Citat:
Ursprungligen postat av
Stopp.Belagg
Nu när du har sålt hälften av dina bitcoin (?) borde väl portföljen kännas lättare?
Men ärligt talat förefaller detta inte riktigt vara något för dig. Du verkar ha för svårt att hantera kortsiktiga prisrörelser och sakna en klar idé om varför du placerar som du gör. Portföljen är kanske för kryptotung för ditt psyke?
Påverkar mig inte ett skit faktiskt! 1 miljon hit eller dit påverkar mig 0 faktiskt!
Tänkt såhär, Man håller på med fastigheter istället för krypto! Någon idiot alltså EN person på hela världen kan på några dagar få fastigheterna att sjunka till botten på några dagar.
Då kanske man ska investera i något annat. Handlar inte om att jag påverkas. Jag försöker tänka smart. Jag har ingen användning av pengarna som ligger på krypto. Men om jag tror att det är för mycket gambling inom 5 års period. Är det bättre att jag Satsar på poker istället. Om man ändå ska gambla så mycket.
Jag har inte sålt. Och min portfölj är väldigt bra förutom SKIT ETH. Som jag ska bli av med så fort som möjligt. Och bara hålla mig till BTC och guld.