal kvinnor. Det finns elaka powerkåta män och elaka powerkåta kvinnor.

Har alltid tyckt det är väldigt konstigt att tala om "kvinnor" och "män" som homogena grupper.
Det finns kvinnor som är offer för kvinnor. Män som är offer för män osv.
Senast redigerad av UppmarksamhetsHora 2025-04-20 kl. 21:38.
Citera
2025-04-20, 21:34
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Sverige styrs mest av kvinnor. Var din senaste chef man eller kvinna? Just det.
Dessa bossbitches bossar inte bara män, utan även kvinnor får stå ut med deras bullshit.
Varför tror du Sverige ser ut som det gör med massinvandring och galna politiska utspel konstant. Logik styr inte, utan kvinnans kortsiktiga tänk och känslor.
Citera
2025-04-20, 21:36
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Varför tror du Sverige ser ut som det gör med massinvandring och galna politiska utspel konstant. Logik styr inte, utan kvinnans kortsiktiga tänk och känslor.

Jag ändrade min kommentar, men du hann citera den före. Det senaste jag skrev är mer nyanserat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in