2025-04-19, 20:16
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Det där betyder absolut NOLL.

Har du inte märkt hur efterblivna dom är? Hade dom verkligen varit "all in " på krypto så hade deras wallet varit offentlig. Men dom snackar skit som vanligt.
Du har rätt, det var bättre på Biden och Genslers tid.
Citera
2025-04-19, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Relativt alla andra stadsöverhuvuden? Ja, absolut!
Hur många memecoins har Uffe Kristersson?

Desto viktigare, Eric Trump är all in på Bitcoin och krypto. Han har tillgång till farsans öra mer än någon annan lobbyist någonsin kommer ha.
Du kommer aldrig fatta BTC. Varje gång du försöker lyfta BTC refererar du till Trump, Blackrock, Wall Street, Saylor osv. BTC skapades för att fucka med Wall Street, inte för att bli Wall Street.

Absolut att Wall Street kommer behöva vara med i spelet, men om man föder barn brukar man inte lyfta smärtan vid förlossningen som höjdpunkten. Just saying.

Om skaparen av BTC är död vänder personen sig i graven just nu.
Senast redigerad av david-taxi 2025-04-19 kl. 21:42.
Citera
2025-04-19, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Du kommer aldrig fatta BTC. Varje gång du försöker lyfta BTC refererar du till Trump, Blackrock, Wall Street, Saylor osv. BTC skapades för att fucka med Wall Street, inte för att bli Wall Street.

Absolut att Wall Street kommer behöva vara med i spelet, men om man föder barn brukar man inte lyfta smärtan vid förlossningen som höjdpunkten. Just saying.

Det vet vi inte med säkerhet. En del tror att CIA skapat Bitcoin i syfte att fixa världsekonomin.
Citera
2025-04-19, 22:05
Medlem
Leastons avatar
Citat:

Försöker du säga att det såg bättre ut med förra amerikanska regeringen och Gensler? Annars tror jag att vi är eniga i den frågan.
Trump regeringen har varit bra för den politiska acceptansen av Bitcoin, bra så.

Du behöver inte läsa in något jag inte säger i det. Var snäll sluta med det för jag ser att det börjar bli en trend från din sida.
Citera
2025-04-20, 05:51
Medlem
Citat:
Försöker du säga att det såg bättre ut med förra amerikanska regeringen och Gensler? Annars tror jag att vi är eniga i den frågan.
Trump regeringen har varit bra för den politiska acceptansen av Bitcoin, bra så.

Du behöver inte läsa in något jag inte säger i det. Var snäll sluta med det för jag ser att det börjar bli en trend från din sida.
Läste du ens mitt inlägg?

Vad såg bättre ut??? Varför fortsätter du snacka om USA och deras jävla regering, som att det skulle ha någon betydelse för BTC. Det finns ingen regering i världen som kan stoppa BTC, därför är det helt ointressant.

Du är bra dum i huvudet.
Citera
2025-04-20, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Det vet vi inte med säkerhet. En del tror att CIA skapat Bitcoin i syfte att fixa världsekonomin.
Varför skulle CIA bry sig om det. Såna teorier dyker upp när folk spekulerar helt vilt.
Citera
2025-04-20, 10:25
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Läste du ens mitt inlägg?

Vad såg bättre ut??? Varför fortsätter du snacka om USA och deras jävla regering, som att det skulle ha någon betydelse för BTC. Det finns ingen regering i världen som kan stoppa BTC, därför är det helt ointressant.

Du är bra dum i huvudet.
Jag snackar självklart USA för att världen tittar på hur dom approchar kryptoindustrin. Om man inte är tappad bakom en vagn som du (för att hålla din nivå på personangrepp i varenda inlägg), så har man noterat att det finns en stor korrelation mellan policies och kurspriser.

Men du är så insnöad i Monero att du inte förstår dig på ekonomi längre än näsan räcker.

Höj dig.
Citera
2025-04-20, 13:47
Avslutad
Citat:
Varför skulle CIA bry sig om det. Såna teorier dyker upp när folk spekulerar helt vilt.

Din kommentar är inte särskilt imponerande.

För att dollarn är dödsdömd.

15 år efter att Bitcoin skapats är Bitcoin en amerikansk strategisk reserv - och lyfts fram av BlackRock som digitalt guld.

Den som inte förstår dessa implikationer riskerar att missa en av världshistoriens bästa affärer.

Vilket majoriteten av världens plebejer som inte har miljoner att investera redan gjort.
Citera
2025-04-20, 17:00
Medlem
Svenska BTC AB vill bli Europas svar på Microstrategy..
https://news.trijo.co/nyheter/svenska-btc-ab-vill-bli-europas-svar-pa-microstrategy-gastar-bitcoinpodden/
Citera
2025-04-20, 17:04
Medlem
Citat:
Jag snackar självklart USA för att världen tittar på hur dom approchar kryptoindustrin. Om man inte är tappad bakom en vagn som du (för att hålla din nivå på personangrepp i varenda inlägg), så har man noterat att det finns en stor korrelation mellan policies och kurspriser.

Men du är så insnöad i Monero att du inte förstår dig på ekonomi längre än näsan räcker.

Höj dig.
Exakt, du kommer aldrig förstå BTC. Du är bara fokuserad på priset. Inget annat. För resten fattar du inte.

Tror du att man pratar om priset på en BTC convention? Knappast.

Men fortsätt tro att det Trump och USA säger/gör har någon som helst betydelse för BTC. Som att BTC inte har någon chans utan USA. Du resonerar som att USA har makten att påverka framtiden av BTC. T.ex. att om USA skulle vilja stoppa BTC så har dom makten att döda hela projektet för alltid. No fucking way.

Det är så skrattretande i att du inte ser ironin i dina inlägg med vad syftet faktiskt är med BTC.
Citera
2025-04-20, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Din kommentar är inte särskilt imponerande.

För att dollarn är dödsdömd.

15 år efter att Bitcoin skapats är Bitcoin en amerikansk strategisk reserv - och lyfts fram av BlackRock som digitalt guld.

Den som inte förstår dessa implikationer riskerar att missa en av världshistoriens bästa affärer.

Vilket majoriteten av världens plebejer som inte har miljoner att investera redan gjort.
Det är inte speciellt imponerande att dra fram av om de mest uttjatade teorier om hur BTC skapades.

Jag saknar den tiden när BTC faktiskt var coolt. 2011 när jag själv började köpa.
Citera
2025-04-20, 18:39
Avslutad
Citat:
Det är inte speciellt imponerande att dra fram av om de mest uttjatade teorier om hur BTC skapades.

Jag saknar den tiden när BTC faktiskt var coolt. 2011 när jag själv började köpa.

Först kände du inte ens till den och nu är det den mest uttjatade teorin som du förstås känt till hela tiden?

Dina uppgifter står för dig. Jag står fast vid CIA-teorin tills jag ser något som är mer troligt.

Avslutningsvis uppskattar jag inte din attityd så jag tackar för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in