2025-04-18, 23:23
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvertStormare
Patrik tar inte sådant. Röker på ibland tror jag. Men aldrig sådant. Tamara hans ex åkte ofta iväg och lämnade alla barn med Patrik. För att vara på tredagars kokainfester. Då ringde P och var helt utom sig minns jag… men hon sket fullständigt i.

Jackie har väl bara testat ladd i yngre dagar? Vet att hon sagt, att hon gillar sina piller men bara nedåt, sådana…

Nedåt är det värsta, det är en tidsfråga innan hon börjar labba med subutex och vidare i den nedåtspiralen.
Citera
2025-04-19, 07:29
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Du hade absolut haft en chans på henne. Efter Patrik träffade Tamara nya såklart (jag var en av dom) presenterade hon även fem nya ”pappor” till barnen. Innan hon träffade sin nuvarande Ronny. Som säkerligen betalar och gör allt för henne som jag gjorde. En aggressiv plit denna nya, som till och med klippt samma frisyr som Patrik, helt sjukt. Pinsamt. Han känns lika labil som Patrik var med henne. Så tror att män bli sjuka med Tamara.

Hade inte förvånat mig om det blir ett till stackars barn där som hon kommer vid födseln säga ”skriv på ensam vårdnad”. Det hoppas jag inte sker med tanke på hennes andra ungar och hur det gått.

Hon flippade ur på min tjej jag har idag. Tamara släpper aldrig någon och måste ha all kontroll över alla. Även mig, som bara är ett gammalt KK - som blev lurad på pengar. Önskar jag kunde varna hennes nuvarande.

Jag hoppas verkligen att du förstår att du kan inte ta bort något som du skriver här. Inte ett enda ord.

Och det är Jackie som får diskuteras och de närmaste runt henne. Inte några ex eller deras familjemedlemmar. Du startade även en tråd för att smutskasta och byta fokus från Jackie och Patrik själva. Det du säger att de andra är, är också som att du beskriver Jackie själv. Hänger ut att hon knarkar bra jobbat.

Att berätta att Patrik brukar röka på ger inga fördelar till honom och hans son. Det är bara vidrigt gjort av dig att du går ut med det här. Hjälp honom ta bättre beslut istället. Annars kan Jackie se sig om i månen efter att få komma i närheten av andras barn. Får hon en egen unge kommer den plockas ifrån henne på bb.

Verkligen ingen bryr sig om hur någon annan ser ut. Vi föds med de kropparna vi har och vi väljer själva hur vi tar hand om den. Om någon tycker något om någon annans kropp och utseende handlar bara om den personens osäkerhet själv. Det gäller även härinne på forumet.

Att du inte ser det vi andra ser igenom är skrattretande.
Senast redigerad av Pianotangent 2025-04-19 kl. 07:36.
Citera
2025-04-19, 07:52
Medlem
Citat:
Du hade absolut haft en chans på henne. Efter Patrik träffade Tamara nya såklart (jag var en av dom) presenterade hon även fem nya ”pappor” till barnen. Innan hon träffade sin nuvarande Ronny. Som säkerligen betalar och gör allt för henne som jag gjorde. En aggressiv plit denna nya, som till och med klippt samma frisyr som Patrik, helt sjukt. Pinsamt. Han känns lika labil som Patrik var med henne. Så tror att män bli sjuka med Tamara.

Hade inte förvånat mig om det blir ett till stackars barn där som hon kommer vid födseln säga ”skriv på ensam vårdnad”. Det hoppas jag inte sker med tanke på hennes andra ungar och hur det gått.

Hon flippade ur på min tjej jag har idag. Tamara släpper aldrig någon och måste ha all kontroll över alla. Även mig, som bara är ett gammalt KK - som blev lurad på pengar. Önskar jag kunde varna hennes nuvarande.

Hur vet du att hon presenterade 5 olika "pappor" för barnen? O varför är du så dum så du blir lurad på pengar? Hon har ju jobb o inkomst.
Sedan är ju ensam vårdnad enklast pga att då slipper man jaga den andre för olika påskrifter mm.
Citera
2025-04-19, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Jag hoppas verkligen att du förstår att du kan inte ta bort något som du skriver här. Inte ett enda ord.

Och det är Jackie som får diskuteras och de närmaste runt henne. Inte några ex eller deras familjemedlemmar. Du startade även en tråd för att smutskasta och byta fokus från Jackie och Patrik själva. Det du säger att de andra är, är också som att du beskriver Jackie själv. Hänger ut att hon knarkar bra jobbat.

Att berätta att Patrik brukar röka på ger inga fördelar till honom och hans son. Det är bara vidrigt gjort av dig att du går ut med det här. Hjälp honom ta bättre beslut istället. Annars kan Jackie se sig om i månen efter att få komma i närheten av andras barn. Får hon en egen unge kommer den plockas ifrån henne på bb.

Verkligen ingen bryr sig om hur någon annan ser ut. Vi föds med de kropparna vi har och vi väljer själva hur vi tar hand om den. Om någon tycker något om någon annans kropp och utseende handlar bara om den personens osäkerhet själv. Det gäller även härinne på forumet.

Att du inte ser det vi andra ser igenom är skrattretande.

Ja håller med. Vi bör hålla fokus på Jackie istället. Absolut. Skulle dom ha skitungen idag eller?
Citera
2025-04-19, 08:56
Medlem
Häng inte ut andra barn, avlidna och andra familjemedlemmar. Vårdnadstvisten är väl över? Nu får de ju ha pojken varannan lördag. Huruvida mamman är lämplig som mamma får nog gå via socialtjänsten.
Citera
2025-04-19, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Nog kan vilken dåre som helst få 5 mg imovane utskrivet på recept.
Grejen med Jackie är att hon inte enbart äter det hon får på recept utan även trycker i sig tjack, kokain, mängder av alkohol och piller hon får tag på utan recept.
Hänvisar till hennes tidigare domar.
Exakt så är det, hon är helt olämplig att vistas nära barn, och de båda super och tar droger. Hon vill endast provocera med sina inlägg och när dom visar upp sitt (hans) patetiska hem 😂 som om det skulle vara viktigt, det viktigaste är att han får umgås med sin son ifred utan att hon ska ha 100 procent fokus på dig själv som alltid. Narcissist psykopat!
Citera
2025-04-19, 09:55
Medlem
Påskafton hos familjen Ferm då.
Jäklar vad Jacky ska få leka mamma idag.

Antar hon bara vill ta några bilder så hon kan posta det och vill att ungen ska åka hem igen. För då ska det korkas upp antar jag
Citera
2025-04-19, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Hur vet du att hon presenterade 5 olika "pappor" för barnen? O varför är du så dum så du blir lurad på pengar? Hon har ju jobb o inkomst.
Sedan är ju ensam vårdnad enklast pga att då slipper man jaga den andre för olika påskrifter mm.
För att jag kontaktade Patrik efter jag och Tamara gjorde slut. Då hade hon en ny efter mig. Så jag vet vilka killar hon haft, runt barnen efter mig.

Ja, Patrik är väl dum i huvudet som lånade ut så mycket pengar till Tamara genom åren. Tycker nästan synd om han.

Det med vårdnaden… kan vi diskutera sen. Där vet jag en del också.
Citera
2025-04-19, 10:20
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Vad vill du veta? 😊

Jag skulle vilja veta vad som egentligen hände den där dagen på söder när Jackie blev dömd för våldsamt motstånd samt narkotikabrott. Var det verkligen någon som ”hällde” kokain och cannabis i hennes drink eller hur låg det till?
Citera
2025-04-19, 10:30
Medlem
Citat:
För att jag kontaktade Patrik efter jag och Tamara gjorde slut. Då hade hon en ny efter mig. Så jag vet vilka killar hon haft, runt barnen efter mig.

Ja, Patrik är väl dum i huvudet som lånade ut så mycket pengar till Tamara genom åren. Tycker nästan synd om han.

Du skrev ju att du lånade henne pengar...
Citera
2025-04-19, 10:44
Medlem
Citat:

Ja att han är dum i huvudet kan vi alla se.
Men det här med jobbet? Du TROR han jobbar timmar nånstans.
Att han inte jobbar på skolan vet vi, att han möjligen har nån rutten timanställning skulle ju kunna stämma då han smet iväg någon dag då och då men det var länge sedan.
Då han alltid hade väskan med sig så trodde iallafall jag att han var iväg och fyllde på med godsaker
Citera
2025-04-19, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Du skrev ju att du lånade henne pengar...

Ja. Alexis vill alltid ha cash. Gav henne till hyran en gång. Fick aldrig se ett öre av dom.

Det var inte värt det. 💩
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in