2025-04-18, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvertStormare
Ja. Har tänkt på det. Men Patriks egen familj är helt suverän. Och han är en bra pappa.
Jag vet saker. Men ungen ska inte vara hos henne oavsett. Han har sett saker ett barn inte ska se.

Tamara tjatar om att polisen skulle varit hos Patrik & Jackie (när dom inte hade sonen).

När Patrik och Tamara var ihop var polisen där konstant. Det var ingen bra miljö för en pojke alls. En tuff situation för barnet.

Patrik är ju uppenbarligen ingen bra pappa, det kan vem som helst se.
Hade han valt sin son före Jacky hade förmodligen hans liv sett väldigt mycket ljusare, nu är han bara ännu en man i raden usla fäder som väljer sin nya kvinna framför sitt barn.
Trist för barnet i stunden, men förmodligen en vinst i det långa loppet att ha minimalt med umgänge med en förälder som uppenbarligen satt barnets bästa i sista hand.

Patriks familj vet jag ingenting om förutom det Jacky lagt upp, och det är inget imponerande som visats direkt. Sprit till lunch och någon sorts idoliserande av den uppenbart sjuka Jacky.

Att polisen var mycket hos Patrik och hans ex är ju inte jätteförvånande. Det syns tydligt på filmer att han har ett mörker inom sig som förmodligen pyser ut så fort han inte blir filmad. Sånt som gör att man får gå på äggskal för att inte uppröra honom.
Jag är glad att mamman tog sig därifrån och att sonen som det verkar inte utsätts för Patrik och Jacky mer än några timmar i månaden.
Citera
2025-04-18, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orchilea
Patrik är ju uppenbarligen ingen bra pappa, det kan vem som helst se.
Hade han valt sin son före Jacky hade förmodligen hans liv sett väldigt mycket ljusare, nu är han bara ännu en man i raden usla fäder som väljer sin nya kvinna framför sitt barn.
Trist för barnet i stunden, men förmodligen en vinst i det långa loppet att ha minimalt med umgänge med en förälder som uppenbarligen satt barnets bästa i sista hand.

Patriks familj vet jag ingenting om förutom det Jacky lagt upp, och det är inget imponerande som visats direkt. Sprit till lunch och någon sorts idoliserande av den uppenbart sjuka Jacky.

Att polisen var mycket hos Patrik och hans ex är ju inte jätteförvånande. Det syns tydligt på filmer att han har ett mörker inom sig som förmodligen pyser ut så fort han inte blir filmad. Sånt som gör att man får gå på äggskal för att inte uppröra honom.
Jag är glad att mamman tog sig därifrån och att sonen som det verkar inte utsätts för Patrik och Jacky mer än några timmar i månaden.

Ha ha. Patrik tog sig från mamman. Två gånger innan han flyttade på riktigt. Det är vi som vet mycket glada över. En mamma som använder sina barn som kassakor, vapen och för empati är inget att ha.

Att säga att Patrik inte är en bra pappa, du som inte känner honom. Det säger allt om dig. Tyck du det. Att han är en dålig pappa.

Jag har så mycket information. Och när den kommer…. Kommer ni se att det finns kvinnor som beter sig överjävligt mot sina män. Och skaffar barn enbart för pengar, för att få vara i Sverige och ha någon som försörjer än.

Dock håller jag med alla om att Jackie verkligen bör arbeta, fixa ett jobb nu? För knullkarln ska inte behöva ha en till sådan kvinna i sitt liv som Tamara. Hon bad ju honom om ett lån på 20 000kr minns inte vilket år. För att fixa sina tänder. Han tog lån på allt för hennes skull, bil, resor, hennes tänder (hon gjorde ju en gastric bypass) eftersom hon alltid varit överviktig - därför var tänderna tydligt dåliga.

Så det hoppas jag hon löser ASAP. Jackie med jobb.

Men att han ska träffa brudar med dåliga tänder som han försörjer är ju inte okej
Citera
2025-04-18, 21:09
Medlem
Jag är genuint nyfiken
Vad jobbar P med ?
Citera
2025-04-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ha ha. Patrik tog sig från mamman. Två gånger innan han flyttade på riktigt. Det är vi som vet mycket glada över. En mamma som använder sina barn som kassakor, vapen och för empati är inget att ha.

Att säga att Patrik inte är en bra pappa, du som inte känner honom. Det säger allt om dig. Tyck du det. Att han är en dålig pappa.

Jag har så mycket information. Och när den kommer…. Kommer ni se att det finns kvinnor som beter sig överjävligt mot sina män. Och skaffar barn enbart för pengar, för att få vara i Sverige och ha någon som försörjer än.

Dock håller jag med alla om att Jackie verkligen bör arbeta, fixa ett jobb nu? För knullkarln ska inte behöva ha en till sådan kvinna i sitt liv som Tamara. Hon bad ju honom om ett lån på 20 000kr minns inte vilket år. För att fixa sina tänder. Han tog lån på allt för hennes skull, bil, resor, hennes tänder (hon gjorde ju en gastric bypass) eftersom hon alltid varit överviktig - därför var tänderna tydligt dåliga.

Så det hoppas jag hon löser ASAP. Jackie med jobb.

Men att han ska träffa brudar med dåliga tänder som han försörjer är ju inte okej

Men vad jobbar han själv med ??
Verkar va så himla hemligt och får inget svar
Du verkar ju veta
Citera
2025-04-18, 21:49
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Man ser ju att hennes mediciner är från apoteket. Hon döljer ju hennes namn/personnummer på men fick ju skit för det. Sen dess har hon dolt namnet. Men absolut. Hon kanske bör lägga upp recept listan..

Nog kan vilken dåre som helst få 5 mg imovane utskrivet på recept.
Grejen med Jackie är att hon inte enbart äter det hon får på recept utan även trycker i sig tjack, kokain, mängder av alkohol och piller hon får tag på utan recept.
Hänvisar till hennes tidigare domar.
Citera
2025-04-18, 21:53
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Hahaha vem fan som helst kan få tag på blåbär, langa upp bevis på det receptet, vilket uselt försök till fokusförflyttning

Imovane är väl heller inte speciellt tungt och knappast således man blir sådär bäng av. Hon nämner även attarax och liknade ännu mildare läkemedel. Ganska givet att hon knapprar väldigt mycket mer än den imovane läkaren skrivit ut
Citera
2025-04-18, 21:54
Medlem
Alltså när jag tänker efter hur man kan uppleva saker ibland.
Kan det finnas ladd med i bilden? Men hur har man isåfall råd med det?
Citera
2025-04-18, 21:56
Avstängd
Citat:
Hur kan Jackie vara alkoholiserad om en läkare skriver ut benzo till henne? Dom gör inte det. Sådana tar dom ju prov på. Så det är också falsk ryktesspridning.

För att Grisprinsessan lägger ut gamla bilder som hen skrivit om tidigare ”bara” för att lura alla
Citera
2025-04-18, 22:00
Moderator
blomvattnares avatar
OT raderat samt några inlägg tagna till omröstning för misstänkt brott mot 1.06.

/Mod
Citera
2025-04-18, 22:00
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Alltså när jag tänker efter hur man kan uppleva saker ibland.
Kan det finnas ladd med i bilden? Men hur har man isåfall råd med det?

Garanterat bara fultjack när dom ens har råd med det
Citera
2025-04-18, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Garanterat bara fultjack när dom ens har råd med det
Patrik tar inte sådant. Röker på ibland tror jag. Men aldrig sådant. Tamara hans ex åkte ofta iväg och lämnade alla barn med Patrik. För att vara på tredagars kokainfester. Då ringde P och var helt utom sig minns jag… men hon sket fullständigt i.

Jackie har väl bara testat ladd i yngre dagar? Vet att hon sagt, att hon gillar sina piller men bara nedåt, sådana…
Citera
2025-04-18, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Men vad jobbar han själv med ??
Verkar va så himla hemligt och får inget svar
Du verkar ju veta

Han jobbar fortfarande med funktionsnedsatta vad jag vet. Fast inte på heltid. Han fick ju någon deal på musik här han skulle mixa ju? Alltså inte hans gamla band utan en annan ”mindre artist”. Undrar var dom tjänar på OF också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in