Citat:
Ursprungligen postat av
EvertStormare
Du hade absolut haft en chans på henne. Efter Patrik träffade Tamara nya såklart (jag var en av dom) presenterade hon även fem nya ”pappor” till barnen. Innan hon träffade sin nuvarande Ronny. Som säkerligen betalar och gör allt för henne som jag gjorde. En aggressiv plit denna nya, som till och med klippt samma frisyr som Patrik, helt sjukt. Pinsamt. Han känns lika labil som Patrik var med henne. Så tror att män bli sjuka med Tamara.
Hade inte förvånat mig om det blir ett till stackars barn där som hon kommer vid födseln säga ”skriv på ensam vårdnad”. Det hoppas jag inte sker med tanke på hennes andra ungar och hur det gått.
Hon flippade ur på min tjej jag har idag. Tamara släpper aldrig någon och måste ha all kontroll över alla. Även mig, som bara är ett gammalt KK - som blev lurad på pengar. Önskar jag kunde varna hennes nuvarande.
Jag hoppas verkligen att du förstår att du kan inte ta bort något som du skriver här. Inte ett enda ord.
Och det är Jackie som får diskuteras och de närmaste runt henne. Inte några ex eller deras familjemedlemmar. Du startade även en tråd för att smutskasta och byta fokus från Jackie och Patrik själva. Det du säger att de andra är, är också som att du beskriver Jackie själv. Hänger ut att hon knarkar bra jobbat.
Att berätta att Patrik brukar röka på ger inga fördelar till honom och hans son. Det är bara vidrigt gjort av dig att du går ut med det här. Hjälp honom ta bättre beslut istället. Annars kan Jackie se sig om i månen efter att få komma i närheten av andras barn. Får hon en egen unge kommer den plockas ifrån henne på bb.
Verkligen ingen bryr sig om hur någon annan ser ut. Vi föds med de kropparna vi har och vi väljer själva hur vi tar hand om den. Om någon tycker något om någon annans kropp och utseende handlar bara om den personens osäkerhet själv. Det gäller även härinne på forumet.
Att du inte ser det vi andra ser igenom är skrattretande.