Citat:
Ja. Har tänkt på det. Men Patriks egen familj är helt suverän. Och han är en bra pappa.
Jag vet saker. Men ungen ska inte vara hos henne oavsett. Han har sett saker ett barn inte ska se.
Tamara tjatar om att polisen skulle varit hos Patrik & Jackie (när dom inte hade sonen).
När Patrik och Tamara var ihop var polisen där konstant. Det var ingen bra miljö för en pojke alls. En tuff situation för barnet.
Jag vet saker. Men ungen ska inte vara hos henne oavsett. Han har sett saker ett barn inte ska se.
Tamara tjatar om att polisen skulle varit hos Patrik & Jackie (när dom inte hade sonen).
När Patrik och Tamara var ihop var polisen där konstant. Det var ingen bra miljö för en pojke alls. En tuff situation för barnet.
Patrik är ju uppenbarligen ingen bra pappa, det kan vem som helst se.
Hade han valt sin son före Jacky hade förmodligen hans liv sett väldigt mycket ljusare, nu är han bara ännu en man i raden usla fäder som väljer sin nya kvinna framför sitt barn.
Trist för barnet i stunden, men förmodligen en vinst i det långa loppet att ha minimalt med umgänge med en förälder som uppenbarligen satt barnets bästa i sista hand.
Patriks familj vet jag ingenting om förutom det Jacky lagt upp, och det är inget imponerande som visats direkt. Sprit till lunch och någon sorts idoliserande av den uppenbart sjuka Jacky.
Att polisen var mycket hos Patrik och hans ex är ju inte jätteförvånande. Det syns tydligt på filmer att han har ett mörker inom sig som förmodligen pyser ut så fort han inte blir filmad. Sånt som gör att man får gå på äggskal för att inte uppröra honom.
Jag är glad att mamman tog sig därifrån och att sonen som det verkar inte utsätts för Patrik och Jacky mer än några timmar i månaden.