Citat:
Ursprungligen postat av
Kosmos.
Jag hatar inte kvinnor, bara för att jag ser deras natur som en annan, en natur som är särskild från mäns. Kvinnor och män är inte likadana, varken i fysik eller tänkande..
Det kanske är svårt att ta in för gemene svenne(eller speciellt kvinna). Att även om jag anser att kvinnor inte bör ha ledarpositioner i samhällsbärande funktioner och politik, så hatar jag inte kvinnor.
För övrigt har den matriarkala politiken röstat in män från mellanöstern och Afrika till större delen. Dessa har ingen bra syn på kvinnan det kan jag lova dig.
Om du någonsin hade varit kvinna och hamnat i säng med en man så hade du fått se på kortsiktigt tänk och känslor. Så uppenbarligen är det ingen större skillnad mellan könen, även om vissa svenska män vill intala sig att deras kön skulle vara logiska.
Som jag skrev "Finns ju ingen anledning att vara lojal emot feminiserade kvinnohatare när man kan få in andra män där flertalet kommer ha bättre kvinnosyn(och flertalet likvärdig den Flashbackare har)
Som kvinna har man fått ett större urval medan männen har fått ökat antal konkurrenter. Istället för att ta en titt på sig själva och ändra sig till bra män så sitter dom(långtifrån alla) på Flashback och gnäller och klappar sig själva på axeln för att dom är logiska.
Så TS kan nog ana varför jag föredrar att vara kvinna istället för man i dagens Sverige.